Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 87-100 Toruń, ul. Rybaki 31/35
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 056 6586457 , fax. 056 6540151
- Data zamieszczenia: 2009-07-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o.
ul. Rybaki 31/35 31/35
87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 056 6586457, fax. 056 6540151
REGON: 87124353800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodociagi.torun.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz kanalizacji teletechnicznej w ul. Polnej w Toruniu, na odcinku od ul. Szosa Chełmińska do ul. Ugory - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Wykonanie wodociągu dn 250 mm z rur z żeliwa sferoidalnego wewnątrz cementowanych klasy 40 (C40), łączonych na uszczelki gumowe o łącznej długości L= ca 1050,50 mb (W1-W2-W3-W4-W5-W6-W7-W8). 2) Budowę kanału sanitarnego z rur kanalizacyjnych CC GPR SN 10000/80000 dn 800 mm na dł. L= 1111,50 mb. 3) Budowę kanału deszczowego z rur kanalizacyjnych CC GPR SN 10000/64000 dn 1400 mm na dł. L= 1099,30 mb. 4) Budowę kanalizacji teletechnicznej w postaci rurociągu kablowego 2xHDPE 40/3,7 mm budowanego po trasie budowanej kanalizacji sanitarnej w ul. Polnej o długości L=1150 m. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 100.000,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy pzp. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), b. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), c. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), d. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) - chyba że podmiot wchodzący w skład konsorcjum nie podlega odpowiedzialności podmiotów zbiorowych; 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a. wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w okresie prowadzenia działalności co najmniej 1 robotę budowlaną dotyczącą budowy sieci wodociągowej o średnicy min. Dn= 200mm o długości co najmniej L=500 m oraz co najmniej 1 robotę budowlaną dotyczącą budowy sieci kanalizacji grawitacyjnej sanitarnej lub deszczowej o średnicy min. Dn= 500mm o długości co najmniej L= 500 m. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych robót budowlanych sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej IDW oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. b. posiadać przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w okresie prowadzenia działalności, w wysokości 30 pracowników, oraz posiadać przeciętną liczebność osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - w ilości 3 osób. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz przeciętnej liczebności personelu kierowniczego sporządzoną według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej IDW, c. wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: Kierownik budowy (1 osoba) Niniejsza osoba winna posiadać kwalifikacje w zakresie kierowania i nadzoru robót z zakresu inżynierii sanitarnej: - co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego jako kierownik budowy, w tym co najmniej 3 lata doświadczenia w kierowaniu robotami z zakresu budowy sieci wodociągowych lub kanalizacyjnych. Doświadczenie kierownika budowy musi obejmować pełnienie tej funkcji na kontrakcie obejmującym budowę sieci wodociągowej lub kanalizacyjnej o długości co najmniej L=500 mb i średnicy min. Dn= 200 mm. - uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w specjalności co najmniej budowa sieci wodociągowych i kanalizacyjnych zewnętrznych oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Kierownik robót budowlanych (1 osoba) Niniejsza osoba winna posiadać kwalifikacje w zakresie kierowania i nadzoru robót branży konstrukcyjno-budowlanej: - co najmniej 3 lata doświadczenia w kierowaniu robotami z zakresu robót budowlanych; - uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Kierownik robót elektrycznych (1 osoba) Niniejsza osoba winna posiadać kwalifikacje w zakresie kierowania i nadzoru robót branży elektrycznej: - co najmniej 3 lata doświadczenia w kierowaniu robotami z zakresu robót elektrycznych; - uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w specjalności sieci, instalacje i urządzenia branży elektrycznej oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: - wykaz osób sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej IDW, - dokumenty potwierdzające, że wskazane w pkt 7.1.2)c. IDW osoby: kierownik budowy, kierownik robót budowlanych, którzy będą wykonywać niniejsze zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia i są wpisani na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, - informacje na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 4a do niniejszej IDW, - w przypadku braku dysponowania ww. osobami - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa wyżej wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku): a. osiągnąć, w każdym z trzech ostatnich lat roczne obroty na poziomie minimum 8.000.000 PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, b. posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 2.000.000 PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 2.000.000 PLN W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek, potwierdzające posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości, c. posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości 2.000.000 PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć polisę a w przypadku jej braku inny dokument, potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Zawartość oferty i dokumentów/oświadczeń składanych wraz z ofertą. a. Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do IDW, b. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW, c. Informacja dotycząca przeciętnej liczby zatrudnianych pracowników oraz przeciętnej liczebności personelu kierowniczego, sporządzona na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do IDW, d. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu niniejszego zamówienia sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do IDW, e. Informacje na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia osób, które będą wykonywać niniejsze zamówienie, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 4a do IDW, f. Wykaz wykonanych robót budowlanych sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do IDW wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie tych robót, g. Wyceniony Wykaz Cen, którego wzór stanowi załącznik nr 6 do IDW, h. Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, i. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. j. Dowód wniesienia wadium, k. Pozostałe dokumenty wymienione w IDW.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy pzp. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), b. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), c. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), d. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) - chyba że podmiot wchodzący w skład konsorcjum nie podlega odpowiedzialności podmiotów zbiorowych; 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a. wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w okresie prowadzenia działalności co najmniej 1 robotę budowlaną dotyczącą budowy sieci wodociągowej o średnicy min. Dn= 200mm o długości co najmniej L=500 m oraz co najmniej 1 robotę budowlaną dotyczącą budowy sieci kanalizacji grawitacyjnej sanitarnej lub deszczowej o średnicy min. Dn= 500mm o długości co najmniej L= 500 m. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych robót budowlanych sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej IDW oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. b. posiadać przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w okresie prowadzenia działalności, w wysokości 30 pracowników, oraz posiadać przeciętną liczebność osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - w ilości 3 osób. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz przeciętnej liczebności personelu kierowniczego sporządzoną według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej IDW, c. wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: Kierownik budowy (1 osoba) Niniejsza osoba winna posiadać kwalifikacje w zakresie kierowania i nadzoru robót z zakresu inżynierii sanitarnej: - co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego jako kierownik budowy, w tym co najmniej 3 lata doświadczenia w kierowaniu robotami z zakresu budowy sieci wodociągowych lub kanalizacyjnych. Doświadczenie kierownika budowy musi obejmować pełnienie tej funkcji na kontrakcie obejmującym budowę sieci wodociągowej lub kanalizacyjnej o długości co najmniej L=500 mb i średnicy min. Dn= 200 mm. - uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w specjalności co najmniej budowa sieci wodociągowych i kanalizacyjnych zewnętrznych oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Kierownik robót budowlanych (1 osoba) Niniejsza osoba winna posiadać kwalifikacje w zakresie kierowania i nadzoru robót branży konstrukcyjno-budowlanej: - co najmniej 3 lata doświadczenia w kierowaniu robotami z zakresu robót budowlanych; - uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Kierownik robót elektrycznych (1 osoba) Niniejsza osoba winna posiadać kwalifikacje w zakresie kierowania i nadzoru robót branży elektrycznej: - co najmniej 3 lata doświadczenia w kierowaniu robotami z zakresu robót elektrycznych; - uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w specjalności sieci, instalacje i urządzenia branży elektrycznej oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: - wykaz osób sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej IDW, - dokumenty potwierdzające, że wskazane w pkt 7.1.2)c. IDW osoby: kierownik budowy, kierownik robót budowlanych, którzy będą wykonywać niniejsze zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia i są wpisani na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, - informacje na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 4a do niniejszej IDW, - w przypadku braku dysponowania ww. osobami - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa wyżej wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku): a. osiągnąć, w każdym z trzech ostatnich lat roczne obroty na poziomie minimum 8.000.000 PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, b. posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 2.000.000 PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 2.000.000 PLN W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek, potwierdzające posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości, c. posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości 2.000.000 PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć polisę a w przypadku jej braku inny dokument, potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Zawartość oferty i dokumentów/oświadczeń składanych wraz z ofertą. a. Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do IDW, b. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW, c. Informacja dotycząca przeciętnej liczby zatrudnianych pracowników oraz przeciętnej liczebności personelu kierowniczego, sporządzona na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do IDW, d. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu niniejszego zamówienia sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do IDW, e. Informacje na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia osób, które będą wykonywać niniejsze zamówienie, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 4a do IDW, f. Wykaz wykonanych robót budowlanych sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do IDW wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie tych robót, g. Wyceniony Wykaz Cen, którego wzór stanowi załącznik nr 6 do IDW, h. Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, i. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. j. Dowód wniesienia wadium, k. Pozostałe dokumenty wymienione w IDW.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wodociagi.torun.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa odcinka sieci wodociągowej w ul. Różanej w Pakości
Dodano: 2016-06-15 - Budowa kanalizacji sanitarnej, odgałęzień bocznych kanalizacji sanitarnej, przewodu tłocznego, przydomowej przepompowni ścieków P1 przy ul. Dworcowej, Toruńskiej, Młyńskiej, Szkolnej, Krótkiej, Ciemnej w m. Lubicz Dolny gm. Lubicz -I i II Etap
Dodano: 2016-06-10 - Budowa magistrali wodociągowej łączącej stację uzdatniania wody w Szymkowie z pompownią wody w Szczuce wraz z jej modernizacją
Dodano: 2016-05-20 - Przebudowa kanalizacji deszczowej wzdłuż ulicy Toruńskiej na odcinku od Ronda Toruńskiego do skrzyżowania z wjazdem do hali sportowo-widowiskowej wraz z odwodnieniem torowiska tramwajowego na odcinku Rondo Toruńskie - Babia Wieś wraz z budowa kanalizacji deszczowej w rejonie skrzyżowania ul. Powstańców Warszawy z ul. Zaświat
Dodano: 2016-05-09 - Budowa wodociągu do miejscowości Grabowiec - studzienka wodomierzowa, zestaw do podnoszenia ciśnienia
Dodano: 2016-04-29 - Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami bocznymi kanalizacji sanitarnej w ul. Dolina Drwęcy, w miejscowości Krobia Gmina Lubicz
Dodano: 2016-04-28 - Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ul. Grzegorza Gorczyckiego w Chełmnie.
Dodano: 2016-04-21 - Przebudowa kanalizacji deszczowej wzdłuż ulicy Toruńskiej na odcinku od Ronda Toruńskiego do skrzyżowania z wjazdem do hali sportowo-widowiskowej wraz z odwodnieniem torowiska tramwajowego na odcinku Rondo Toruńskie - Babia Wieś wraz z budowa kanalizacji deszczowej w rejonie skrzyżowania ul. Powstańców Warszawy z ul. Zaświat
Dodano: 2016-04-14 - Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami we Fletnowie
Dodano: 2016-02-26 - Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami bocznymi kanalizacji sanitarnej w ul. Dolina Drwęcy, w miejscowości Krobia Gmina Lubicz
Dodano: 2015-10-21