Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Zamościu ogłasza przetarg
- Adres: 22-400 Zamość, ul. Peowiaków 7
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 084 6381053, 6386639 , fax. 084 6386639
- Data zamieszczenia: 2009-09-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Zamościu
ul. Peowiaków 7 7
22-400 Zamość, woj. lubelskie
tel. 084 6381053, 6386639, fax. 084 6386639
REGON: 00016771100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa chodnika i kanalizacji deszczowej przy ul. Lubelskiej w Biłgoraju w ciągu drogi wojewódzkiej nr 835 Lublin-Wysokie-Biłgoraj-Sieniawa-Przeworsk-Kańczuga-Dynów-Grabowica Starzeńska o długości 0,3045 km - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa chodnika i kanalizacji deszczowej przy ul. Lubelskiej w Biłgoraju w ciągu drogi wojewódzkiej nr 835 Lublin-Wysokie-Biłgoraj-Sieniawa-Przeworsk-Kańczuga-Dynów-Grabowica Starzeńska o długości 0,3045 km . Zakres robót w ciągu drogi wojewódzkiej nr 835 od km 86+635,5 do km 86+940 obejmuje : 1) Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi 0,40m3 na odkład w gruncie kat. III - 461,70m3. 2) Kanały z rur PVC łączonych na wcisk o średnicy zewnętrznej 200 mm - 225,00 m. 3) Przykanaliki z rur PVC łączonych na wcisk o średnicy zewnętrznej 160 mm - 20,00 m. 4)Studzienki ściekowe uliczne betonowe o średnicy 500 mm z osadnikiem bez syfonu - 3,00 szt. 5) Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o pojemności łyzki 0,25 m3 w gruncie kat.III z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km - 81,55 m3. 6) Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową - - 326,20 m 7) Krawężniki betonowe wtopione o wymiarze 20x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej ( likwidacja barier ) - 24,00 m 8) Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubość 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej ( 90% kostka szara) - 587,16 m2 . 9) Nawierzchniez kostki brukowej betonowej grubość 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej ( 10% kostka kolorowa ) - 65,24 m2. 10) Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubość 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej ( kostka kolorowa ) - 99,00 m2. Szczegółowy zakres robót ujęty jest w przedmiarze robót . 2. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego , kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową na podstawie dostarczonego przez zamawiającego projektu organizacji ruchu ( na czas prowadzonych robót ) zatwierdzonego przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich tj. Dyrektora ZDW w Lublinie . 3. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia obsługi geodezyjnej podczas prowadzenia robót i sporządzenia powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej przez upoważnioną jednostkę geodezyjną zgodnie z paragrafem 19,20 i 21 Rozporządzenia Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności obowiązujacych w budownictwie ( Dz.U. nr 25 z 1995r. poz.133 ). Dokumentacja geodezyjno-kartograficzna sporzadzona w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej musi zawierać dane umożliwiające wniesienie zmian na mapę zasadniczą do ewidencji gruntów i budynków ( wykaz zmian gruntowych ) oraz do ewidencji sieci uzbrojenia terenu .4. Okres gwarancji dla robót objętych zamówieniem wynosi 2 lata od daty odbioru ostatecznego 5. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w składanej ofercie części zamówienia , której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom 6. Zgodnie z art. 30 ust.4 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca , który powołuje się na rozwiazania równoważne opisywanym przez zamawiającego jest obowiązany wykazać , że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego ( art. 30 ust. 5 ustawy ) . Wartość zamówienia 107 518,71 zł netto. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 1000,00 zł. 2. Wadium może być wnoszone w formach przewidzianych art. 45 ust.6 ustawy Prawo zamówień publicznych 3. wadium w formie gotówkowej należy wpłacić przelewem na konto ZDW w Lublinie w Kredyt Banku S.A. O/Lublin nr 89 1500 1520 1215 2004 1596 0000 przed terminem składania ofert .4. Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty .5. Wadium wnoszone w formie pieniężnej uważa się za wniesione w terminie jeżeli wpłynie ono na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert . Uwaga : wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych , tzn. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego . W myśl art. 63 ust. 3 pkt 1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997r. ( tekst jednolity Dz. U. z 2002 r. nr 72 poz. 665 ) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego . Zgodnie z art. 63 Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłuznika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela . Oznacza to , że wpłata gotówkowa wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych przepisów .
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy , którzy udokumentują przez stosowne oświadczenia lub dokumenty ,że spełniają następujące warunki : 1) Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi 2) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 3) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 4) Znajdują sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 5) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. nr 223 , poz. 1655 z późniejszymi zmianami ). 6) Akceptują warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia .2. Ponadto wykonawca musi spełniać następujące warunki udziału : 1) Dysponowanie osobą przewidzianą do realizacji robót budowlanych , posiadającą uprawnienia kierownika budowy dla branży drogowej / jedna osoba /.Wskazana osoba winna posiadać aktualne zaświadczenie odpowiedniego organu samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej , lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innego podmiotu do udostępnienia osoby posiadającej wymagane uprawnienia do wykonania zamówienia .2) Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , minimum jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości , daty i miejsca wykonania , oraz załączeniem dokumentów potwierdzających że roboty zostały wykonane należycie. 3. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w następujący sposób : spełnia warunki lub nie spełnia warunków .
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca załączy do oferty następujące oświadczenia lub dokumenty : 1) Dokument uprawniający wykonawcę do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem upływu składania ofert . 2)Oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych 3) Wykaz robót budowlanych wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , minimum jednej roboty budowlanej odpowiadającej rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających że roboty te zostały wykonane należycie / minimum jeden dokument /. 4) Wykaz osób przewidywanych do realizacji zamówienia, ze wskazaniem zakresu wykonywanych przez nie czynności zawierający informacje o : dysponowaniu osobą zdolną do pełnienia funkcji kierownika budowy dla branży drogowej , kserokopią uprawnień budowlanych w specjalności drogowej , kserokopią aktualnego zaświadczenia odpowiedniego organu samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej. W przypadku udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia przez inny podmiot do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie tego podmiotu do jej udostępnienia .2. Ponadto wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty : 1) Dowód wniesienia wadium. 2) Ofertę przetargową ( z ceną brutto , netto , podatkiem VAT ) . 3) Kosztorys ofertowy . 4). Wykaz cen czynników produkcji do kosztorysu ofertowego
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zdw.lublin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa ciągów pieszych o łącznej długości 1,20 km wzdłuż drogi powiatowej nr 1564L w m. Sobianowice i m. Bystrzyca - etap III
Dodano: 2016-07-13 - Przebudowa drogi gminnej nr 113547L w zakresie chodnika w miejscowości Zdziłowice Czwarte od km 0+011do km 0+640 na długości 629 m
Dodano: 2016-07-05 - Przebudowa chodnika przy drodze powiatowej Nr 1809 L w m. Ciechanki
Dodano: 2016-07-01 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1802 L w m. Świerszczów
Dodano: 2016-07-01 - Budowa chodnika przy ul. Puławskiej w ciągu drogi powiatowej Nr 2503L w m. Gołąb na odc. 1075 m
Dodano: 2016-06-28 - Modernizacja dróg gminnych
Dodano: 2016-06-27 - Modernizacja drogi gminnej Nr 101701L w miejscowości Brzozowica Duża na odcinkach o łącznej długości 800 mb.
Dodano: 2016-06-27 - Przebudowa chodników w miejscowości Nowiny i Łuszczacz o łącznej długości 1,400 km
Dodano: 2016-06-17 - Przebudowa alejek pieszo-jezdnych na terenie Cmentarza komunalnego
Dodano: 2016-06-10 - Roboty budowlane w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja chodnika w ul. Kowalskiego
Dodano: 2016-06-10