Szpital Wielospecjalistyczny w Inowrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 88-100 Inowrocław, ul. Poznańska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 523 545 587, , fax. 523 574 667
- Data zamieszczenia: 2020-10-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Wielospecjalistyczny w Inowrocławiu
ul. Poznańska 97
88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 523 545 587, , fax. 523 574 667
REGON: 92358780000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pszozino.lo.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU NA POTRZEBY PRACOWNI ENDOSKOPII GASTROENTEROLOGICZNEJ . DLA SZPITALA WIELOSPECJALISTYCZNEGO IM. DR. L.BŁAŻKA W INOWROCŁAWIU - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy sprzętu jednorazowego użytku na potrzeby Pracowni Endoskopii Gastroenterologicznej dla Szpitala Wielospecjalistycznego w Inowrocławiu, 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych a. Przedmiot zamówienia został podzielony i opisany w 3 częściach; b. Każda część zamówienia określona będzie dalej w SIWZ mianem – „PAKIET”, które zostało oznaczone jako pakiet od nr 1 do nr 3 c. Każde z zadań stanowi odrębny przedmiot zamówienia. d. Zamówienie może być realizowane w ramach wybranego zadania lub dla całości Zamówienia. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 6. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7. 7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę następujących prac związanych z przedmiotem zamówienia. 8. Oferowane produkty muszą posiadać wymagane świadectwa dopuszczenia do stosowania w publicznej służbie zdrowia. Uwaga! Sprzedający w ramach pierwszej dostawy zobowiązuje się dostarczyć pełen asortyment artykułów jednorazowego użytku wymaganego w ramach depozytu. Zużyte artykuły będą uzupełniane w ciągu 3 dni, a w przypadku zamówień pilnych do 24 godzin. Wykonawca dopuszcza zmiany ilościowe asortymentu w ramach ogólnej kwoty kontraktu. IV. Termin wykonania zamówienia. 1) Termin realizacji zamówienia: Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku na potrzeby Pracowni Endoskopii Gastroenterologicznej wg bieżących zamówień Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr Ludwika Błażka w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. 2) Termin realizacji bieżącego zamówienia – maksymalnie do 3 dni, minimum 1 dzień od dnia złożenia zamówienia. 3) Miejsce realizacji zamówienia: Szpital Wielospecjalistyczny im. dr Ludwika Błażka w Inowrocławiu, ul. Poznańska 97. UWAGA!! Umowa będzie obowiązywać od dnia 21.12.2020r. – 21.12.2021r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38000000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: .Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Zadanie nr 1- 2.900,00 zł Zadanie nr 2- 3.600,00 zł Zadanie nr 3- 3.700,00 zł przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w: Banku PKO BP Spółka Akcyjna Nr rachunku: 43102014620000730203589496 z dopiskiem na przelewie: Wadium w postępowaniu nr M-55/2020 na dostawę sprzętu j.u. do endoskopii gastroenterologicznej dla Szpitala Wielospecjalistycznego w Inowrocławiu”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; a) innej niż pieniądz – Wykonawca wnosi w postaci elektronicznej poprzez załączenie na Platformie oryginału dokumentu wadialnego tj. opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia (wystawców dokumentu) 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. ( w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w gwarancji/poręczeniu winni być wpisani wszyscy Wykonawcy). 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sprzęt laboratoryjny II
Dodano: 2023-09-12 - Dostawa: Część 1 – fotodetektora lawinowego; Część 2 – fotodetektora; Część 3 – elementów optycznych.
Dodano: 2023-08-18 - Dostawa gąbek i kasetek histopatologicznych
Dodano: 2023-08-10 - Dostawa: Część 1 – zestawu elementów optomechanicznych; Część 2 – zestawu elementów optomechanicznych.
Dodano: 2023-07-06 - Najem aparatury naukowo – badawczej oraz głowic do skanera 3D
Dodano: 2023-03-10 - Dostawa miernika kształtu wiązki
Dodano: 2023-02-13 - Dostawa pomocy dydaktycznych - sprzętu laboratoryjnego dla szkół z terenu gminy-miasto Grudziądz w ramach projektu realizowanego przez gminę-miasto Grudziądz
Dodano: 2022-11-29 - naprawa analizatora Cobas Z480
Dodano: 2021-06-29 - Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie analizatora GeneXpert IV – 4 modułowy z komputerem, laptopem z oprogramowaniem, czytnikiem kodów kreskowych do wykonywania badań i wykrywania wirusa SARS-Cov-2 metodą PCR oraz wirusów Sars-Cov-2, grypy A i B oraz RSV metodą PCR
Dodano: 2021-05-27 - Sprzęt laboratoryjny dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej
Dodano: 2021-01-19