Przetargi.pl
Technolog robót wykończeniowych z aktywizacją zawodową w ramach Projektu Nr: PO KL.01.03.04-00-027/08-02 kod CPV 80500000-9 dla ARESZTU ŚLEDCZEGO W KIELCACH

Areszt Śledczy ogłasza przetarg

  • Adres: 25-563 Kielce, ul. Zagnańska 155
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3314091 , fax. 041 3314419
  • Data zamieszczenia: 2012-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Areszt Śledczy
    ul. Zagnańska 155 155
    25-563 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3314091, fax. 041 3314419
    REGON: 00031990200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Technolog robót wykończeniowych z aktywizacją zawodową w ramach Projektu Nr: PO KL.01.03.04-00-027/08-02 kod CPV 80500000-9 dla ARESZTU ŚLEDCZEGO W KIELCACH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    -Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi szkoleniowej Technolog robót wykończeniowych z aktywizacją zawodową w ramach Projektu Nr POKL.01.03.04-00-027/08-02 Cykl szkoleniowo - aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności - w ramach Poddziałania 1.3.4. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Celem projektu jest zorganizowanie na terenie Aresztu Śledczego w Kielcach dwóch edycji kursu przyuczającego do zawodu Technolog robót wykończeniowych z aktywizacją zawodową, a następnie przeprowadzenie po jego zakończeniu (część teoretyczna i praktyczna) egzaminu oraz wydanie w tym zakresie oddzielnych zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursu i zajęć z aktywizacji zawodowej - dla każdej edycji kursu oddzielnie. -Opis szczegółowy zamówienia; -Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. -Kurs Technolog robót wykończeniowych z aktywizacją zawodową poprzedzającą kurs - zakres zamówienia, - ilość edycji kursu wraz z aktywizacją zawodową: 2 - ilość godzin aktywizacji zawodowej: 16 (1 godz. dydaktyczna = 45 min) dla każdej edycji - ilość godzin teoretycznej nauki zawodu: 32 (1 godz. dydaktyczna = 45 min) dla każdej edycji - ilość godzin praktycznej nauki zawodu: 80 (1 godz. dydaktyczna = 45 min) dla każdej edycji - przewidywany termin realizacji kursu: do 14 grudnia 2012 r. - ilość uczestników: 12 osoby dla każdej edycji kursu oddzielnie Maksymalna dzienna liczba godzin szkolenia nie może przekroczyć 8 godzin dydaktycznych - dla każdej edycji kursu oddzielnie. W ramach szkolenia Wykonawca musi zaznajomić uczestników kursu z zagadnieniami w zakresie materiałoznawstwa i przepisami BHP - dla każdej edycji kursu oddzielnie. -Kurs musi kończyć się egzaminem potwierdzającym zdobyte umiejętności oraz wydaniem odpowiednich certyfikatów wynikających z Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r., (Dz. U. Nr 0.poz. 186) - dla każdej edycji kursu oddzielnie. -Bezpośrednio przed rozpoczęciem kursu Wykonawca musi przeprowadzić zajęcia z aktywizacji zawodowej dla 12 osób skierowanych na ww. edycje kursu. Zajęcia powinny obejmować po 16 godzin dydaktycznych, w trakcie których należy zapoznać uczestników z podstawowymi zagadnieniami i metodami skutecznego poszukiwania pracy (tworzenie dokumentacji aplikacyjnej, komunikacja z pracodawcą) oraz elementami prawa pracy - dla każdej edycji kursu oddzielnie. -Zajęcia z aktywizacji zawodowej muszą być zakończone wydaniem odpowiednich certyfikatów wynikających z Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r., (Dz. U. Nr.0 poz. 186) - dla każdej edycji kursu oddzielnie. -Wykonawca zapewnia: - Sfinansowanie badań lekarskich osobom pozbawionym wolności dopuszczających do ww. edycji kursu wraz z aktywizacją zawodową. - Ubezpieczenie w niezbędnym zakresie (OC, NW) każdego uczestnika kursu wraz z aktywizacją zawodową przed rozpoczęciem zajęć - kopie polis przekaże Zamawiającemu. - W ramach zajęć teoretycznych kursu przyuczającego do zawodu i aktywizacji zawodowej: podręczniki, skrypty, materiały piśmienno-biurowe, środki dydaktyczne niezbędne do realizacji szkolenia. - Wykonawca w zakresie zajęć praktycznych zapewnia: instruktorów nauki zawodu, materiały do realizacji praktycznej części szkolenia, odzież roboczą i środki ochrony indywidualnej. Ponadto Wykonawca zapewni materiały eksploatacyjne do maszyn i urządzeń wykorzystywanych podczas szkolenia. - Wykonawca zapewni taką ilość materiałów szkoleniowych, która pozwoli na prawidłowe przeprowadzenie 80 godzin zajęć praktycznych - dla każdej edycji kursu oddzielnie. Koszt materiałów przeznaczonych do praktycznej nauki zawodu nie może przekroczyć 40% całkowitej wartości kursu. Przed dokonaniem ostatecznego rozliczenia Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kopie faktur VAT lub rachunków potwierdzających dostarczenie w wymaganej ilości materiałów do przeprowadzenia szkolenia. - Wykonawca prowadzi dokumentację z przebiegu szkolenia osobną do każdej edycji kursu i aktywizacji zawodowej oddzielnie. Dokumentację stanowią: a)program szkolenia, b)dziennik zajęć edukacyjnych, zawierający: imienną listę obecności podpisaną przez kursantów długopisem koloru niebieskiego, wymiar godzin zajęć edukacyjnych i tematy zajęć edukacyjnych, c) rejestr wydanych zaświadczeń i materiałów szkoleniowych z potwierdzonym odbiorem przez kursantów. -Przed rozpoczęciem każdej edycji kursu Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji kosztorys usługi szkoleniowej (osobnej do aktywizacji i do szkolenia), program szkolenia i program zajęć z aktywizacji zawodowej, który musi być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r., w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 0, poz. 186). - po zakończeniu zajęć z aktywizacji zawodowej i kursu Wykonawca przekaże protokolarnie Zamawiającemu dla każdej edycji kursu kopię dokumentacji szkoleniowej potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. - na Wykonawcy ciąży obowiązek wystawienia zaświadczenia o ukończeniu zajęć z aktywizacji zawodowej oraz zaświadczenia o ukończeniu kursu przyuczającego do zawodu - dla każdej edycji kursu oddzielnie. - Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w całości bez możliwości powierzenia go innym podmiotom. Wszelkie dane niezbędne do prowadzenia kursu i zajęć aktywizacyjnych Wykonawca winien gromadzić bezpośrednio od osadzonych objętych wsparciem z chwilą jego rozpoczęcia. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za osoby, które: ukończyły kurs i otrzymały odpowiednie zaświadczenia, uczestniczyły w kursie ale go nie ukończyły w całości - proporcjonalnie do ilości godzin przepracowanych przez beneficjentów na kursie. -Zamawiający zapewnia: - w zakresie zajęć teoretycznych, pomieszczenie dostosowane do potrzeb określonego szkolenia, przepisów p.poż, BHP. - w zakresie zajęć praktycznych zapewnia pomieszczenia i miejsce w Areszcie Śledczym w Kielcach do ich realizacji oraz niezbędne narzędzia i sprzęt zakupiony ze środków finansowych projektu, udział kursantów (skazanych) w realizacji szkolenia oraz ochronę dla kadry realizującej program szkoleniowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie wykonawcy w realizacji szkoleń grupowych o tematyce tożsamej z przedmiotem zamówienia
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach