Przetargi.pl
Termomodernizacja budynków komunalnych Gminy Piła - wykonanie na podstawie Programu funkcjonalno - użytkowego w formule zaprojektuj i wybuduj dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz realizacja robót budowlanych polegających na kompleksowej modernizacji budynku mieszkalnego przy ul. Wincentego Pola 15

Gmina Piła-Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Pile ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, Dąbrowskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 673 514 777 , fax. 673 514 804
  • Data zamieszczenia: 2020-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Piła-Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Pile
    Dąbrowskiego 8
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 673 514 777, fax. 673 514 804
    REGON: 79814000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgm.pila.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynków komunalnych Gminy Piła - wykonanie na podstawie Programu funkcjonalno - użytkowego w formule zaprojektuj i wybuduj dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz realizacja robót budowlanych polegających na kompleksowej modernizacji budynku mieszkalnego przy ul. Wincentego Pola 15
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Termomodernizacja budynków komunalnych Gminy Piła - wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz realizacja robót budowlanych polegających na kompleksowej modernizacji budynku mieszkalnego przy ul. Wincentego Pola 15 w Pile w formule „zaprojektuj i wybuduj”. 2. Przedmiot zamówienia został opisany w Programie funkcjonalno-użytkowym (dalej: PFU) wraz z załącznikami dla w/w zadania, stanowiącym załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in: Etap I – faza projektowa: 1) Wykonawca jest zobowiązany do wykonania dokumentacji projektowej obejmującej m.in: a) opracowanie projektu budowlanego, niezbędnego do uzyskania pozwolenia na budowę/ zgłoszenia robót budowlanych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, zakresem opisanym w SIWZ oraz Programie funkcjonalno – użytkowym „Termomodernizacja budynków komunalnych Gminy Piła”, w sposób zgodny z ustaleniami określonymi w PFU, wraz ze wszystkimi niezbędnymi uzgodnieniami i decyzjami administracyjnym b)sporządzenia projeków wykonawczych wszystkich branż, przedmiarów robót, kosztorysów ofertowych opracowanych metodą uproszczoną, wizualizacji projektu oraz informacji BIOZ, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, opinii technicznych, ekspertyz i badań zgodnie z wymogami Programu funkcjonalno – użytkowego; c) opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w podziale na poszczególne branże i asortymenty robót; d) sporządzenie dokumentacji kosztorysowej (przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie oraz kosztorysy ofertowe) dla wszystkich rodzajów robót budowlanych i poszczególnych branż w podziale na poszczególne zakresy i obiekty; e) uzgodnienia, niezbędne decyzje administracyjne, opinie i ekspertyzy wymagane przepisami szczególnymi, inne dokumenty niezbędne i wymagane na etapie projektowania; f) dokumentację powykonawczą g) kompletne wnioski wraz z załącznikami do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę; 2) Projekt budowlany, wykonawczy oraz dokumentacja powykonawcza powinny zawierać następujące elementy: mapę do celów opiniodawczych, projekty: architektoniczny, konstrukcyjny, instalacji sanitarnych (centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej), instalacji elektrycznej, instalacji teletechnicznej. 3) Wykonawca wykona następujące ilości dokumentacji projektowo-kosztorysowej: a) Projekt budowlano - wykonawczy wielobranżowy 2 egz, b) Kosztorysy - 2 egz. c) STWiORB 2 egz., d) oraz całość dokumentacji zapisaną na płycie CD/DVD - wymagana jest dokumentacja w wersji elektronicznej w formacie z rozszerzeniem pdf oraz kosztorysy w wersji edytowalnej ath 4) Projekt budowlano - wykonawczy powinien być opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego. W przypadku konieczności uzyskania odstępstw od przepisów należy uzyskać zgody odpowiednich instytucji. Projekt musi uzyskać wszystkie wymagane przepisami uzgodnienia i opinie. 5) Projekty, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz dokumentację kosztorysową należy opracować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2013r. poz. 1129) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004r. Nr 130, poz. 1389). 6) Dokumentacja projektowa powinna być odrębnym opracowaniem, w którym wydzielone będą tomy zgodnie z przyjętą systematyką podziału robót budowlanych. Nazwy i kody: grup robót, kategorii robót powinny być podane zgodnie z nazewnictwem i numeracją określoną w rozporządzeniu nr 2195/2002 z dnia 05 listopada 2002 r. w sprawie Wspólnego Słownika Zamówień (Dz. Urz. WE L 340 z 16 grudnia 2002, z późn. zm.) Etap II – faza wykonania robót budowlanych: 1) wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej przez Wykonawcę i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, zgodnie z decyzją o pozwoleniu na budowę lub zgłoszeniem robót budowlanych,, obowiązującym prawem, normami, zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną, PFU i niniejszą SIWZ, W zakres robót wchodzą m.in następujące prace: a) docieplenie ścian i stropu ostatniej kondygnacji, b) konserwacja opierzeń, rynien i rur spustowych, c) wykonanie odzwierciedlenia detali architektonicznych, d) ocieplenie ścian zewnętrznych z izolacją ścian piwnic, e) kolorystyka elewacji budynku, f) wymiana stolarki okiennej, g) wymiana bram, h) remont klatki schodowej z wymianą tynków, i) prace naprawcze dotyczące ścian, j) prace naprawcze schodów oraz ich okładzin, k) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania wraz z podłączeniem do sieci MEC, l) wykonanie instalacji c.w.u., m) wydzielenie pomieszczenia na węzeł c.o. i c.w.u. dla MEC wraz z odprowadzeniem instalacji elektrycznej oraz zasilania wodociągowego, n) modernizacja systemów oświetleniowych na energooszczędne części wspólnych. 2) wykonanie robót pomocniczych, przygotowawczych i porządkowych oraz naprawa ewentualnych uszkodzeń, 3) przygotowanie placu budowy i zabezpieczenie go oraz oznakowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami, 4) zapewnienie na koszt Wykonawcy zaplecza budowy dla siebie oraz niezbędne pomieszczenia potrzebne do prowadzenia nadzoru, 5) zapewnienie i utrzymanie bezpieczeństwa terenu budowy oraz robót poza terenem budowy w okresie trwania realizacji umowy, aż do zakończenia robót, 6) zapewnienie kierownika budowy, kierowników robót wymaganych branż oraz nadzoru autorskiego projektantów, w cenie oferty, 7) przeprowadzenie wymaganych prób, badań i sprawdzeń, prób eksploatacyjnych, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, 8) zapewnienie ciągłego nadzoru przyrodniczego, ornitologicznego. Wykonawca zobowiązany jest wykonać ekspertyzę ornitologiczną oraz ekspertyzę chiropterologiczną,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45320000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający, zgodnie z art. 45 ustawy Pzp, żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych) 2. Wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo–kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu winno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wpłaty pieniężnej należy dokonać przelewem na konto Zamawiającego nr: Regionalny Oddział Korporacyjny PKO BP S.A. w Poznaniu NR 03 1020 4027 0000 1502 1119 7326 z adnotacją: wadium: "Termomodernizacja budynków komunalnych Gminy Piła” – wykonanie na podstawie Programu funkcjonalno- użytkowego w formule zaprojektuj i wybuduj dokumentacji projektowo – kosztorysowej oraz realizacja robót budowlanych polegających na kompleksowej modernizacji budynku mieszkalnego przy ul. Wincentego Pola 15 - znak spr. 2020/PN/05
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy przygotowany wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, o których mowa w rozdziale VI SIWZ. 3) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania swego zasobu na potrzeby wykonawcy składającego ofertę - jeżeli dotyczy. 4) Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne. 5) W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 6) Oświadczenia i/lub dokumenty na podstawie których, Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje). 7) Dokument potwierdzający wniesienie wadium, 8) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty(oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy zdnia17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz. U.z 2017 r. poz. 570 ze zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach