Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 07-221 Brańszczyk, ul. Jana Pawła II 65
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 0-29 6794220 , fax. 0-29 7421414
- Data zamieszczenia: 2014-12-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
ul. Jana Pawła II 65 65
07-221 Brańszczyk, woj. mazowieckie
tel. 0-29 6794220, fax. 0-29 7421414
REGON: 00029606400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsbranszczyk.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Systematyczne dostawy różnych produktów spożywczych do DPS Brańszczyk w 2015r - III zadania Zadanie nr I - Dostawy różnych produktów spożywczych w 2015r Zadanie nr II - Dostawy świeżych jaj kurzych klasy wagowej L w 2015r Zadanie nr III - Dostawy produktów mrożonych w 2015r - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są: Systematyczne dostawy różnych produktów spożywczych do DPS Brańszczyk w 2015r. tj. w okresie od 01.01.2015r do 31.12.2015r. Zadanie nr I - Dostawy różnych produktów spożywczych w 2015r Zadanie nr II - Dostawy świeżych jaj kurzych klasy wagowej L w 2015r Zadanie nr III - Dostawy produktów mrożonych w 2015r. Zamówienie podzielono na trzy zadania. Wykonawca może złożyć oferty na wszystkie trzy zadania lub tylko na jedno z nich. Na każde z zadań przygotowano odrębny formularz asortymentowo cenowy , w druku oferty i projekcie umowy , należy wpisać odpowiedni numer i nazwę zadania, na które Wykonawca składa ofertę. Pozostałe załączniki obowiązują odpowiednio do każdego zadania ( na poszczególnych załącznikach należy wpisać nazwę i numer zadania) . 3.1.)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, asortyment i szacunkowe ilości opisano w załącznikach do SIWZ - formularz asortymentowo - cenowy (nr 2 -różne produkty spożywcze, 3- jaja, 4 - mrożonki) Przedmiot oraz wielkość zamówienia zostały określone na podstawie analizy dostaw wykonanych w okresie ostatnich 12 miesięcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158000006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpsbranszczyk.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa produktów żywnościowych na potrzeby ZS Nr 1 w Goworowie
Dodano: 2016-07-27 - Zakup i dostawa mleka i przetworów mleczarskich oraz jaj kurzych świeżych dla 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zegrzu i jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu
Dodano: 2016-07-22 - Zamówienie na dostawę produktów żywnościowych do stołówki szkolnej Szkole Podstawowej nr 5 im. Józefa Wybickiego w Mińsku Mazowieckim w okresie IX-XII 2016 r.
Dodano: 2016-07-12 - Dostawa artykułów spożywczych do Stołecznego Centrum Opiekuńczo - Leczniczego Sp. z o.o.
Dodano: 2016-07-08 - Zakup i sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w roku szkolnym 2016/2017.
Dodano: 2016-07-07 - ZAKUP I SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW ŻYWNOŚCI DO STOŁÓWKI PRZEDSZKOLNEJ
Dodano: 2016-07-01 - Zakup artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej i przedszkolnej wraz z dostawą do wskazanego miejsca
Dodano: 2016-06-27 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do siedzib Zamawiającego przy ul. Wspólnej 2/4 i Pl. Trzech Krzyży 3/5
Dodano: 2016-06-15 - ZAKUP I SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW ŻYWNOŚCI DO STOŁÓWKI PRZEDSZKOLNEJ
Dodano: 2016-06-13 - Zakup artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej i przedszkolnej wraz z dostawą do wskazanego miejsca
Dodano: 2016-06-09