Przetargi.pl
Szkolenie pn. Księgowość komputerowa.

Powiat Świecki - Powiatowy Urząd Pracy w Świeciu ogłasza przetarg

  • Adres: 86-100 Świecie, ul. Wojska Polskiego 195a
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3311303 , fax. 052 3311303
  • Data zamieszczenia: 2009-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Świecki - Powiatowy Urząd Pracy w Świeciu
    ul. Wojska Polskiego 195a 195a
    86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3311303, fax. 052 3311303
    REGON: 09250651200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Szkolenie pn. Księgowość komputerowa.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. Księgowość komputerowa dla grupy 10 osób bezrobotnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805332001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2006 r. - Dz. U. Nr 164, poz. 1163 z późniejszymi zmianami), tj: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. wpis do Rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez właściwy Wojewódzki Urząd Pracy. b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia nie spełnia na podstawie przedłożonych oświadczeń, dokumentów i informacji wyszczególnionych w niniejszej SIWZ. Niespełnienie któregokolwiek z warunków określonych w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 i 24 ustawy oświadczenie to zobowiązany jest złożyć Wykonawca oraz każdy z przedsiębiorców występujących wspólnie tj. będący wspólnikiem spółki cywilnej lub członkiem konsorcjum, ponadto oświadczenia, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (oświadczenie zaświadczenie to zobowiązany jest złożyć Wykonawca oraz każdy z przedsiębiorców występujących wspólnie tj. będący wspólnikiem spółki cywilnej lub członkiem konsorcjum), (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ). 2) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (zaświadczenie to zobowiązany jest złożyć Wykonawca oraz każdy z przedsiębiorców występujących wspólnie tj. będący wspólnikiem spółki cywilnej lub członkiem konsorcjum), b) zaświadczenia o wpisie Wykonawcy do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy aktualizowany w roku 2009 r., (podstawa prawna: art. 20 ustawy z dnia 20.04.2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy - Dz. U. z 2004 r. Nr 99, poz. 1001 z późn. zm.) - zaświadczenie to zobowiązany jest złożyć Wykonawca oraz każdy z przedsiębiorców występujących wspólnie tj. będący wspólnikiem spółki cywilnej lub członkiem konsorcjum), c) wzoru zaświadczenia o ukończeniu szkolenia na druku zgodnym z §6 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U. nr 31, poz. 216). 3) W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wzór - załącznik nr 1 do SIWZ - tabela nr 3, część formularza ofertowego), b) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca oraz wyposażenia pomieszczeń z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków pracy i nauki (wzór - załącznik nr 1 do SIWZ - tabela nr 5, część formularza ofertowego), c) programu szkolenia zawierającego w szczególności: nazwę i zakres szkolenia czas trwania i sposób organizacji szkolenia wymagania wstępne dla uczestników szkolenia cele szkolenia plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, czas trwania, podział na kolejne dni szkoleniowe i nazwiska poszczególnych wykładowców z uwzględnieniem, części teoretycznej i części praktycznej treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych sposób sprawdzenia efektów szkolenia 4) Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Dziale V pkt. 2 a i b składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 5) Dokumenty, o których mowa w Dziale V pkt. 4 a , powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w Dziale V pkt. 4 b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Dziale V pkt. 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepisy Działu V pkt. 5 stosuje się odpowiednio.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: kwalifikacje kadry dydaktycznej
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pup.swiecie.lo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach