Przetargi.pl
Poprawa efektywności termicznej budynku Starostwa Powiatowego w Puławach poprzez renowację elewacji

Powiat Puławski ogłasza przetarg

  • Adres: 24-100 Puławy, Aleja Królewska 19
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 886 11 36
  • Data zamieszczenia: 2016-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Puławski
    Aleja Królewska 19 19
    24-100 Puławy, woj. lubelskie
    tel. 081 886 11 36
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sppulawy.bip.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa efektywności termicznej budynku Starostwa Powiatowego w Puławach poprzez renowację elewacji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Poprawa efektywności termicznej budynku Starostwa Powiatowego w Puławach poprzez renowację elewacji. Celem zamówienia jest poprawa wyglądu elewacji, zabezpieczenie techniczne, przedłużenie trwałości materiałów wykończeniowych oraz poprawa efektywności termicznej budynku Starostwa Powiatowego w Puławach. Prace związane z renowacją elewacji będą polegały na oczyszczeniu elewacji (wraz z attykami) metodą piaskowania, naniesieniu chemicznych powłok rozmiękczających w celu usunięcia powłok malarskich, spłukanie parą pod ciśnieniem i jako zabieg końcowy hydrofobizacja preparatem krzemoorganicznym. Dodatkowo w zakres zadania wchodzi: wykonanie izolacji poziomej (iniekcji ciśnieniowej) na ścianach od strony północnej i wschodniej, oczyszczenie i zagruntowanie opasek wokół budynku, wykonanie na nowo cokołu z blachy ocynkowanej (wykończenie elewacji północnej), naprawa tynku studzienek okiennych (elewacja zachodnia), usunięcie zbędnych, nieoryginalnych elementów metalowych z elewacji oraz niesprawnych instalacji, przeniesienie funkcjonujących instalacji elektrycznych z elewacji do wewnątrz budynku na poziomie piwnic (elewacja południowa), wymiana lamp oświetlenia zewnętrznego, rozebranie chodnika i ponowne ułożenie z zachowaniem spadku (elewacja E1 i S3 - według oznaczeń w dokumentacji) Opis zamówienia (sposób wykonania prac) zawarty jest w przedmiarze robót, jednak ilości (powierzchnia) podane w przedmiarze mają walor poglądowy tj. Wykonawca jest zobowiązany do samodzielnego określenia poszczególnych ilości niezbędnych do całościowej realizacji przedmiotu zamówienia (wynagrodzenie ryczałtowe). Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić ponadto pełny zakres zamówienia określony w niniejszym zamówieniu. Zwraca się też szczególną uwagę na wpis budynku do Rejestru Zabytków Województwa Lubelskiego. Wszystkie realizowane prace i poczynania Wykonawcy muszą być na bieżąco ustalane z przedstawicielem Zamawiającego. Zabrania się jakiejkolwiek ingerencji w strukturę zabytku i prowadzenia działań bez wiedzy i zgody Zamawiającego. Zamawiający zaleca wizję lokalną budynku przed złożeniem oferty. Obowiązkiem Wykonawcy w ramach wykonywanych prac będzie zabezpieczenie przed zniszczeniem np. folią: stolarki okiennej i drzwiowej, i innego mienia znajdującego się w miejscach wykonywanych prac (w tym zdemontowanych rur spustowych przeznaczonych do ponownego montażu). Należy zabezpieczyć wejścia i okna do budynków A i B oraz otwory wentylacyjne w ścianach budynku A w taki sposób, aby uniemożliwić przedostawanie się kurzu i piachu oraz innych substancji wykorzystanych do renowacji elewacji do wnętrz budynków. W przypadku przedostania się kurzu i piachu oraz innych substancji wykorzystanych do renowacji elewacji do wnętrz budynków i zanieczyszczenia ścian oraz sufitów na korytarzach i klatkach schodowych budynków, Wykonawca będzie zobowiązany do oczyszczenia i pomalowania zabrudzonych powierzchni. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić prace w sposób nieuciążliwy dla pracowników i użytkowników obiektu oraz na bieżąco sprzątać i utrzymywać porządek na terenie otaczającym obiekt. Po zakończeniu prac danego dnia należy posprzątać teren w taki sposób, aby następnego dnia interesanci i pracownicy mogli korzystać z terenu wokół budynku bez zakłóceń. Dodatkowo należy zabezpieczyć nową część obiektu (elewację budynku B), w taki sposób, aby uniemożliwić zabrudzenie i przemieszczanie się kurzu na elewację budynku B, w innym przypadku należy wyczyścić elewację budynku B. Wykonywanie przedmiotu zamówienia na elewacji południowej od strony dziedzińca wewnętrznego będzie możliwe tylko po godzinach pracy urzędu tj. od 15:30, a w środy od godziny 16:30 oraz w soboty. W przypadku pozostałych elewacji Zamawiający dopuszcza wykonywanie robót w godzinach pracy urzędu jedynie przy zachowaniu braku uciążliwości dla pracowników i klientów urzędu. Szczegółowy zakres robót i warunki realizacji określa dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik Nr 1 do SIWZ, tj. w szczególności: 1. dokumentacja projektowa (dokumentacja projektowa oraz przedmiar robót, który to przedmiar stanowi wyłącznie materiał pomocniczy dla potrzeb wyceny oferty), 2. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Wszystkie elementy przedmiotu zamówienia muszą być zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej, przy czym Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów i urządzeń równoważnych pod warunkiem zachowania parametrów materiałów lub urządzeń określonych w dokumentacji - nie gorszych, służących do tego samego celu, oraz o porównywalnych (ekwiwalentnych) właściwościach ( w tym technicznych) i jakości. Jeżeli w przedmiarze robót wpisano konkretny asortyment lub słowo lub równoważne, Wykonawca ma obowiązek podać w kosztorysie ofertowym konkretną nazwę tego asortymentu, a w przypadku zaoferowania rozwiązania równoważnego (materiału lub urządzenia), zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, jest obowiązany wykazać, że spełnia on wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca oferujący rozwiązania równoważne powinien do oferty dołączyć dokumenty potwierdzające, że oferowane rozwiązanie jest równoważne w stosunku do określonego przez Zamawiającego (np. certyfikaty, testy higieniczne PZH, aprobaty (rekomendacje) techniczne ITB, deklaracje zgodności, autoryzacje producenta, karty techniczne itp.), umożliwiające Zamawiającemu porównanie cech technicznych, użytkowych i jakościowych. W przypadku nie powołania się wraz z ofertą na równoważne rozwiązania, wybrany Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia kosztorysu ofertowego z nazwą konkretnego asortymentu a w przypadku sporządzenia kosztorysu ofertowego wraz ze sformułowaniem lub równoważne Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował konkretny asortyment wpisany w kosztorys ofertowy. Zamawiający nie wymaga złożenia kosztorysu ofertowego na etapie składania oferty w szczególności w przypadku gdy Wykonawca nie powołuje się na rozwiązania równoważne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452150007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 100 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 4 000 zł (słownie: cztery tysiące złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: -pieniądzu; -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; -gwarancjach bankowych; -gwarancjach ubezpieczeniowych; -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 62102032190000910200121392 z dopiskiem Poprawa efektywności termicznej budynku Starostwa Powiatowego w Puławach poprzez renowację elewacji. 4. Wadium uważa się za wniesione w terminie, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji jakości
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sppulawy.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach