Przetargi.pl
Świetlna dekoracja świąteczna Gminy Polkowice

Gmina Polkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 59-100 Polkowice, Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 84 74 121 , fax. 076 72 46 780
  • Data zamieszczenia: 2019-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Polkowice
    Rynek 1
    59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie
    tel. 076 84 74 121, fax. 076 72 46 780
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.polkowice.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świetlna dekoracja świąteczna Gminy Polkowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nazwa zadania.: ”Świetlna dekoracja świąteczna Gminy Polkowice” w ramach zadania budżetowego pn. „Wykonanie i wynajem świetlnej dekoracji świątecznej”. Przedmiot zamówienia: Zakres zadania obejmuje wynajem, montaż, obsługę serwisową, demontaż i transport elementów świetlnych dekoracji świątecznych w podziale na 2 części (część I - elementy przestrzenne, część II - elementy montowane na lampach) niżej wymienionych elementów świetlnej dekoracji świątecznej we wskazanej lokalizacji: Część 1 Elementy przestrzenne: - wielkogabarytowa sztuczna choinka w Rynku – 1 szt., - element w kształcie ramki do zdjęć w Rynku – 1 szt., - element latarniowy zwieńczony gałązkami przy wejściu do Ratusza – 2 szt., - element w kształcie herbu górniczego na rondzie „Żołnierzy Wyklętych” (skrzyżowanie ulic Głogowskiej i Kominka) – 1 szt., - element w kształcie gwiazdy na rondzie „Stokrotka” (skrzyżowanie ulic Dąbrowskiego, Kolejowej i Sucharskiego) – 3 szt., - element w kształcie tuby na rondzie „Niezapominajka” (skrzyżowanie ulic Dąbrowskiego i 3 Maja) – 1 szt., - element w kształcie tuby z herbem górniczym na rondzie „T. Mazowieckiego” (skrzyżowanie ulic Kominka i 3 Maja) – 1 szt., - element w kształcie gwiazdy na rondzie na skrzyżowaniu ulic Chocianowskiej i Fabrycznej – 3 szt., Łącznie: 13 elementów przestrzennych. Część 2 Elementy montowane na lampach: - element w kształcie tuby z gwiazdami na łezce na skrzyżowaniu ulic Legnickiej i Kopalnianej – 1 szt., - lampy wokół ronda „Stokrotka” (skrzyżowanie ulic Dąbrowskiego, Kolejowej i Sucharskiego) – 12 szt., - lampy wokół ronda „Żołnierzy Wyklętych” (skrzyżowanie ulic Głogowskiej i Kominka) – 4 szt., - lampy wokół ronda na skrzyżowaniu ulic Dąbrowskiego, Małej i Legnickiej – 3 szt., - Rynek (wokół Ratusza) – 10 szt., - Rynek – 15 szt., - ul. Młyńska – 20 szt., - ul. Kolejowa – 16 szt., - ul. 3 Maja – 23 szt., - ul. Kominka – 21 szt., - ul. Dąbrowskiego – 42 szt., - ul. 11 Lutego – 7 szt., - ul. Legnicka – 8 szt., - ul. Chocianowska – 15 szt., - ul. Topolowa – 9 szt., - ul. Hubala – 8 szt., - ul. Ociosowa – 4 szt., - pomiędzy ul. Ociosową a ul. Skalników – 4 szt., - ul. Miedziana (deptak) – 6 szt., - ul. Moniuszki (deptak) – 12 szt., - ul. Skalników – 6 szt., - ul. Głogowska – 7 szt., Łącznie: 253 elementów płaskich montowanych na lampach. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w § 1 ust. 2 projektu umowy oraz w załączniku do projektu umowy. Zamawiający dopuszcza zastosowanie elementów dekoracji świątecznych równoważnych do wskazanych w załączniku do umowy. Warunkiem zastosowania elementów dekoracji świątecznych równoważnych jest posiadanie przez te elementy parametrów technicznych, nie gorszych, stanowiących o przydatności i charakterze. Wygląd i kolorystyka elementów dekoracji świątecznych równoważnych musi być zgodna z elementami wskazanymi w załączniku do umowy. Wymiary elementów równoważnych nie mogą być mniejsze niż te podane w załączniku do umowy. Dopuszcza się wykorzystanie elementów dekoracji świątecznych większych maksymalnie o 5 % niż wymiary podane w załączniku do umowy. Zaleca się przeprowadzenie wizji w terenie, w celu zapoznania się z lokalizacjami na których umieszczone będą dekoracje świąteczne. Tam, gdzie w SIWZ i dołączonych do niej załącznikach zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca itp.) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w ustawie, Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych niż wymaganych przez Zamawiającego w dokumentacji przetargowej. Zamawiający informuje, iż w takiej sytuacji przedmiotowe zapisy są jedynie przykładowe i stanowią wskazanie dla Wykonawcy jakie cechy powinny posiadać materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, a także jakościowe (m.in.: wymiary, skład, zastosowany materiał, kolor, odcień, przeznaczenie materiałów i urządzeń, estetyka itp.) jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy), konkretny produkt lub materiały przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przy pomocy określonych norm, aprobat czy specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy, zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy – Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te rozwiązania. W celu potwierdzenia, że oferta jest zgodna z wymaganiami Zamawiającego określonymi w przedmiocie zamówienia Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: a) wzory, wizualizacje oferowanych dekoracji świetlnych, b) opisy techniczne i parametry wszystkich elementów dekoracji świątecznych, c) oświadczenie, że dekoracje świetlne oferowane w ramach niniejszego postępowania spełniają wymogi Zamawiającego w zakresie wymaganych parametrów technicznych i graficznych określonych w przedmiocie zamówienia. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia m.in. dokumentów wskazanych w pkt. a) i b). Oświadczenie, o którym mowa w pkt. c) składane jest wraz z ofertą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98300000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie przed terminem składania ofert wadium następujących wysokościach: - 2.400,00 zł (słownie: dwa tysiące czterysta złotych i 00/100) w przypadku składania oferty na część I - elementy przestrzenne, - 3.500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych i 00/100) w przypadku składania oferty na część II - elementy montowane na lampach, - 5.900,00 zł (słownie: pięć tysięcy dziewięćset złotych i 00/100) w przypadku składania oferty na obie części.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika. 2. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający przez Wykonawców chcących startować wspólnie wspólnego pełnomocnika. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Oświadczenie Wykonawca składa w formie oryginału. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 ustawy, oddzielnie składa ww. dokument. UWAGA: W przypadku wpłynięcia tylko jednej oferty w ramach niniejszego postępowania złożenie ww. oświadczenia nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach