Przetargi.pl
sygn. akt 159/B/NI/2009 Budowa chodnika w ciągu ul. Wodopój w Gdańsku

Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 36
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3412041 , fax. 058 3416758
  • Data zamieszczenia: 2009-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku
    ul. Partyzantów 36 36
    80-254 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3412041, fax. 058 3416758
    REGON: 19003008390919
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: administracja samorządowa gminna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    sygn. akt 159/B/NI/2009 Budowa chodnika w ciągu ul. Wodopój w Gdańsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Wykonanie dokumentacji projektowej - projektu budowlanego i wykonawczego pt. Budowa chodnika w ciągu ul. Wodopój w Gdańsku składającego się z następujących branż: Projekt zagospodarowania terenu. Projekt drogowy. Projekt oświetlenia i kolizji energetycznych. Projekt usunięcie kolizji i zabezpieczenie urządzeń infrastruktury: sieć gazowa, sieć teletechniczna, sieć wodociągowo-kanalizacyjna. 2) Wykonanie specyfikacji technicznych, kosztorysów. 3) Uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę. 4) Realizacja robót związanych z budową chodnika na podstawie opracowanych projektów i specyfikacji technicznych: Roboty drogowe; budowa chodnika i schodów terenowych. Budowa oświetlenia. Usunięcie kolizji i zabezpieczenie urządzeń infrastruktury: sieć gazowa, sieć teletechniczna, sieć wodociągowo-kanalizacyjna.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 4000 zł Zgodnie z art. 45 ust. 7 ustawy Pzp wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. W związku z powyższym nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie wpłaty pieniężnej dokonywanej w kasie Zamawiającego. Uwaga! Z treści gwarancji (poręczenia) powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust.4a i 5 ustawy Pzp. Wadium dla Wykonawców ubiegających się o zamówienie wspólnie (np. konsorcjum) może być wniesione przez jednego z nich. Zamawiający wymaga, aby do oferty dołączony był dowód wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, iż warunki zostały spełnione, jeżeli Wykonawca: 1) Wykonał w okresie ostatnich 5 lat od dnia wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia związane z budową lub przebudową dróg. 2) Dysponuje wykwalifikowanym personelem, wskaże do realizacji zamówienia: minimum jedną osobę kierownika budowy posiadającego uprawnienia do kierowania robotami w branży drogowej, projektanta posiadającego uprawnienia do projektowania w branży drogowej bez ograniczeń, który wykonał nie mniej niż 2 projekty budowlane i wykonawcze na budowę i przebudowę dróg, oraz projektanta posiadającego uprawnienia do projektowania w branży energetycznej, który wykonał nie mniej niż 2 projekty budowlane i wykonawcze na budowę, przebudowę oświetlenia ulicznego. 3) Oświadczy, że spełnia warunki art. 22 ust.1 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1, 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - zał. SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnienie warunku opisanego w pkt III.2) poprzez: ppkt 1) wykaz wykonanych zamówień (zał. SIWZ) wraz z załączeniem dokumentów (np. referencji) potwierdzających ich należyte wykonanie. ppkt 2) wykaz osób (zał. SIWZ). Do wykazu należy załączyć uprawnienia wraz z aktualnymi (na dzień składania ofert) zaświadczeniami o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego - stosownie do branży (uprawnienia i zaświadczenie, poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. ppkt 3) podpisanie oświadczenia - zał. SIWZ. Wymaganie ma zastosowanie do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 będzie dotyczyć zakresu zamówienia jaki każdy z uczestników będzie wykonywał w ramach przedmiotu zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni spełniać ww. warunki w sposób następujący: ppkt 1) przynajmniej jeden z Wykonawców musi spełnić ten warunek. ppkt 2) Wykonawcy wspólnie mogą spełnić ten warunek. Zamawiający dopuszcza wykazanie jednej osoby spełniającej wszystkie wymagania. W przypadku doświadczenia projektanta - wskazana osoba musi postawiony warunek spełniać sama. ppkt 3) wymagania określone ww. punkcie mają zastosowanie do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 będzie dotyczyć zakresu zamówienia jaki każdy z uczestników będzie wykonywał w ramach przedmiotu zamówienia. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty aktualny odpis z właściwego Rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. W przypadku wykonawców występujących wspólnie - stosowne dokumenty i oświadczenia dot. wszystkich przedsiębiorców, wspólników spółki.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach