Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu - w tym obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji Inwestycji Budowa basenu sportowego w Człuchowie

Powiat Człuchowski ogłasza przetarg

  • Adres: 77-300 Człuchów, ul. Wojska Polskiego 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8342539, 8343461 do 463 , fax. 059 8342539
  • Data zamieszczenia: 2010-01-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Człuchowski
    ul. Wojska Polskiego 1 1
    77-300 Człuchów, woj. pomorskie
    tel. 059 8342539, 8343461 do 463, fax. 059 8342539
    REGON: 77097660000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiatczluchowski.org.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu - w tym obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji Inwestycji Budowa basenu sportowego w Człuchowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie funkcji inżyniera kontraktu w tym obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji Budowa basenu sportowego w Człuchowie zwanej jest w dalszej części SIWZ Inwestycją realizowanej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi nadzór inwestorski wielobranżowy, w branżach wynikających z Prawa Budowlanego (zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane Dz.U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm. oraz wynikających z potrzeb i wymagań koniecznych do odbioru realizowanej Inwestycji. 1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia. Zakres nadzoru nad Inwestycją dotyczy budynku parterowego w części istniejącej oraz podpiwniczonego w części projektowanej wraz z niezbędnym wyposażeniem technicznym i zagospodarowaniem terenu wokół budynku. Roboty budowlane polegają na przebudowie istniejącego budynku oraz dobudowie hali basenowej. Dane o powierzchni Inwestycji: ? zabudowy projektowanej części - 1.510,00 m2 ? budynku przebudowywanego - 1.094,60 m2 ? dobudowywanej (podziemie + parter) - 2.136,00 m2 ? użytkowej razem - 2.801,00 m2 ? kubatura razem - 18.488,00 m3 Szczegóły związane z Inwestycją dostępne na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.starostwo.czluchow.org.pl zakładka - zamówienia publiczne - PRZETARG NIEOGRANICZONY - Budowa basenu sportowego w Człuchowie. 2. Obowiązki określono szczegółowo we wzorze umowy, który stanowi załącznik do niniejszej SIWZ i obejmują : Do obowiązków Wykonawcy - Inżyniera kontraktu w zakresie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należy : Do obowiązków Wykonawcy należy: 1) reprezentowanie Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z projektem technicznym, pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami, Polskimi Normami, zasadami wiedzy technicznej i umową zawartą z Wykonawcą Inwestycji 2) sprawowanie nadzoru technicznego i finansowego nad realizacją Inwestycji zgodnie z wymogami ustawy Prawo Budowlane, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót ze szczególnym uwzględnieniem kontroli jakości robót oraz zgodnie z umową zawartą z Wykonawcą Inwestycji, 3) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do stosowania w budownictwie 4) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowego obiektu budowlanego i przekazywania jego do użytkowania, 5) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie Zamawiającego, kontrolowanie rozliczeń budowy, 6) wydawanie poleceń i kierowanie żądań o których mowa w art. 26 Prawa budowlanego, 7) wzywanie w razie potrzeby projektanta na budowę, kierowanie do projektanta zastrzeżeń do projektu zgłoszonych przez Wykonawcę Inwestycji lub Zamawiającego i dokonanie z nim stosownych uzgodnień lub wyjaśnień, 8) wnioskowanie do zatwierdzenia przez Zamawiającego uzgodnionych z autorem projektu wszelkich zmian wnoszonych przez uczestników procesu inwestycyjnego oraz sporządzonych przy udziale Zamawiającego protokołów konieczności, 9) prowadzenie narad roboczych na terenie budowy Inwestycji i ich pisemne dokumentowanie , kontrola realizacji ustaleń z tych narad, 10) systematyczne informowanie Zamawiającego o postępie robót poprzez składanie pisemnych raportów, które zawierać będą między innymi stan zaawansowania robót, pojawiające się trudności w realizacji Inwestycji, 11) kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego oraz wyceny robót, kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego oraz wyceny robót, 12) uzyskanie wymaganych przepisami prawa decyzji administracyjnych, opinii, uzgodnień, stanowisk organów administracyjnych po zakończeniu procesu inwestycyjnego i udział w uzyskaniu ostatecznej (w administracyjnym toku instancji) bezwarunkowej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie Inwestycji (obiektu), 13) dokonywanie przy udziale Zamawiającego czynności odbiorów przewidzianych w umowie z Wykonawcą Inwestycji. W ramach tych czynności Wykonawca zobowiązuje się do: a) stwierdzenia gotowości do odbioru, b) przeprowadzenia przy udziale Zamawiającego odbiorów robót częściowych, odbioru końcowego wraz z przekazaniem Inwestycji Zamawiającemu. Terminy w/w odbiorów zostały określone w umowie zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą Inwestycji. c) egzekwowania od Wykonawcy Inwestycji i przekazanie Zamawiającemu protokołów odbioru wraz z załącznikami, certyfikatów, atestów oraz pełnej dokumentacji powykonawczej, d) skompletowania i przekazania Zamawiającemu instrukcji obsługi i eksploatacji instalacji oraz urządzeń zamontowanych w ramach Inwestycji, e) dokonywania czynności sprawdzania zgodności wycen i kalkulacji robót wykonanych przez Wykonawcę Inwestycji z kosztorysem ofertowym i zgodności z dokumentacją techniczną robót dotyczących realizacji Inwestycji , f) udział w kontrolach przeprowadzanych na terenie budowy przez instytucje do tego upoważnione , g) uczestniczenia przy przeprowadzaniu wszystkich prób , pomiarów i sprawdzeń , h) sporządzenia wniosku w imieniu i na rzecz Zamawiającego o zapłatę kar umownych przez Wykonawcę Inwestycji, 14) powiadamianie Zamawiającego o gotowości do odbioru końcowego Inwestycji oraz powiadomienia uczestników procesu inwestycyjnego o terminie odbioru końcowego Inwestycji po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym, 15) dokonanie odbioru końcowego Inwestycji, 16) występowania w imieniu Zamawiającego przed organami administracji i przed sądami, w sprawach wynikających z realizacji Inwestycji, w granicach udzielonych pełnomocnictw, 17) uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych na wezwanie Zamawiającego, w szczególnie uzasadnionych przypadkach; 18) podejmowania innych racjonalnych działań w uzgodnieniu z Zamawiającym nie wymienionych powyżej, które zabezpieczać będą interes Zamawiającego i przyczynią się do sprawnego oraz prawidłowego funkcjonowania zrealizowanej Inwestycji. Zamawiający przewiduje płatność za wykonane usługi w terminie do 30 dni od daty uzyskania pozwolenia na użytkowanie oraz otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 3.000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią warunki dotyczące: 1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania ich posiadania; Opis oceny spełnienia: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2) Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. posiadania wiedzy i doświadczenia; Opis oceny spełnienia: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, nadzorował budowę dwóch Inwestycji. Spełnieniem, warunku będzie wykazanie usług odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia oraz potwierdzenie, że usługi te zostały wykonane należycie tj. nadzór dotyczył dwóch Inwestycji o powierzchni użytkowej co najmniej 2500 m2 każda, w tym co najmniej jednej Inwestycji z niecką stalową. Wartość każdej inwestycji co najmniej 8 mln zł brutto. 3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Opis oceny spełnienia: Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował osobą lub osobami do wykonania niniejszego zamówienia, tj. posiadającą lub posiadającymi: a) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi umożliwiającymi wykonywanie samodzielnych funkcji technicznych, o których mowa w art. 12 ust. 1 pkt.3 i 4 Prawa Budowlanego, ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane, (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) odpowiednie dla inwestycji. b) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, c) będącymi członkami właściwej izby samorządu zawodowego. Warunek będzie uważany za spełniony w przypadku dysponowania co najmniej jedną osobą w każdej branży podlegającej nadzorowi. Szczegóły związane z Inwestycją dostępne na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.starostwo.czluchow.org.pl zakładka - zamówienia publiczne - PRZETARG NIEOGRANICZONY - Budowa basenu sportowego w Człuchowie. 4. sytuacji ekonomicznej i finansowej. Opis oceny spełnienia: Wykonawca musi posiadać polisę na kwotę minimum 100.000 zł lub inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: warunek określony w pkt 1 spełnia każdy z Wykonawców, warunek określony w pkt 2 spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, warunek określony w pkt 3 spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, warunek określony w pkt 4 spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy na podstawie dokumentów i oświadczeń przedłożonych wraz z ofertą wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ. Poszczególne warunki oceniane będą przez Zamawiającego metodą spełnia-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane: 1. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 2. Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 (W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy w oryginale) 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca może złożyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wydane z wcześniejszą datą, pod warunkiem, że urząd wydający zaświadczenie potwierdzi jego aktualność na dany dzień - stan aktualny na dzień .... przypadający na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy) 4. Dokumenty potwierdzające, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, Wykonawca nadzorował budowę dwóch Inwestycji. Spełnieniem, warunku będzie wykazanie usług odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia oraz potwierdzenie, że usługi te zostały wykonane należycie tj. nadzór dotyczył co najmniej dwóch Inwestycji o powierzchni użytkowej co najmniej 2500 m2 każda, w tym co najmniej jednej Inwestycji z niecką stalową. Wartość każdej inwestycji co najmniej 8 mln zł brutto - załącznik nr 3 5. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca w branżach wynikających z Prawa Budowlanego, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane, Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm. i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z wymaganymi informacjami - załącznik nr 4 (należy dołączyć wymagane dokumenty) 6.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 7. Aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwego samorządu zawodowego wraz z informacją o opłaceniu obowiązkowych składek np. zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 8. Polisa na kwotę minimum 100.000 zł lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 9. Dowód wniesienia wadium 10. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 2. Pełnomocnictwo wg zasad określonych w dziale XI ust. 2. Wszystkie wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę - osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. W przypadku pełnomocnictwa oraz umowy konsorcjum wymaga się przedstawienia oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiatczluchowski.org.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach