Przetargi.pl
Termomodernizacja budynków Szpitala Rejonowego w Kłobucku mieszczących się przy ul. Wyszyńskiego 9 i ul. 11 listopada 5a. Etap II - modernizacja źródeł ciepła, sieci cieplnej oraz systemów grzewczych wraz z wykonaniem instalacji solarnej oraz dociepleniem Pawilonu Łóżkowego

Starostwo Powiatowe w Kłobucku ogłasza przetarg

  • Adres: 42-100 Kłobuck, ul. Rynek im. Jana Pawła II 12
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3109500 , fax. 034 3109507
  • Data zamieszczenia: 2009-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Kłobucku
    ul. Rynek im. Jana Pawła II 12 12
    42-100 Kłobuck, woj. śląskie
    tel. 034 3109500, fax. 034 3109507
    REGON: 15139904800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatklobucki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynków Szpitala Rejonowego w Kłobucku mieszczących się przy ul. Wyszyńskiego 9 i ul. 11 listopada 5a. Etap II - modernizacja źródeł ciepła, sieci cieplnej oraz systemów grzewczych wraz z wykonaniem instalacji solarnej oraz dociepleniem Pawilonu Łóżkowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynków Szpitala Rejonowego w Kłobucku mieszczących się przy ul. Wyszyńskiego 9 i ul. 11 listopada 5a. Etap II - modernizacja źródeł ciepła, sieci cieplnej oraz systemów grzewczych wraz z wykonaniem instalacji solarnej oraz dociepleniem Pawilonu Łóżkowego. Zamierzenie budowlane obejmuje roboty w branży budowlanej, instalacyjnej, elektrycznej zgodnie z pkt.1. 1 Zakres robót budowlanych objętych inwestycją: Centralne ogrzewanie (budynki pawilon łóżkowy, kuchnia z fizjoterapią, przychodnia specjalistyczna) : - demontaż starej instalacji c.o. wraz z grzejnikami - montaż nowych przewodów z rur stalowych czarnych wraz z zabezpieczeniem antykorozyjnym i malowaniem farbą termoodporną; - montaż armatury (tj. zaworów termostatycznych, zaworów podpionowych ze spustem, zawory na gałęziach rozdzielczych, zawory odpowietrzające, zawory kulowe); - montaż grzejników higienicznych w pomieszczeniach, w łazienkach grzejniki drabinkowe; - izolacja termiczna przewodów w pomieszczeniach piwnicznych Kotłownia - demontaż wyposażenia kotłowni; - montaż nowych kotłów C.O. (2 szt.); - montaż naczynia wzbiorczego; - montaż urządzeń (pompy, sterownik, czopuch, itp.); - montaż instalacji elektrycznej zasilającej kotły C.O. Sieć preizolowana - demontaż części kanału łupinowego; - demontaż części sieci niskoparametrowej, cieplej wody użytkowej, cyrkulacji, pary i kondensatu; - montaż nowych rur preizolowanych sieci niskoparametrowej, cieplej wody użytkowej i cyrkulacji; - roboty ziemne, rozbiórkowe oraz doprowadzenie stanu placu budowy do stanu sprzed wykonywania prac Węzeł cieplny - demontaż urządzeń wymiennikowni; - montaż urządzeń oraz armatury nowej wymiennikowni; - montaż przewodów zasilających wraz z zabezpieczeniem antykorozyjnym i malowaniem; - izolacja termiczna przewodów; - montaż instalacji elektrycznej zasilającej wymiennikownie; - montaż instalacji solarnej (kolektory 50 szt.) wraz z niezbędnymi urządzeniami; - montaż instalacji elektrycznej zasilającej układ solarny Docieplenie dachu - pawilon łóżkowy - rozbiórka obróbek blacharskich oraz rynien dachowych; - docieplenie dachu styropapą o grubości 15 cm; - wykonanie nowego pokrycia z papy termozgrzewalnej; - montaż nowych obróbek blacharskich oraz rynien dachowych. - wymiana wsporników oraz przewodów instalacji odgromowej na dachu budynku; - badanie i pomiar nowej instalacji odgromowej. Szczegółowy zakres prac zamieszczono w przedmiarach i kosztorysach Inwestorskich oraz w specyfikacjach technicznych. 2 Fakturowanie robót nastąpi zgodnie z przyjętym przez strony harmonogramem rzeczowo - finansowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 60.000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.3 w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 robotę porównywalną z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 1.500.000,00 zł brutto na obiektach Służby Zdrowia - szpital, 1.4 dysponują osobami do kierowania robotami budowlanymi określonymi przedmiotem zamówienia posiadającymi kwalifikacje i doświadczenie do wykonania zamówienia: 1.4.1 kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno - budowlanej, bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadający co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, 1.4.2 kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadający co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego oraz udokumentowaną praktykę w nadzorze przy montażu kolektorów słonecznych, 1.4.3 kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów posiadający co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, 1.4.4 kierownik zespołu, dopuszcza się, łączenie funkcji kierownika Zespołu z pełnieniem funkcji kierownika budowy wymienionego w podpunktach 1.4.1 - 1.4.3, 1.5 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.6 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 2 Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Ofertę (wzór - zał. nr 1 do SIWZ); 2 Oświadczenie zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór - zał. nr 2 do SIWZ); 3 Oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt.1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór - zał. nr 3 do SIWZ); 4 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6 Wykaz wykonanych robót budowlanych (co najmniej jednej roboty) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (zamawiający uzna roboty, o wartości nie mniejszej niż 1.500.000,00 zł brutto na obiektach Służby Zdrowia - szpital, (wzór - zał. nr 4 do SIWZ); 7 Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wymienione w pkt 9.1.4.1 - 9.1.4.3 siwz) posiadają wymagane uprawnienia wraz z aktualnymi dokumentami stwierdzającymi przynależność tych osób do Okręgowej Izby Inżynierów i Techników Budowlanych lub Okręgowej Izby Architektów. Kierownik budowy wymieniony w pkt. 9.1.4.2 siwz musi udokumentować praktykę w nadzorze przy montażu kolektorów słonecznych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia; 8 Szczegółowy kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o dokumentację kosztorysową.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.klobuck.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach