Przetargi.pl
Termomodernizacja budynków szpitalnych i budynków przychodni zdrowia plus budowa kolektorów słonecznych

Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 22-600 Tomaszów Lubelski, al. Grunwaldzkie 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6644411 do 19 , fax. 084 6642521
  • Data zamieszczenia: 2009-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
    al. Grunwaldzkie 1 1
    22-600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie
    tel. 084 6644411 do 19, fax. 084 6642521
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-tomaszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynków szpitalnych i budynków przychodni zdrowia plus budowa kolektorów słonecznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zadanie pn. - Termomodernizacja budynków szpitalnych i budynków przychodni zdrowia plus budowa kolektorów słonecznych. - obejmuje wykonanie robót budowlanych związanych z termomodernizacją obiektów Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Tomaszowie Lub. przy ul. Aleje Grunwaldzkie 1 oraz instalację systemu solarnego z kolektorami słonecznymi na budynki pralni i kuchni. 2. Na przedmiot zamówienia, określony w ust. 1, składa się zakres rzeczowy robót, zawarty w dokumentacji projektowej opracowanej przez firmę SOLARSYSTEM S.C. z Myślenic (zał. nr 5 do SIWZ),, w zależności od obiektu obejmujący m.in.: a) wymianę stolarki okiennej na drewnianą z nawiewnikami higrosterowanymi b) wymiana drzwi zewnętrznych na aluminiowe c) docieplenie ścian zewnętrznych styropianem gr. 12cm d) docieplenie stropu ostatniej kondygnacji matami z wełny mineralnej grub 15cm, w części obiektów z wymianą pokrycia dachu na blachodachówkę e) wymiana instalacji co. i/lub grzejników f) zakup i instalacja kolektorów słonecznych o mocy 1,7 kW każdy - 114 szt. 3. Roboty będą prowadzone na: a) budynku oddziału chirurgii, dziecięcego, rtg i administracji, b) budynkach oddziału ginekologicznego i położniczego, c) budynku oddziału laryngologii d) budynku byłego laboratorium e) budynku oddziału wewnętrznego f) budynku oddziału reumatologii i wewnętrznego II g) budynku oddziału zakaźnego h) budynku k apteki szpitalnej i) budynku pralni i kuchni j) budynku k przychodni specjalistycznej przy ul. Al. Grunwaldzkie 5 k) budynku przychodni specjalistycznej przy ul. Lwowskiej 77 l) budynku przychodni rejonowej przy ul. Petera 1 m) budynku nowej pralni - instalacja systemu solarnego 4. Zakres zamówienia obejmuje również: a) wykonanie wszelkich prób i badań odbiorowych wynikających z obowiązujących przepisów i norm, b) wykonanie wszelkich zabezpieczeń i oznakowań w trakcie realizacji robót, c) zorganizowanie i zabezpieczenie terenu robót budowlanych, d) zorganizowanie i utrzymanie zaplecza budowy, e) przedłożenie wymaganych świadectw bezpieczeństwa, certyfikatów i atestów na wbudowane materiały i urządzenia, f) wykonanie instrukcji eksploatacji zespołu kolektorów słonecznych. 5. Zadanie będzie prowadzone przy funkcjonujących oddziałach szpitalnych. 6. Okresami prace mogą być prowadzone równolegle z robotami budowlano-instalacyjnymi realizowanymi przez pracowników SP ZOZ lub innych wykonawców. Przed rozpoczęciem robót na poszczególnych obiektach Wykonawca uzgodni sposób i organizację prowadzenia robót z ordynatorem oddziału. 7. Dokumentację obiektu i obiekt można obejrzeć w godzinach od 8:00 do 14:30 w dni pracujące do dnia składania ofert, po poinformowaniu zamawiającego o planowanej wizycie na 1 dzień przed tą wizytą. 8. Zamawiający przewiduje możliwość, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 30 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Wykonanie zamówień uzupełniających Zamawiający zleci Wykonawcy w trybie zamówienia z wolnej ręki, przy zachowaniu tych samych zasad co do zamówienia podstawowego objętego niniejszą umową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452150007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 250 000,00 zł (dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki wynikające z niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz warunki wynikające z art. 22 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r., nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) w szczególności Wykonawcy, którzy: a) spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawa zamówień publicznych, tj : - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu w myśl postanowień art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r., nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). b) wpłacą wadium. c) wykażą, że w ciągu ostatnich 5 lat wykonał co najmniej 2 zadania w zakresie realizacji robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. roboty termoizolacyjne przy budowie, remoncie lub adaptacji budynku o powierzchni ścian zewnętrznych powyżej 600 m2 każde i dołączą dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. d) posiadają dostęp do środków finansowych w wysokości min. 500.000 zł lub zdolność kredytową na poziomie min. 1.000.000 złotych. e) zapoznają się z treścią SIWZ, umową oraz przedmiotem zamówienia i przyjmują je bez zastrzeżeń, Spełnienie warunków udziału w postępowaniu podlegać będzie ocenie Zamawiającego dokonywanej metodą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawcy powinni złożyć następujące dokumenty w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1.1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki zawarte w SIWZ oraz nie podlega wykluczeniu zgodnie z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r., nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) 1.2. Aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, podpisany przez osobę uprawnioną z adnotacją, że dane zawarte w danym rejestrze (ewidencji) nie uległy zmianie. 1.3. Aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub aktualne zaświadczenie potwierdzające uzyskanie prawem przewidzianej zgody na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 1.4. Aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub aktualne zaświadczenie potwierdzające uzyskanie prawem przewidzianej zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 1.5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona(e) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.7. Dokumenty potwierdzające uprawnienie pracowników (dla branży konstrukcyjnej i sanitarnej) do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z polskim prawem budowlanym, określonymi w specyfikacji i ksero aktualnego zaświadczenia o wpisie na listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 1.8. W przypadku zatrudnienia podwykonawców - wykaż podwykonawców zgodnie z załącznikiem nr 10 SIWZ oraz pisemne oświadczenie podwykonawcy o gotowości współpracy z Oferentem w zakresie realizacji zamówienia ze wskazaniem rzeczowego i finansowego zakresu prac, które podwykonawca będzie wykonywał; 1.9. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w prowadzonej działalności. 1.10. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych w wysokości min. 500.000 PLN. lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości min. 1.000.000 PLN, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.11. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadającym swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsce wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających że roboty te zostały wykonane należycie. 2. W przypadku składania oferty przez konsorcjum, Wykonawca występujący w imieniu konsorcjum dołącza : 2.1. pełnomocnictwo ustanowione przez wykonawców ubiegających się wspólnie. Pełnomocnictwo może dotyczyć zarówno reprezentowania wszystkich wykonawców w przetargu , jak i podpisania w ich imieniu umowy o zamówienie publiczne. Pełnomocnictwo musi wskazywać pełnomocnika (np. jeden z wykonawców, tzw. Lider lub zupełnie odrębna osoba). Dokument ten powinien wyliczać wszystkich wykonawców ubiegających się o zamówienie i szczegółowo określać prawa i obowiązki udzielonego pełnomocnictwa. Każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie musi je podpisać. W przypadku ustanowienia pełnomocnika tylko do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu, to przed podpisaniem umowy o udzielenie zamówienia Zamawiający będzie żądał zawartej umowy konsorcjum, obowiązującej, co najmniej na okres realizacji niniejszego zamówienia. Umowa ta musi określać: sposób współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania przez każdego z nich, zasady reprezentacji ( lider, podpisujący umowę, uprawniony do podejmowania zobowiązań, składający wadium i zabezpieczenie należytego wykonania umowy), zasady odpowiedzialności zgodnie z art.141 ustawy Pzp ( w tym w szczególności zasadę odpowiedzialności solidarnej - art. 366 § 1 i 2 oraz art. 369 kodeksu cywilnego - za nie wykonanie zamówienia). 2.2. dokumenty wymienione w ust.1. ppkt. od 1.1. do 1.6. i 1.11. - muszą być złożone przez każdego partnera z osobna, 2.3. pozostałe dokumenty wymienione w ust.1. - składane są wspólnie. 3. Jeżeli Wykonawcą jest Spółką Cywilną, wymagane jest dostarczenie kopii umowy spółki wraz z aneksami wskazującymi aktualny sposób reprezentacji spółki. Każdy ze wspólników Spółki zobowiązany jest dostarczyć indywidualny wypis z rejestru wydany przez odpowiedni urząd. Wykonawca będący Spółką Cywilną składa ofertę tak jak podmioty ubiegające się o zamówienie wspólnie. 4. W przypadku składania oferty przez Wykonawcę który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej 4.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. 1.2, 1.3 i 1.4, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 4.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4.3. Dokumenty, o których mowa w ppkt 4.1 i ppkt 4.2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z wyjątkiem dokumentu wymienionego w ppkt 4.1 lit. c, który powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-tomaszow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach