Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku ogłasza przetarg
- Adres: 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 36
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 3412041 , fax. 058 3416758
- Data zamieszczenia: 2010-01-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku
ul. Partyzantów 36 36
80-254 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 058 3412041, fax. 058 3416758
REGON: 19003008390919 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.gda.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
sygn. akt 5/B/UE/2010 Obsługa monitoringu w Centrum Dozoru Wizyjnego w tunelu PKS w Gdańsku oraz ochrona osób i mienia w zakresie funkcjonowania wind i schodów ruchomych pod ul. 3 Maja i ul. Podwale Grodzkie w Gdańsku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Obsługa monitoringu w Centrum Dozoru Wizyjnego w tunelu PKS w Gdańsku oraz ochrona osób i mienia w zakresie funkcjonowania wind i schodów ruchomych pod ul. 3 Maja i ul. Podwale Grodzkie w Gdańsku 1. Usługa monitoringu: - prowadzenie całodobowego nadzoru systemu monitoringu poprzez analizowanie wizji ze wszystkich kamer zainstalowanych na obiektach, - obsługę interkomu do komunikacji z osobami w kabinach wind osobowych ( szt. 5 ) na przystankach Pohulanka i Odrzańska, - obsługę instalacji nagłaśniającej tunelu PKS - bezpośrednią obserwację części tunelu ( schody ruchome ) pod ul. 3 Maja przez okna z pomieszczenia Centrum Dozoru Wizyjnego. 2. Ochrona osób i mienia obejmująca działania zapobiegające zdarzeniom wandalizmu w wyniku których mogą powstać szkody osób lub mienia wynikające z użytkowania tunelu PKS schodów ruchomych i wind osobowych w tunelu PKP, pod ul. Podwale Grodzkie i w tunelu pod ul. 3 Maja, a także przeciwdziałanie powstawaniu wszelkich szkód wynikających z tych zdarzeń. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 746100008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W prowadzonym postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający uzna, iż powyższe warunki zostały spełnione, jeżeli Wykonawca: 1. Posiada aktualną koncesję w zakresie usługi ochrony osób i mienia. Spełnienie warunku poprzez załączenie do oferty koncesji w zakresie ochrony osób i mienia w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez uprawnioną osobę. 2. Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych oraz spełnia warunki art.22 ust.1 PZP. Spełnienie warunku poprzez wypełnienie zał. 1a SIWZ. 3. Przedstawi aktualny dokument rejestrowy - KRS, wpis do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ocena spełniania warunków przez wykonawców dokonana zostanie na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń systemem - spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego Rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert- jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych oraz spełnia warunki art.22 ust.1 PZP - zał. 1a SIWZ. 3. Aktualna koncesja w zakresie usługi ochrony osób i mienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.gda.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi w zakresie ochrony osób, obiektów i mienia Urzędu Skarbowego w Chojnicach przy ul. Młyńskiej 22
Dodano: 2012-10-05 - Świadczenie usług bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia wraz z obsługą i serwisem systemu monitorowania i systemu alarmowego UCMMiT oraz MIMMiT GUMed. Nr postępowania: 12/UCMMiT/GUMed/2011
Dodano: 2011-10-18 - wykonanie usługi ochrony i nadzoru w obiektach ASP w Gdańsku
Dodano: 2011-03-27 - Usługi konwojowania, monitoringu oraz ochrony fizycznej osób i mienia świadczone na potrzeby Uniwersytetu Gdańskiego
Dodano: 2010-10-28 - USŁUGI OCHRONY OBIEKTÓW MUZEALNYCH ORAZ MIENIA NA TERENIE GRODZISKA SOPOT
Dodano: 2010-10-20 - USŁUGI OCHRONY MIENIA NA STANOWISKACH ARCHEOLOGICZNYCH
Dodano: 2010-09-15 - USŁUGI OCHRONY MIENIA NA STANOWISKACH ARCHEOLOGICZNYCH
Dodano: 2010-08-19 - Ochrona i monitoring obiektów Kwidzyńskiego Centrum Kultury w Kwidzynie
Dodano: 2009-12-04 - Całodobowa ochrona osób i mienia, nadzór nad ruchem pojazdów, ochronę dostępu do terenów i obiektów budowlanych oraz urządzeń usytuowanych na obszarze będącym w zarządzie i użytkowaniu NZOZ Szpitala Powiatowego w Tczewie Tczewskiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
Dodano: 2009-10-13 - Usługi w zakresie ochrony nieruchomości i mienia Rozewie
Dodano: 2009-08-25