Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenu przy Publicznym Przedszkolu Nr 3 obejmujące budowę nowego ogrodzenia oraz przebudowę ogrodu przedszkolnego.

Gmina Piła ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, Pl. Staszica
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 672 126 210, , fax. 672 123 566
  • Data zamieszczenia: 2020-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Piła
    Pl. Staszica 10
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 672 126 210, , fax. 672 123 566
    REGON: 57079116400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pila.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenu przy Publicznym Przedszkolu Nr 3 obejmujące budowę nowego ogrodzenia oraz przebudowę ogrodu przedszkolnego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu przy Publicznym Przedszkolu Nr 3 obejmujące budowę nowego ogrodzenia oraz przebudowę ogrodu przedszkolnego przy ul. W. Pola 16 w Pile zgodnie z dokumentacją techniczną oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami i technologią dla danego urządzenia. 1.1 Wykonawca winien zrealizować przedmiot zamówienia w zakresie i w sposób szczegółowo określony w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (STWiOR), oraz innych dokumentach stanowiących załączniki nr 7, 7A i 8 do SIWZ. UWAGA: Zamawiający rezygnuje z niżej wymienionych elementów zawartych w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ. Wykonawca przy wycenie robót zobowiązany jest pominąć wymienione niżej elementy. a) Nazwa dokumentacji: (Załącznik nr 7 do SIWZ) PROJEKT ZAGOSPODAROWANIA TERENU PLACU ZABAW PUBLICZNEGO PRZEDSZKOLA NR 3 PRZY UL. W. POLA W PILE pkt. 5 ZAGOSPODAROWANIE PROJEKTOWE Utwardzenia pod trybunę Nawierzchnia z kostki bet. typu „Polbruk” 8 cm podsypka piaskowo – cementowa zagęszczona mechanicznie 10 cm- 43,70 m2 Obrzeże chodnikowe 6x20 podsypka cementowo – piaskowa 4 cm ława betonowa z oporem z betonu B10 - 35,5 mb pkt. 6 URZĄDZENIA Trybuny 2 Trybuny - trzyrzędowa trybuna sportowa - na 76 miejsc. Wielkość 14,00 m x 2,30 m ; Konstrukcja stalowa , ocynkowana, podesty wykonane z kraty VEMA , siedziska z polipropylenu o wysokości 25 cm 14X2,3 -76 miejsc 1 pkt. 6 URZĄDZENIA Urządzenia 6 Huśtawka pojedyncza metalowa – bocianie gniazdo 64 ilość 1 7 Tablica do malowania B – standard + 193 ilość 2 8 Liczydło – metal, sklejka 181 ilość 1 9 Ścianka kiosk – metal, sklejka 182 ilość 1 10 Karuzela platformowa – metal 83 ilość 1 b) Nazwa dokumentacji: (Załącznik nr 7A do SIWZ) PROJEKT ZAGOSPODAROWANIA TERENU PRZEBUDOWA PLACU ZABAW PRZY PRZEDSZKOLU NR 3 W PILE dla zadania PRZEBUDOWA I MODERNIZACJA OGRODU PRZEDSZKOLNEGO przy Przedszkolu nr 3 w Pile pkt. 7. URZĄDZENIA 3 Karuzela symbol 4002 ilość 1 wymiar 150x150x70 7 Bujak podwójny symbol 4070 ilość 1 wymiar 160x50x85 1.2 Ogólna charakterystyka przedmiotu zamówienia. Roboty polegać będą na: a) wykonaniu placu zabaw na działce nr 28/19 obręb Piła 0018, zgodnie z dokumentacją techniczną, stanowiącą załącznik nr 7 do SIWZ; b) przebudowie placu zabaw na działce nr 29/4 obręb Piła 0018, zgodnie z dokumentacją techniczną, stanowiącą załącznik nr 7A do SIWZ; c) wykonaniu ogrodzenia, polegającego na rozbiórce starego ogrodzenia oraz zamontowaniu nowego na granicy działek należących do przedszkola zgodnie z dokumentacją, stanowiącą załącznik nr 8 do SIWZ. 1.3 Elementy wyposażenia placu zabaw powinny posiadać aktualne certyfikaty bezpieczeństwa, wydane przez akredytowaną jednostkę, atesty oraz pozwolenia wymagane obowiązującym prawem. Urządzenia mają posiadać co najmniej 3-letni okres gwarancji, muszą być wykonane z bezpiecznych i trwałych materiałów, winny być zgodne z Polskimi Normami bezpieczeństwa dotyczącymi placów zabaw. Sprzęt rekreacyjny musi być rozmieszczony na placu zabaw w sposób umożliwiający zachowanie stref bezpieczeństwa pomiędzy urządzeniami. Montaż elementów powinien być zgodny z instrukcją producenta urządzenia. Każdy zestaw stanowiący wyposażenie placu zabaw powinien zawierać instrukcję użytkowania oraz musi mieć kartę techniczną urządzenia. Zastosowane materiały i urządzenia nie mogą stanowić zagrożenia dla higieny i zdrowia użytkowników wg wymogów art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.). Roboty budowlane należy wykonywać zgodnie z zaleceniami nadzoru inwestorskiego Zamawiającego, obowiązującymi warunkami technicznymi, normami państwowymi i branżowymi, Prawem budowlanym i sztuką inżynierską. 1.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: projekt budowlany, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz inne udostępnione dokumenty. 1.5 Przedmiar robót i kosztorys ofertowy stanowią jedynie materiały pomocnicze do wykonania wyceny oferty. 1.6 Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z całą dokumentacją techniczną oraz dołożyć najwyższej staranności w celu prawidłowego sporządzenia oferty, a zwłaszcza rzetelnego wyliczenia ceny ryczałtowej oferty adekwatnej dla realizacji przedmiotu zamówienia, która obejmować musi wykonanie robót wynikających z dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, jak również uwzględniać wszystkie pozostałe koszty bez których nie można wykonać zamówienia. 1.7 Wykonawca winien w wynagrodzeniu ryczałtowym uwzględnić w szczególności wszelkie roboty przygotowawcze, porządkowe, dozorowania miejsca składowania materiałów budowlanych, sporządzenia i prowadzenia dokumentacji wymaganej Prawem budowlanym. Wykonawca winien uwzględnić również wszelkie koszty towarzyszące wykonaniu, w tym koszt obsługi geodezyjnej, tzn. wyznaczenie w terenie placu zabaw, ogrodzenia, a następnie wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej – mapy w 4 egzemplarzach). 2. Wykonawca winien uwzględnić w cenie ryczałtowej również te roboty, których konieczność wykonania ujawni się w trakcie realizacji robót, a które posiadający odpowiednią profesjonalną wiedzę i doświadczenie Wykonawca powinien był przewidzieć na podstawie udostępnionej dokumentacji technicznej, obowiązujących przepisów techniczno-budowlanych i administracyjnych, jak również wiedzy technicznej i doświadczenia. Uznaje się, że wszelkie koszty związane z wypełnieniem wymagań określonych powyżej nie podlegają odrębnej zapłacie i są uwzględnione w cenie. 3. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania na własny koszt w ramach zaoferowanej ceny ryczałtowej wszelkich niezbędnych prac i robót przygotowawczych, rozbiórkowych oraz zabezpieczeniowych, (jeśli taka konieczność wystąpi). Wykonawca rozliczy się z zarządcą przedszkola ze złomu z rozbiórki. 4. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane nazwy, znaki towarowe lub normy, aprobaty, specyfikacje czy systemy odniesienia, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji projektowej Wykonawca zobowiązany jest do podania wykazu dokumentów potwierdzających ich równoważność, takich jak: certyfikaty, aprobaty techniczne, z podaniem nazwy podmiotu wydającego oraz terminu ważności dokumentu. 5. Wykonawca pokryje wszelkie koszty związane z zapleczem robót wraz z zapleczem sanitarnym (WC – przenośne), ogrodzenie miejsca robót, oznakowanie i zabezpieczenie pod względem BHP i PPOŻ miejsca prowadzenia prac, ewentualne koszty odtworzenia zniszczonych trawników itp. 6. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca planowanych prac budowlanych. 7. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy. 8. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy i podania nazw podwykonawców, jeśli są już znani. 10. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. 2018 poz. 108 ze zm.) polegających na robotach ogólnobudowlanych. 11. Wymagania, o których mowa w ust. 10, oraz sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób i uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, oraz sankcji z tytułu ich niespełnienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 12. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełniania wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 10 czynności: a) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy, b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000 ze zmianami). 13. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów, o których mowa w ust. 12, traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w ust. 10. 14. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112723-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz ofertowy przygotowany wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2. pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, 3. dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 570 ze zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, 4. zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach