Urząd Miejski w Kamieniu Krajeńskim ogłasza przetarg
- Adres: 89-430 Kamień Krajeński, Plac Odrodzenia 3
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3894510, 3886392
- Data zamieszczenia: 2009-07-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Kamieniu Krajeńskim
Plac Odrodzenia 3 3
89-430 Kamień Krajeński, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3894510, 3886392
REGON: 00052745700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.kamienkrajenski.pl/?app=przetargi
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych - droga gminna nr 020118 C relacji Płocicz - Lutówko - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych tj. drogi gminnej nr 020118 C relacji Płocicz - Lutówko na odc. o dł. 0,850 km - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 2000 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział (złożyć ofertę) oferenci nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 tejże ustawy. Potwierdzeniem spełnienia tych warunków jest złożenie pisemnego oświadczenia stanowiącego załącznik Nr 2 i 3 do SIWZ. Ocena spełniania warunków pkt 16 SIWZ przez Wykonawców w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełnia / nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) pisemne oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia w załączniku nr 2), b) pisemne oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 4 w związku z art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia w załączniku nr 3) c) aktualny odpis z właściwego rejestru stwierdzający stan prawny, miejsce rejestracji i charakter działalności gospodarczej lub aktualne zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej, d) aktualne zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego e) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu f) wykaz robót budowlanych wykonywanych w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, podmiotu oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty budowlane zostały wykonane należycie, (wzór w załączniku nr 4) g) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (załącznik nr 5) - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt g) Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował h) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami dotyczącymi ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, - pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt h) wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Należy udokumentować uprawnienia dla kierowników robót, które są niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. i) potwierdzenie wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.kamienkrajenski.pl/?app=przetargi
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz remont ulicy Kasprowicza w Toruniu
Dodano: 2016-07-15 - Remont ulicy Mohna w Toruniu
Dodano: 2016-06-09 - Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz remont ulic Boboli etap I, Tujakowskiego i Słowiczej w Toruniu
Dodano: 2016-06-08 - Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz remont ulic Astrowej i Narcyzowej w Toruniu.
Dodano: 2016-05-17 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej i remont ul. Dominikańskiej w Toruniu na odc. od ul. Prostej do ul. Zaułek Prosowy wraz z wymianą wodociągu i budową odgałęzienia bocznego kanalizacji sanitarnej do kościoła ewangelicko-augsburskiego przy ul. Wały gen. Sikorskiego 14.
Dodano: 2016-05-11 - Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz remont ulicy Danielewskiego w Toruniu na odcinku od ul. Rybaki w kierunku południowym
Dodano: 2016-04-29 - Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz remont ulic Boboli etap I, Tujakowskiego i Słowiczej w Toruniu
Dodano: 2016-04-29 - Opracowanie dokumetnacji projektowo - kosztorysowej oraz remont ulic Moniuszki, Klonowica i Jaroczyńskiego w Toruniu
Dodano: 2016-04-21 - Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz remont ulic Astrowej i Narcyzowej w Toruniu
Dodano: 2016-04-21 - Przebudowa ulicy Okole w Mogilnie na odcinku od skrzyżowania z ul. Żeromskiego w kierunku ul. Chrobrego do istniejącej nawierzchni z kostki betonowej.
Dodano: 2016-03-10