Przetargi.pl
Termoizolacja budynku świetlicy wiejskiej w Nowym Kisielinie

Komunalny Zakład Gospodarczy Gminy Zielona Góra z siedzibą w Zawadzie ogłasza przetarg

  • Adres: 66-001 Zawada, ul. Szkolna 18
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3211279 , fax. 068 3212213
  • Data zamieszczenia: 2009-04-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komunalny Zakład Gospodarczy Gminy Zielona Góra z siedzibą w Zawadzie
    ul. Szkolna 18 18
    66-001 Zawada, woj. lubuskie
    tel. 068 3211279, fax. 068 3212213
    REGON: 97015591200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kzg.zg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład budzetowy Gminy Zielona Góra

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termoizolacja budynku świetlicy wiejskiej w Nowym Kisielinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termoizolacji budynku świetlicy wiejskiej ( z częścią mieszkalną) położonego w Nowym Kisielinie przy ulicy Odrzańskiej nr 64, wraz z wymianą 2 szt. drzwi wejściowych. Termoizolacja obejmuje ocieplenie ścian elewacyjn
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453210003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym. 2.Posiadają uprawnienia do wykonywania czynności związanych z wykonywaniem zamówienia. 3.Dysponują potencjałem technicznym i ekonomicznym niezbędnym do wykonania zamówienia. 4.Dysponują pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia. 5.Posiadają sytuację finansową i ekonomiczną gwarantującą wykonanie zamówienia. 6.Za okres ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, udokumentują wykonanie co najmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających przedmiotowi zamówienia (o podobnym charakterze i złożoności i wartości min. 50 000 zł brutto jedna) - wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje od poprzednich Zamawiających) 7.Nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. Nr 19 z dnia 09 lutego 2004 r., poz. 177 )
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, 2.Oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym załącznik do specyfikacji. 3.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (min. 2 zadania, każde o wartości min. 50.000,- zł. brutto); do wykazu należy załączyć kopię dokumentu potwierdzającego, że roboty te zostały wykonane należycie (np.referencje). 4.Wykaz podmiotów i osób będących w dyspozycji Wykonawcy, odpowiednio wykwalifikowanego, w celu obsadzenia stanowisk: -kierownika budowy z odpowiednimi uprawnieniami i przynależnością do Izby samorządu zawodowego, -murarz-tynkarz 5.Zaakceptowany projekt umowy (lub oświadczenie o akceptacji warunków umowy) Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia), w oparciu o złożone oświadczenia oraz dokumenty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kzg.zg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach