Przetargi.pl
sygn. akt 116/B/UZ/2009 Przegląd techniczny drzewostanu rosnącego w pasach dróg na terenie miasta Gdańska.

Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 36
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3412041 , fax. 058 3416758
  • Data zamieszczenia: 2009-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku
    ul. Partyzantów 36 36
    80-254 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3412041, fax. 058 3416758
    REGON: 19003008390919
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: administracja samorządowa gminna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    sygn. akt 116/B/UZ/2009 Przegląd techniczny drzewostanu rosnącego w pasach dróg na terenie miasta Gdańska.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przegląd techniczny drzewostanu w pasach drogowych dróg krajowych, wojewódzkich, powiatowych i gminnych oraz dróg wewnętrznych pozostających w administracji Zarządu Dróg i Zieleni w Gdańsku (szczegółowy wykaz ulic w SIWZ), pod kątem ustalenia ich stanu techniczno - zdrowotnego i wynikających stąd potrzeb prac z zakresu cięć sanitarnych i technicznych warunkujących zachowanie bezpieczeństwa ruchu drogowego, komunikacji, życia i zdrowia ludzkiego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713561009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1000 zł Zgodnie z art. 45 ust. 7 ustawy Pzp wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. W związku z powyższym nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie wpłaty pieniężnej dokonywanej w kasie Zamawiającego. Uwaga : Z treści gwarancji (poręczenia) powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust.4a i 5 ustawy Pzp. Wadium dla Wykonawców ubiegających się o zamówienie wspólnie (np. konsorcjum) może być wniesione przez jednego z nich. Zamawiający wymaga, aby do oferty dołączony był dowód wniesienia wadium. W przypadku wniesienia wadium w innych formach (np. gwarancje bankowe lub ubezpieczeniowe) kopię dokumentu, potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, należy załączyć do oferty - oryginał natomiast złożyć w kasie Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, iż warunki zostały spełnione, jeżeli Wykonawca: 1) oświadczy, że spełnia warunki art. 22 ust.1 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1, 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - zał. SIWZ. 2) posiada doświadczenie w realizacji usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Udokumentuje realizację w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jednego opracowania obejmującego inwentaryzację techniczną drzew i gospodarkę drzewostanem, o wartości nie mniejszej niż 15 000 zł. brutto, potwierdzonego dokumentami np. referencjami na dowód, że zostało wykonane należycie. (Wymagana, wskazana powyżej wartość musi dotyczyć wyłącznie ww. usługi. 3) dysponuje wykwalifikowanym personelem spełniającym wymagania Zamawiającego - wskaże do realizacji przedmiotu zamówienia osoby posiadające co najmniej wyższe wykształcenie o kierunku leśnym, ogrodniczym lub architektury krajobrazu, w tym: (zał. SIWZ): 3.1) co najmniej jedną osobę, która wykaże się realizacją co najmniej trzech zadań w zakresie realizacji usług związanych z inwentaryzacją techniczną drzewostanu i gospodarką drzewostanem, 3.2) co najmniej 3 osoby, z których każda wykaże się realizacją co najmniej 1 zadania w zakresie realizacji usług związanych z inwentaryzacją techniczną drzewostanu i gospodarką drzewostanem.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnienie warunku opisanego w pkt III.2) poprzez: ppkt 1) podpisanie oświadczenia - zał. SIWZ. Wymaganie ma zastosowanie do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 będzie dotyczyć zakresu zamówienia jaki każdy z uczestników będzie wykonywał w ramach przedmiotu zamówienia. ppkt 2) wypełnienie zał. SIWZ (wg. wzoru), wykazanie wartości (kwot brutto w zł) uzyskanych z inwentaryzacji technicznej drzew i gospodarki drzewostanem oraz załączenie dokumentów (np. referencji) potwierdzających należyte wykonanie wykazanych w/w załączniku zadań. Dokumenty mogą być przedstawione w formie kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. ppkt 3) wypełnienie zał. SIWZ (wg. wzor), wskazanie osób i ich doświadczenia zawodowego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni spełniać ww. warunki w sposób następujący : ppkt 1) wymagania określone ww. punkcie mają zastosowanie do wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 będzie dotyczyć zakresu zamówienia jaki każdy z uczestników będzie wykonywał w ramach przedmiotu zamówienia, ppkt 2) co najmniej jeden z wykonawców powinien spełnić ten warunek, ppkt 3) - wykonawcy wspólnie mogą spełnić ten warunek. Ponadto Wykonawca zobowiącany jest załączyć do oferty aktualny wypis z właściwego Rejestru lub Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z informacją o prowadzeniu działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach