Przetargi.pl
„Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Kikół – Szkoła Podstawowa w Ciełuchowie”

Gmina Kikół ogłasza przetarg

  • Adres: 87-620 Kikół, Plac Kościuszki
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 289 46 70 , fax. 54 289 46 70
  • Data zamieszczenia: 2020-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kikół
    Plac Kościuszki 7
    87-620 Kikół, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 289 46 70, fax. 54 289 46 70
    REGON: 91086654800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.kikol.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Kikół – Szkoła Podstawowa w Ciełuchowie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Kikół – Szkoła Podstawowa w Ciełuchowie”. 2. Inwestycja polega na dociepleniu ścian zewnętrznych i dachów, wymianie pokrycia dachów, częściowej wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, nadmurowaniu kominów, wykonaniu nowych czap kominowych, wymianie obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, przebudowę istniejącej kotłowni opalanej węglem kamiennym na kotłownię opalaną pelletem, zmianę sposobu przygotowania ciepłej wody użytkowej, instalacja centralnego ogrzewania i c.w.u. poza zmianami w kotłowni pozostaje bez zmian, wykonanie instalacji elektrycznej dla projektowanego budynku. Zakres i rodzaj planowanych prac obejmuje: Roboty budowlane: - wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych podziemnych i nadziemnych oraz zadaszenia nad wejściem do budynku za pomocą metody „lekkiej – mokrej”, - docieplenie stropodachu płaskiego i zadaszenia nad wejściem do budynku styropianem i pokrycie papą, - docieplenie stropu na poddaszu i połaci dachu w klatce schodowej wełną mineralną, - wymiana pokrycia dachu z płyt azbestowo cementowych na blacho dachówkę, - docieplenie dachu nad wiatrołapem wełną mineralną i wymiana pokrycia z blacho dachówki, - wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę tworzywa sztucznego o takich samych wymiarach, pozostało kilka okien do wymiany, reszta była sukcesywnie wymieniana w ostatnim okresie, - wymiana kilku drzwi w kotłowni, - wymiana parapetów – blacha powlekana, gr. 0,55 mm, - wymiana rynien i rur spustowych, - inne roboty wynikające z technologii robót. Branża sanitarna: - demontaż urządzeń w kotłowni dla potrzeb c.o. i c.w.u., - montaż kotła grzewczego opalanego pelletem, - montaż pompy ciepła systemu powietrze – woda dla potrzeb przygotowania c.w.u., - odprowadzenie spalin do istniejącego komina, - zabezpieczenie instalacji z naczyniami wzbiorczymi, - montaż pomp i wykonanie obiegów hydraulicznych, - wykonanie instalacji ciepłej wody użytkowej. Branża elektryczna: - montaż tablic elektrycznych, - instalacja gniazd, - wykonanie ochrony od porażeń prądem elektrycznym, - wykonanie instalacji odgromowej. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu został zawarty w dokumentacji projektowej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), oraz pomocniczo w przedmiarach robót – załącznik nr 5 do SIWZ oraz postanowieniach – wzoru umowy – załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), SIWZ wraz z załącznikami, pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego oraz pomocniczo z przedmiarami robót, a także, obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną, oraz zapewni niezbędną obsługę geodezyjną wraz z okresem gwarancji i rękojmi. 5. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 30 ust. 8 ustawy Pzp wymagania, o których mowa w przywołanym przepisie, Zamawiający określił w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiących załącznik do SIWZ. W przywołanych w opisie przedmiotu zamówienia norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust.1-3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w/w dokumentach. 6. Zamawiający Informuje, że wszystkie roboty wykonywane na obiekcie muszą być uzgodnione z użytkownikiem, gdyż obiekt szkoły będzie normalnie pracował, a zatem wymaga się szczególnej ostrożności w prowadzeniu prac, w szczególności zapewnienia odpowiednich zabezpieczeń i osłon, utrzymywanie placu budowy w należytym porządku. Roboty głośne i uciążliwe dla otoczenia będą mogły być wykonywane w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. W związku z powyższym wykonawca musi uwzględnić koszty zabezpieczenia wykonywania robót w cenie oferty. Koszt ten należy uwzględnić w kosztach pośrednich. 7. Wykonawca zrealizuje roboty zgodnie z dokumentacją projektową oraz wykona wszelkie towarzyszące czynności niezbędne do zrealizowania całego zadania. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za prawidłowe wykonanie, uruchomienie, regulację i działanie urządzeń, jak również za jakość wykończeń, a także jakość przeprowadzonych prac odtworzeniowych związanych z naprawami naruszonej w trakcie robót tkanki budowlanej i instalacyjnej obiektu. 8. Zamawiający informuje, że unieważni postępowanie na podstawie art. 93 ust.1a ustawy Pzp jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegające zwrotowi środki z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane. 9. Do Wykonawcy należy również wykonanie dokumentacji powykonawczej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 14 000,00 zł (słownie: czternaście tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: a) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Gminy Kikół w Kujawskim Banku Spółdzielczym w Aleksandrowie Kujawskim odział Kikół nr 54 9537 0000 0040 0187 2000 0005 dopiskiem: „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Kikół – Szkoła Podstawowa w Ciełuchowie” b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020r. poz. 299). 4. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy złożyć łącznie z ofertą – może być w oddzielnej kopercie. 5. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach