Przetargi.pl
Ochrona i monitoring obiektów Kwidzyńskiego Centrum Kultury w Kwidzynie

Kwidzyńskie Centrum Kultury ogłasza przetarg

  • Adres: 82-500 Kwidzyn, ul. 11 Listopada 13
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 055 279 35 28, 055 279 34 24 , fax. 055 279 35 28, 055 279 20 08
  • Data zamieszczenia: 2009-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kwidzyńskie Centrum Kultury
    ul. 11 Listopada 13 13
    82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie
    tel. 055 279 35 28, 055 279 34 24, fax. 055 279 35 28, 055 279 20 08
    REGON: 17027281500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kck.ckj.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona i monitoring obiektów Kwidzyńskiego Centrum Kultury w Kwidzynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa, fizyczna ochrona i monitoring obiektów KCK w Kwidzynie, wsparta technicznymi środkami zabezpieczeń oraz właściwy nadzór i kontrola chronionego obiektu w tym sprzętu i urządzeń będących w ochranianych obiektach. Obiekty do ochrony mieszczą się przy: - ul. 11 Listopada 13 - ul. Katedralna 18 - ul. Słowiańska 13
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 746100008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w postępowaniu zaproszeni są Wykonawcy spełniający następujące warunki: a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. nr 171, poz 1058, Nr. 220,poz.1 420, Nr227,poz. 1505 z 2009 r. Nr 19,poz.I0I) zwanej dalej Pzp, b) spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, ? posiadają koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych zg. z ustawą z 22 sierpnia 1997 r. (Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z póź. zm.) ? posiadają niezbędne doświadczenie i wiedzę oraz dysponują potencjałem technicznych i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zadania i udokumentują, że: w okresie ostatnich 3 lat, licząc od terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwie usługi ochrony osób i mienia o podobnym zakresie (tj. w obiektach użyteczności publicznej takich jak, urzędy skarbowe, urzędy miejskie, instytucje kultury, banki), którego okres realizacji wyniósł co najmniej 12 miesięcy, a wartość zamówienia za 12 miesięcy przekroczyła 150 000,00 zł brutto. Przedstawią pozytywne referencje takich instytucji, że usługi te zostały wykonane należycie (Załącznik nr 1 i 2). ? znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. c) złożą pisemną ofertę (na załączonym druku), d) akceptują wzór umowy przedstawiony na załączniku A do SIWZ. 6. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi przedstawić w ofercie następujące dokumenty: a) wypełniony formularz ofertowy (na załączonym druku), b) wypełniony formularz o wykonanych usługach (Załącznik nr 2) c) oświadczenie wynikające z art. art. 22 ust 1 Pzp (złożone na formularzu ofertowym), d) oświadczenie, że podpisana zostanie umowa bez zmian w formie zaproponowanej przez Zamawiającego zgodnie z Załącznikiem A do niniejszej specyfikacji (złożone na formularzu ofertowym), e) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; f) wykaz osób, które będą wykonywały zamówienie lub będą uczestniczyły w wykonaniu zamówienia (ukończony kurs pracownika ochrony), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności na Załączniku nr 1 do SIWZ wraz z opisem ich kwalifikacji. g) koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych zg. z ustawą z 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z póź. zm.) h) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, i) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; a w przypadku podmiotów zbiorowych aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, j) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą 500 000,00 zł Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kck.ckj.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach