Przetargi.pl
Przegląd okresowy obiektów budowlanych administrowanych przez Jednostkę Wojskową 1128 w Malborku

Jednostka Wojskowa 1128 ogłasza przetarg

  • Adres: 82-200 Malbork, ul. 17 Marca 20
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 55 620 62 16 , fax. 55 620 62 75
  • Data zamieszczenia: 2015-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 1128
    ul. 17 Marca 20 20
    82-200 Malbork, woj. pomorskie
    tel. 55 620 62 16, fax. 55 620 62 75
    REGON: 19247126500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.22blot.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: JEDNOSTKA WOJSKOWA

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przegląd okresowy obiektów budowlanych administrowanych przez Jednostkę Wojskową 1128 w Malborku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego i przeprowadzenie przeglądu rocznego obiektów budowlanych administrowanych przez Jednostkę Wojskową 1128 w Malborku. Przedmiot zamówienia został podzielony na pięć osobnych części. Przedmiot zamówienia podzielony jest na poszczególne części i zadania ze względu na podległość terytorialną kompleksów wojskowych w m. Malbork, Pruszcz Gdański, Skowronkach oraz zakres kontroli w częściach (część I obejmuje zadanie nr 1, część II obejmuje zadanie nr 2, część III obejmuje zadanie nr 3, część IV obejmuje zadanie nr 4 i 5, część V obejmuje zadanie nr 6). Część nr I Wykonanie okresowej kontroli spełniającej wymogi określone w art. 62 ust. 1 pkt. 1 i 6 ustawy - Prawo budowlane, budynków i budowli administrowanych przez JW 1128 w Malborku na terenie kompleksów wojskowych w Malborku, garnizon Malbork. Część nr II Wykonanie okresowej kontroli spełniającej wymogi określone w art. 62 ust. 1 pkt. 1 i 6 ustawy Prawo budowlane, budynków i budowli administrowanych przez JW 1128 w Malborku na terenie kompleksu 2 wojskowego w Pruszczu Gdańskim, garnizon Pruszcz Gdański. Część nr III Wykonanie okresowej kontroli spełniającej wymogi określone w art. 62 ust. 1 pkt. 1 i 6 - Prawo budowlane, budynków i budowli administrowanych przez JW 1128 w Malborku na terenie kompleksu wojskowego w Skowronkach, garnizon Gdańsk. Część nr IV Wykonanie okresowej kontroli spełniającej wymogi określone w art. 62 ust. 1 pkt. 1 ustawy - Prawo budowlane, budowli infrastruktury lotniskowej administrowanych przez JW 1128 w Malborku na terenie lotniska wojskowego w Królewie Malborskim, garnizon Malbork oraz wykonanie okresowej kontroli spełniającej wymogi określone w art. 62 ust. 1 pkt. 1 ustawy - Prawo budowlane, budowli infrastruktury lotniskowej administrowanych przez JW 1128 w Malborku na terenie lotniska wojskowego w Pruszczu Gdańskim, garnizon Pruszcz Gdański. Część nr V Wykonanie okresowej kontroli spełniającej wymogi określone w art. 62 ust. 1 pkt. 3 i 6 ustawy - Prawo budowlane, budowli infrastruktury wielkopowierzchniowej administrowanych przez JW 1128 w Malborku na terenie kompleksu przy ulicy Jagiellońskiej 16 w Malborku oraz na terenie lotniska wojskowego w Królewie Malborskim, garnizon Malbork. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie okresowej kontroli - co najmniej raz w roku sprawdzenia stanu technicznego obiektów zgodnie część I - Załącznik nr 2a, część II - Załącznik nr 2b, część III - Załącznik nr 2c,) w terminie 3 miesięcy od podpisania umowy a) elementów budynku, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu, b) instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska, c) przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych),- co najmniej raz w roku sprawdzenia stanu technicznego obiektów zgodnie część IV - Załącznik nr 2d i 2e w terminie 3 miesięcy od podpisania umowy a) elementów budynku, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu, b) instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska, - co najmniej dwa razy do roku do 31 maja i do 30 listopada sprawdzenia stanu technicznego budynków wielkopowierzchniowych zgodnie część V - Załącznik nr 2f w terminie ustawowym tj. do 31 maja br. oraz 30 listopada br. a) elementów budynku, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu, b) instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska, c) przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych). Na podstawie art. 62 ust. 1 pkt. 1 i 3 oraz 4, 5, 6 ustawy - Prawo budowlane wraz z późniejszymi zmianami oraz Instrukcji przeprowadzenia przeglądu okresowego wykonanej na podstawie Decyzji nr 110 MON z dnia 15.04.2003r. oraz analogicznie z rozporządzeniem ministra spraw wewnętrznych i administracji w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych (Dz. U. z 16 sierpnia 1999 roku nr 74 poz. 836) (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia). Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia Szczegółowy zakres prac do wykonania został określony w załączonych do specyfikacji istotnych warunków zamówienia dokumentach a w szczególności w Specyfikacja techniczna wykonania okresowej kontroli - załącznik 10 do SIWZ, Wykazy budynków do przeglądu okresowego - załączniki nr 2a, 2b, 2c, 2d, 2e i 2f do SIWZ, Projekcie umowy - stanowiąc załącznik nr 6 do SIWZ. Dotyczy wszystkich Części Informacja na temat możliwości powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonywania zamówienia przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia stanowiące przedmiot zamówienia zgodnie z art. 36 pkt. 2 ppkt.10 Ustawy prawo zamówień publicznych. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć określoną część prac podwykonawcom zobowiązany jest wskazać w ofercie zakres tych prac zgodnie z zał. do SIWZ Formularz ofertowy . Umowa o udzielenie niniejszego zamówienia będzie musiała określać, jaki zakres czynności zostanie powierzony podwykonawcom. Zlecenie przez Wykonawcę wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialności za wykonanie całości zamówienia, tj. wykonywanych przez siebie i zleconych. Brak informacji, o której mowa jak wyżej będzie rozumiany przez Zamawiającego jako realizacja przez Wykonawcę we własnym zakresie. Do podwykonawstwa uregulowanego w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia znajduje zastosowanie art. 647 Kc. Wymagania stawiane Wykonawcy Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się do bezwzględnego przestrzegania przepisów o ruchu drogowym i zasad bezpieczeństwa w zakresie poruszania się pojazdów mechanicznych po obiekcie lotniskowym oraz innych zaleceń przekazywanych doraźnie przez osobę koordynującą. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ponosi pełną odpowiedzialność w tym zakresie. W przypadku uszkodzenia infrastruktury technicznej, obiektów budowlanych, dróg - Wykonawca zobowiązany jest do naprawienia powstałych szkód i doprowadzenia do stanu pierwotnego na własny koszt. Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania czystości w rejonie wykonywania prac. Za wszelkie zdarzenia powstałe w wyniku nie przestrzegania tych zobowiązań konsekwencje ponosi wykonawca robót wraz z odpowiedzialnością materialną. W czasie wszystkich wykonywanych prac należy stosować niezbędne techniczne i organizacyjne środki ochrony tak, aby sprawdzenie nie spowodowało niebezpieczeństwa dla osób i mienia, a także uszkodzenia obiektu i wyposażenia nawet, gdy stwierdzono niezgodności. Oględziny powinny być zorganizowane i wykonane zgodnie z wymaganiami norm i przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy. Wykonawca po zawarciu umowy winien przesłać do Dowódcy Jednostki Wojskowej 1128 wykaz osób, które będą realizować zadanie oraz przyjeżdżać na teren kompleksów koszarowych celem wystawienia dokumentów uprawniających do poruszania się w w kompleksach. Na terenach wojskowych obowiązuje zakaz używania urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk. W celu wykonywania fotografii itp. Wykonawca musi wystąpić do Dowódcy Jednostki Wojskowej 1128 o zgodę na używanie tego rodzaju urządzeń i wykonywanie zdjęć. Wykonawca na 7 dni przed planowanym rozpoczęciem prac, zobowiązany jest wystąpić o przepustkę zgodnie z zasadami funkcjonowania systemu przepustkowego dla firm zewnętrznych realizujących zadania na terenie kompleksów JW 1128. Ponad to Wykonawcy realizujący prace na terenie lotniska wojskowego powinni przejść odpowiednie szkolenie z zasad FOD przed wydaniem przepustek. Do wykazu niezbędne są dane osób, które będą wykonywała prace tj. imię i nazwisko, nazwę i numer dowodu tożsamości, czasookres oraz miejsce i rodzaj wykonywanej pracy, a także nazwę firmy (podwykonawcy). W przypadku pojazdów należy podać czasookres i miejsce wykonywanej pracy, markę pojazdu oraz numer rejestracyjny. Po zakończeniu inwestycji przepustki osobowe okresowe i samochodowe należy zdać do Sekcji Ochrony Fizycznej. Wykonawca będący cudzoziemcem lub zatrudniającym cudzoziemców przed przystąpieniem do realizacji umowy zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o tym fakcie w celu uzyskania akceptacji Służb Kontrwywiadu Wojskowego. Przeliczenia waluty W przypadku, gdy złożone przez Wykonawcę dokumenty, oświadczenia dotyczące warunków udziału w postępowaniu zawierają dane informacje w innych walutach niż określono to w niniejszej SIWZ, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie kurs NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w BZP. Jeżeli w dniu ogłoszenia nie będzie publikowany średni kurs walut przez NBP, Zamawiający przyjmie kurs przeliczeniowy z ostatniej opublikowanej tabeli kursów NBP przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu. Kursy walut dostępne są pod następującym adresem internetowym http www.nbp.pl home.aspx?f= Kursy kursy.htm Zamawiający będzie korzystał z Archiwum kursów średnich - tabela A http www.nbp.pl home.aspx?c=ascx archa.ascx WIZJA LOKALNA Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia przed złożeniem oferty wskazane jest dokonanie wizji lokalnej obiektu. Dokonanie wizji lokalnej w miejscu wykonywania zamówienia nie jest wymagane, ale wskazane dla rzetelnego przygotowania oferty. Wykonawcy mogą dokonać wizji lokalnej terenu w obecności przedstawiciela Zamawiającego. Przybyłe osoby powinny posiadać ze sobą dowód tożsamości ze zdjęciem. Wizja lokalna odbędzie się na telefoniczne zgłoszenie Wykonawcy. Miejsce spotkania Biuro Przepustek Jednostka Wojskowa 1128, ulica 17 Marca 20, 82 - 200 Malbork W sprawie wizji lokalnej należy kontaktować się z upoważnionymi przedstawicielami Zamawiającego w tym zakresie, którymi są p. Bogumiła CZYŻNIKIEWICZ tel. 261 536 705. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały przedmiot zamówienia w ramach wybranej Części. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych obejmujących niepełny przedmiot zamówienia poszczególnych Części. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie pięć Części lub na dowolną Część. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w szczegółowym opisie zostaną odrzucone.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713561009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności za fakturę
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.22blot.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach