Przetargi.pl
Szkolenia w ramach Uniwersytetu Integracyjnego dla osób niepełnosprawnych uczestników projektu WYKORZYSTAJ SWÓJ POTENCJAŁ.

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Oleśnie ogłasza przetarg

  • Adres: 46-300 Olesno, ul. M. Konopnickiej 8
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 34 350 51 25 , fax. 34 359 73 15
  • Data zamieszczenia: 2013-05-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Oleśnie
    ul. M. Konopnickiej 8 8
    46-300 Olesno, woj. opolskie
    tel. 34 350 51 25, fax. 34 359 73 15
    REGON: 15140618500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatoleski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Szkolenia w ramach Uniwersytetu Integracyjnego dla osób niepełnosprawnych uczestników projektu WYKORZYSTAJ SWÓJ POTENCJAŁ.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przeprowadzenie szkolenia wraz z posiłkiem na każdy dzień szkolenia i zapewnieniem ośrodka szkoleniowego w ramach Uniwersytetu Integracyjnego dla grupy liczącej 18 osób niepełnosprawnych ( w tym m.in. 2 osoby niesprawne ruchowo, 5 osób niepełnosprawnych intelektualnie). Szkolenie w 2013 roku będzie składało się z: a) nauki języków obcych (jęz. angielski i niemiecki ) - po 32 godz. dydaktyczne (45 min.) dla każdego języka (1 podgrupy j. niemieckiego: 12 osób i 1 podgrupa j. angielskiego: 6 osób), razem 64 godz. dydaktyczne, b) zajęć z obsługi komputera - po 32 godz. dydaktyczne (2 podgrupy), razem 64 godz. dydaktyczne. Łącznie 128 godz. dydaktycznych zajęć szkoleniowych. W programie planowanego szkolenia, należy uwzględnić już posiadaną przez uczestników wiedzę po odbyciu szkolenia podstawowego w roku 2012 ( odbyły się po 32 godz. dydaktyczne zajęć z obsługi komputera i języka angielskiego i niemieckiego w zakresie podstawowym). Zajęcia powinny odbywać się w blokach 2 przedmiotowych ( naprzemiennie: język obcy, zajęcia komputerowe), preferowane - 2 godz. dydaktyczne jednego przedmiotu dziennie w godz. 9.00-15.00, 2-3 razy w tygodniu w okresie od 20 maja do 31 sierpnia 2013 r. W w/w okresie planowana jest 12-dniowa przerwa, w której odbędą się wyjazdowe zajęcia rehabilitacyjne. Harmonogram zajęć będzie podlegał negocjacji w celu dostosowania planu zajęć do wyjazdu oraz możliwości osób niepełnosprawnych. 4) Posiłek należy zaplanować dla 19 osób (w tym dla 1 opiekuna osoby niepełnosprawnej). Posiłek powinien być ciepły, 1-daniowy, urozmaicony, porcje dla osób dorosłych. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia: pomieszczeń, sal wykładowych zgodnie z wymaganiami przepisów BHP (jak dla sal lekcyjnych), zakupu podręczników, osoby, która będzie służyła pomocą osobom niepełnosprawnym podczas szkolenia, wykwalifikowanej kadry posiadającej doświadczenie w realizacji szkolenia, w tym dla osób niepełnosprawnych, serwisu kawowego oraz napojów chłodzących, ubezpieczenia uczestników szkolenia. Wyłoniony wykonawca (najpóźniej do dnia zawarcia umowy) zobowiązany jest do dostarczenia zamawiającemu: 1) programu szkolenia, który powinien zawierać w szczególności: nazwę szkolenia i czas trwania, cele szkolenia, plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych i czas ich realizacji, uwzględniający zapis w pkt 2 w opisie przedmiotu zamówienia, wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, sposób sprawdzenia efektów szkolenia. 2) harmonogram zajęć
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: (nie dotyczy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Organizacja posiłku i dostęp do napojów
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatoleski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach