Przetargi.pl
Dobudowa punktów świetlnych sieci oświetlenia ulicznego

Urząd Gminy Rudziniec ogłasza przetarg

  • Adres: 44-160 Rudziniec, ul. Gliwicka 26
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0324000 700 , fax. 032 4000 703
  • Data zamieszczenia: 2009-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Rudziniec
    ul. Gliwicka 26 26
    44-160 Rudziniec, woj. śląskie
    tel. 0324000 700, fax. 032 4000 703
    REGON: 27625780200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dobudowa punktów świetlnych sieci oświetlenia ulicznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dobudowa punktów świetlnych w następujących miejscowościach na terenie Gminy Rudziniec: Kleszczów ul. Owocowa Kleszczów ul. Sportowa Kleszczów ul. Ogrodowa Ligota Łabędzka ul. Słonecznikowa przy nr. 6 i 7 Rzeczyce ul.Wiejska (Plac Kościelny) Rzeczyce ul. Piaskowa od nr 8a-10 Taciszów ul. Gliwicka Taciszów ul. Gliwicka od ul. Wakacyjnej Pławniowice ul. Gliwicka (za strażnicą OSP) Niewiesze ul. Wodna Niewiesze ul. Słoneczna i Plażowa Słupsko ul. Jagielońska nr 54 Słupsku ul. Jagielońska 56 Niekarmia ul. Słupska Poniszowice ul. Sportowa Poniszowice ul. Polna 1.1. Szczegółowy zakres prac określa przedmiar robót, dokumentacja techniczna oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załączniki do SIWZ. Uwaga! a) Wykonawca ponosi koszty nadzorów specjalistycznych i obsługi geodezyjnej inwestycji wraz z naniesieniem na zasoby geodezyjne w Starostwie Powiatowym w Gliwicach. b) Wykonawca ustali z rejonem Dystrybucji w Gliwicach niezbędny zakres wyłączeń urzadzeń elektrycznych i pokryje koszty wyłączeń. c) Wykonawca przygotuje materiały i zgłosi wybudowane urządzenia do Rejonu Dystrybucji celem dokonania sprawdzenia technicznego. d) Wykonawca wykona i przedłoży do zatwierdzenia projekt zmiany organizacji ruchu do właściwego zarządcy danej drogi na czas wykonywania robót wraz z uwzględnieniem wynikających z niego prac, na własny koszt. e) Wykonawca zabezpieczy teren budowy na własny koszt. f) Wykonawca uzgodni z zarzadcą drogi, zajecie pasa drogowego, na własny koszt. g) Wykonawca ponosi koszty nadzoru nad robotami budowlanymi prowadzonymi przez kierownika budowy. h) Wykonawca po uzyskaniu pełnomocnictwa od Zamawiającego będzie zobowiązany do do występowania w imieniu Zamawiającego we wszystkich sprawach urzędowych i formalnych związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia, a w szczególności: uzyskania dziennika budowy wraz z jego opieczętowaniem, zawiadomienia rozpoczęcia prac budowlanych, zawiadomienia o zakończeniu budowy, zgłoszenia zajęcia pasa drogowego. 1.2 Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej terenu oraz do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny robót. 1.3 Zamawiający wymaga udzielenia 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty licząc od daty końcowego bezusterkowego odbioru robót, przy czym z gwarancji tej wyłączone są uszkodzenia mechaniczne i inne powstałe nie z winy Wykonawcy Powyższe czynności należy uwzględnić w kosztach ogólnych budowy i nie stanowią odrębnego wynagrodzenia Wykonawcy. 1.4 W przypadku wskazania przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materiałów lub urządzeń, to dopuszczalne jest zaproponowanie przez Wykonawcę w ofercie zamówienia publicznego, materiałów lub urządzeń równoważnych tzn.: o parametrach nie gorszych niż przedstawione w ww. dokumentacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452322107
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 Podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1 Jest niezgodną z ustawą 3.2 Jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych. 3.3 Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 3.4 Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.5 Została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3.6 Zawiera błędy w obliczeniu ceny 3.7 Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych 3.8 Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia-niespełna. Nie spełnienie chociażby jednego z postawionych warunków udziału w postępowaniu, spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1 Formularz ofertowy - zgodny z wzorem formularza ofertowego przedstawionym w załączniku nr 1 do SIWZ - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 1.2 Wzór umowy - zgodny z wzorem umowy przedstawionym w załączniku nr 3 do SIWZ - zaparafowany przez wykonawcę 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 2.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.3 Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych - zgodny z oświadczeniem przedstawionym w załączniku nr 2 do SIWZ - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 3.1 Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie lub dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że roboty budowlane, o których wyżej mowa, zostały wykonane należycie - wykaz należy przedstawić na wzorcu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ - wypełniony i podpisany przez wykonawcę Uwaga!! Wymaga się wykazania co najmniej 1 roboty potwierdzonej dokumentami o minimalnej wartości brutto 50 000,00 zł. 3.2 Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5a do SIWZ - dla osób, którymi Wykonawca dysponuje i załącznik nr 5b do SIWZ - dla osób, którymi Wykonawca będzie dysponował. Wykaz winien zawierać: a) min.1 osobą posiadającą: - niezbędne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej, b) min. 1 osobami posiadającymi aktualne zaświadczenie kwalifikacyjne dla osób zajmujących się eksploatacją urządzeń energetycznych. Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień budowlanych wydanych na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( tj. Dz. U z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 ze zm.) lub odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, dokument potwierdzający przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, oraz aktualne zaświadczenie kwalifikacyjne dla osób zajmujących się eksploatacją urządzeń energetycznych. 4. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 4.1 Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1, 2.2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. 4 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. 4. 5. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 5.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - a) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę; b) Wykonawcy tworzący jeden podmiot przedłożą wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo - nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę; Uwaga: pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej (lit. a i b) może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy konsorcjum. c) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z wykonawców lub pełnomocnika); d) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powinien złożyć dokumenty wymienione w rozdziale VI w pkt 2 ppkt 2.1, 2.2 SIWZ oraz oświadczenie z art. 22 i 24 ustawy (dokumenty potwierdzające spełnianie warunków z art. 22 ust. 1 pkt. 1 i 4 ustawy). e) wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z Wykonawcą występującym jako pełnomocnik pozostałych 6. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów 6.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. 6.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę 6.3 Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy-ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, pełnomocnictwo takie może wynikać z dołączonej do oferty umowy konsorcjum lub umowy spółki cywilnej. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie lub mocodawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudziniec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach