Gmina Miejska Kościerzyna ogłasza przetarg
- Adres: 83-400 Kościerzyna, ul. 3 Maja 9A
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 6802300 , fax. (058) 6802320
- Data zamieszczenia: 2010-01-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Kościerzyna
ul. 3 Maja 9A 9A
83-400 Kościerzyna, woj. pomorskie
tel. 058 6802300, fax. (058) 6802320
REGON: 19167512600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.koscierzyna.gda.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PROJEKT, PRZYGOTOWANIE DO DRUKU, SKŁAD KOMPUTEROWY, DRUK MIESIĘCZNIKA KOŚCIERZYNA - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Projekt, przygotowanie do druku, skład komputerowy, druk miesięcznika KOŚCIERZYNA - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798100005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 11 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: WADIUM W KWOCIE 2000PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1)spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 w/w ustawy. Ocena warunku odbędzie się podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę - wg wzoru zał. nr 3/1, 3/2 do siwz oraz po spełnieniu n/w warunków, tj. 2)są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzą działalność tożsamą z niniejszym zamówieniem, Ocena warunku odbędzie się na podstawie dokumentu stwierdzającego prawo do występowania w obrocie prawnym: aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)nie posiadają zaległości płatności w zakresie podatków i ubezpieczeń społecznych w organach US i ZUS. Ocena warunku odbędzie się na podstawie zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKONAWCY muszą złożyć w OFERCIE następujące dokumenty: 1)Formularz ofertowy - zał. nr 1, 2)Formularz cenowy - zał. nr 2, 3)Oświadczenia o spełnianiu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 w/w ustawy 4)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6)Parafowany projekt umowy, 7)Kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem dowodu wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.koscierzyna.gda.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie usług drukarskich
Dodano: 2016-07-01 - Druk materiałów promocyjno-informacyjnych na potrzeby Muzeum Emigracji w Gdyni
Dodano: 2016-06-14 - CRZP/17/2016/AEZ/ Usługa drukowania Informatora z nadanym numerem ISSN
Dodano: 2016-03-24 - Usługa druku oraz oprawy katalogu wystawy stałej Muzeum Emigracji w Gdyni
Dodano: 2016-03-18 - WYKONANIE USŁUG DRUKARSKICH
Dodano: 2016-02-23 - Druk książki pt. Gdańsk na pielgrzymkowych szlakach średniowiecznej Europy. (PP/03/2016)
Dodano: 2016-01-28 - Usługa drukowania dla potrzeb Gdyńskiego Centrum Sportu
Dodano: 2016-01-22 - Druk katalogu wystawy pt. Rzemieślnicy czy artyści? Ozdoby kobiece z Pomorza u schyłku starożytności. (PP/02/2016)
Dodano: 2016-01-18 - Druk materiałów promocyjno-informacyjnych na potrzeby Muzeum Emigracji w Gdyni
Dodano: 2016-01-15 - CRZP/82/2015/AEZ/ Usługa drukowania Informatora z nadanym numerem ISSN
Dodano: 2015-12-01