Przetargi.pl
WYKONANIE USŁUG DRUKARSKICH

Województwo Pomorskie ogłasza przetarg

  • Adres: 80-810 Gdańsk, ul. Okopowa 21/27
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 3261555 , fax. 58 3261556
  • Data zamieszczenia: 2016-02-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Pomorskie
    ul. Okopowa 21/27 21/27
    80-810 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 3261555, fax. 58 3261556
    REGON: 19167483600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomorskie.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE USŁUG DRUKARSKICH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiot zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług drukarskich (wydrukowania materiałów, naświetlań, oprawy materiałów, dostarczenia wydrukowanych materiałów na własny koszt do siedziby Zamawiającego wraz z ich wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego położonych na terenie miasta Gdańska) dla Województwa Pomorskiego według asortymentu wymienionego w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ oraz zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Wykonawca zobowiązuje się do druku oraz dostarczenia do komórek organizacyjnych Zamawiającego publikacji i materiałów drukarskich, zwanych dalej /materiałami/. 3. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do: 1) wydrukowania materiałów; 2) naświetlań (jeśli jest to niezbędne z przyczyn technicznych); 3) oprawy materiałów; 4) wydruków próbnych (proofy cyfrowe) na specjalne życzenie Zamawiającego; 5) dostarczenia wydrukowanych materiałów na własny koszt do siedziby Zamawiającego wraz z ich wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego położonych na terenie miasta Gdańska. 4. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z zapisami wzoru umowy, opisem przedmiotu zamówienia oraz ofertą Wykonawcy która stanowić będzie załącznik nr 1 do umowy (załącznik nr 1 do SIWZ) zwaną w wzorze umowy /formularzem ofertowym/. 5. W związku z tym, że ilość zamawianych materiałów uzależniona jest od bieżących potrzeb Zamawiającego, Zamawiający zastrzega, że ilość zamawianych nakładów (materiałów drukowanych w ramach bieżących zleceń) podana w formularzu ofertowym jest ilością szacunkową, podaną w celu określenia maksymalnej wartości zamówienia, ustalenia cen jednostkowych, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Z uwagi na to, iż podane ilości poszczególnych nakładów mogą ulec zmianie, wynagrodzenie Wykonawcy będzie płatne wg rzeczywistej ilości zakupionych nakładów. Wykonawcy nie przysługuje jakiekolwiek roszczenie o realizację usługi w wielkościach podanych w ofercie, jak również z tytułu braku realizacji usługi w wielkościach podanych w ofercie. 6. Zamawiający oświadcza, iż łączny nakład (ilość sztuk) materiałów faktycznie zamówionych w drodze bieżących zleceń wyniesie nie mniej niż 60% wartości całego nakładu wskazanego w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy (załącznik nr 1 do SIWZ). Wynagrodzenie wykonawcy będzie płatne proporcjonalnie do zakresu zrealizowanych przez Wykonawcę prac na podstawie złożonych bieżących zleceń. 7. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy w terminie wskazanym w bieżącym zleceniu. 8. Umowa zostanie zawarta przez Zamawiającego w celu realizacji bieżących zadań. 9. Przedmiot zamówienia określony w wzorze umowy będzie realizowany przez Wykonawcę sukcesywnie, tj. w miarę potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego w formie poszczególnych zamówień, zwanych w dalszej części wzoru umowy /bieżącym zleceniem/. Bieżące zlecenie zawierać będzie w szczególności: określenie tytułu zamawianego materiału/materiałów, ilość nakładu, cenę jednostkową brutto każdego materiału, łączną cenę brutto za zamawiany dany materiał, łączną cenę brutto całego bieżącego zlecenia, informację o konieczności kontaktowania się z autorem projektu graficznego lub brak takiej konieczności, liczbę porządkową (pozycję) zamawianego materiału odpowiadającą pozycji z formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do wzoru umowy (załącznik nr 1 do SIWZ), miejsce dostawy, określenie komórki organizacyjnej Zamawiającego na potrzeby, której realizowane będzie zamówienie, termin realizacji, wskazanie osoby do kontaktu, projekt graficzny w postaci pliku PDF, znaki graficzne, loga, informacje o współfinansowaniu projektu ze środków unijnych, podpis zlecającego, datę wystawienia i inne niezbędne informacje służące do prawidłowego wykonania zlecenia. Wzór bieżącego zlecenia stanowi załącznik nr 2 do wzoru umowy. Jednorazowa łączna wartość brutto całego bieżącego zlecenia nie będzie niższa niż 100 (słownie: sto) zł brutto. 10. Pozostałe uregulowania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. II. Dodatkowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia - klauzula społeczna. 1. Na podstawie art. 29 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający wymaga, aby wśród osób bezpośrednio uczestniczących w wykonywaniu zamówienia zatrudniona była przez Wykonawcę lub podwykonawcę minimum 1 osoba bezrobotna lub niepełnosprawna. 2. Osoba bezrobotna powinna być zatrudniona: 1) na podstawie skierowania z właściwego urzędu pracy zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (j.t. Dz.U. z 2015 r. poz. 149, z późn. zm.) lub 2) na podstawie właściwego dokumentu kierującego bezrobotnego do pracodawcy wystawionego przez organ zajmujący się realizacją zadań z zakresu rynku pracy określony w analogicznych przepisach państwa członkowskiego UE lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym Wykonawca ma miejsce zamieszkania lub siedzibę. 3. Osoba niepełnosprawna powinna spełniać przesłanki statusu osoby niepełnosprawnej: 1) powinna spełniać przesłanki statusu osoby niepełnosprawnej w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych lub 2) analogicznych przepisów państwa członkowskiego UE lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym wykonawca ma miejsce zamieszkania lub siedzibę. 4. Zatrudnienie minimalnej liczby osób albo osoby, o których mowa w ustępach poprzedzających niniejszego rozdziału powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres obowiązywania umowy, z zastrzeżeniem że zatrudnienie wymaganej liczby osób winno nastąpić w terminie 14 dni roboczych, licząc od daty zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. 5. Wykonawca zobowiązany jest do udokumentowania zatrudnienia osób/y wskazanych/wskazanej w ustępach poprzedzających niniejszy rozdział, poprzez przedstawienie Zamawiającemu w terminie wskazanym w ust. 4 kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem następujących dokumentów: 1) dla osoby niepełnosprawnej - umowy/ów z tą osobą/ób, aktualnego orzeczeniea o niepełnosprawności wydanego przez zespół do spraw orzekania o niepełnosprawności lub orzeczenia o całkowitej lub częściowej niezdolności do pracy wystawionego przez lekarza orzecznika ZUS lub właściwego dokumentu określonego w analogicznych przepisach państwa członkowskiego UE lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego. 2) dla osoby bezrobotnej - umowy/ów z tą osobą/osobami, zgłoszenia/ń oferty/t pracy przedstawionej/nych powiatowemu urzędowi pracy, odpisu skierowania osoby/ób bezrobotnej/ych przez powiatowy urząd pracy do pracodawcy lub właściwego dokumentu kierującego bezrobotnego do pracodawcy wystawionego przez organ zajmujący się realizacją zadań z zakresu rynku pracy określony w analogicznych przepisach państwa członkowskiego UE lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym Wykonawca ma miejsce zamieszkania lub siedzibę. 6. Dodatkowo na każde wezwanie Zamawiającego wysłane w czasie obowiązywania umowy w formie pisemnej za pośrednictwem faksu lub e-mailowo (podpisane i zeskanowane pismo) lub listem poleconym w czasie trwania umowy Wykonawca zobowiązany jest w terminie 5 dni roboczych, licząc od dnia jego wysłania wezwania, do przesłania Zamawiającemu zgodnie z treścią wezwania: 1) kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem dokumentów wskazanych w ust. 5, 2) raport/ów ZUS RMUA, 3) ewidencji czasu pracy przy wykonaniu zamówienia zawierającej wskazanie ilości godzin przepracowanych przez osobę, o której mowa w ust. 5, każdego dnia realizacji zlecenia oraz wykonane przez nią czynności. 7. W przypadku rozwiązania umowy z osobą/osobami, o której/których mowa w ust. 5 dedykowaną/dedykowanymi do wykonania zamówienia przed zakończeniem okresu realizacji zamówienia, Wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innego/ych bezrobotnego/ych lub osoby/ób niepełnosprawnej/nych wraz z przedstawieniem Zamawiającemu dokumentów wskazanych w ust. 5 i 6 z pierwszą fakturą obejmującą pracę tej/ych osoby/ób. 8. W przypadku: a. braku możliwości zatrudnienia osoby bezrobotnej lub niepełnosprawnej z przyczyn niezależnych od Wykonawcy w terminie określonym w ust. 4 (w szczególności w razie braku na obszarze, w którym jest realizowane zamówienie i w okresie jego realizacji, osoby/osób zdolnej/zdolnych do wykonania zamówienia lub odmowy podjęcia pracy przez taką/takie osobę/osoby), oraz b. wykazania przez Wykonawcę, że przedstawił zgłoszenie ofert pracy powiatowemu urzędowi pracy albo odpowiedniemu organowi zajmującemu się realizacją zadań z zakresu rynku pracy w państwie, w którym ten Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania oraz c. złożenia Zamawiającemu odpowiednich wyjaśnień dotyczących okoliczności, o których mowa w niniejszym ust. 8, Wykonawca zobowiązany jest do podejmowania dalszych udokumentowanych w myśl zdania następnego prób mających na celu zatrudnienie osoby bezrobotnej lub niepełnosprawnej. W związku z powyższym Wykonawca w trakcie wykonywania zamówienia jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu przynajmniej raz na miesiąc (do 10-go dnia kolejno przypadającego miesiąca) do końca upływu terminu umową obowiązywania umowy, potwierdzonej za zgodność z oryginałem kserokopii zgłoszenia oferty pracy, które powinno być przedstawiane powiatowemu urzędowi pracy raz w miesiącu (do czasu zatrudnienia osoby/osób, o której/których mowa w ust. 5). W przypadku zatrudnienia osoby/osób, o której/których mowa w ust. 5, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu dokumentów wskazanych w ust. 5 i 6 z pierwszą fakturą obejmującą pracę tej/ych osoby/ób. 9. W przypadku zawinionego niedochowania przez Wykonawcę któregokolwiek z obowiązków, o których mowa w niniejszym paragrafie, Zamawiający będzie uprawniony do rozwiązania Umowy w trybie natychmiastowym bez zachowania okresu wypowiedzenia. 10. Ponadto w przypadku niedochowania obowiązków wynikających z niniejszego paragrafu Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia Zamawiającemu kar umownych określonych w § 11 - w razie ziszczenia się przesłanek do ich zapłaty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji dostawy bieżącego zlecenia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.pomorskie.eu/Article/id,12.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach