Miasto Jelenia Góra ogłasza przetarg
- Adres: 58-500 Jelenia Góra, Pl. Ratuszowy
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 075 7546101, 75 46 201 , fax. 075 7546159, 7546204
- Data zamieszczenia: 2019-10-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Jelenia Góra
Pl. Ratuszowy 58
58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
tel. 075 7546101, 75 46 201, fax. 075 7546159, 7546204
REGON: 23082152300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.jeleniagora.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Aranżacja dekoracji świąteczno - noworocznej w Jeleniej Górze w sezonie 2019/2020; 2020/2021; 2021/2022" - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na aranżacji dekoracji świąteczno-noworocznej miasta Jelenia Góra w sezonie 2019/2020, 2020/2021, 2021/2022, w tym: ---1) montaż elementów dekoracji, ---2) podłączenie do systemu zasilania energetycznego, ---3) zapewnienie sprawnego działania zamontowanych dekoracji, ---4) demontaż zamontowanych elementów dekoracji, ---5) uporządkowanie terenu po montażu dekoracji i doprowadzenie do stanu pierwotnego terenu po demontażu dekoracji. ---Zamówienie dotyczy aranżacji dekoracji w następujących lokalizacjach w Jeleniej Górze: ---1) Plac Ratuszowy, ---2) Plac Piastowski, ---3) Jagniątków, ul. Karkonoska teren vis-a-vis nr 119, ---4) Sobieszów, skrzyżowanie ul. Cieplickiej z ul. Domeyki, ---5) wjazd do Jeleniej Góry (od strony Wrocławia) przed herbem Miasta z wizerunkiem Jelenia, ---6) ulica Konopnicka, ---7) ulica 1-go Maja 12 (przed małym Jelonkiem), ---8) skrzyżowanie ul. Wolności z ul. Podgórzyńską, ---9) obręb ośmiu skrzyżowań ulic wskazanych przez Zamawiającego w Tomie III SIWZ. ---Przedmiot zamówienia należy wykonać z materiałów własnych. ---Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. ----UWAGA: W kolejnych dwóch sezonach tj.: 2020/2021 i 2021/2022 - Wykonawca zapewni ta samą ilość dekoracji w nowej aranżacji (w tym tunele oraz komplet 3 prezentów) w lokalizacji wskazanej przez Zamawiającego. ---Nowe aranżacje i lokalizacje Wykonawca uzgodni z Zamawiającym odpowiedni do 31.10.2020 r. i 31.10.2021 r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98300000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed terminem składania ofert w wysokości 19 000,00 PLN (słownie: dziewiętnaście tysięcy złotych 00/100) w sposób zgodny z pkt 11 Tomu I SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia konkretnego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie ogólnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartego w treści oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w pkt. 9.2 Tomu I SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (...), polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. ---1) W sytuacji określonej w pkt 9.3. Tomu I SIWZ Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. ---2) Jeżeli Wykonawca, powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania wobec nich: --a) braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1pkt 12-23 oraz ust. 5 pkt 1) u.p.z.p. ---b) spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b u.p.z.p. zobowiązany jest zamieścić informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 9.2. stanowiącym załącznik nr 2 do Tomu I SIWZ. ---3) Jeżeli Wykonawca na etapie składania ofert wykaże samodzielne spełnianie warunków udziału w postępowaniu, nie może na etapie późniejszym (uzupełniania dokumentów) powołać się w tym względzie na potencjał podmiotu trzeciego. ---II. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 9.6. ppkt 1.4) Tomu I SIWZ w zakresie wymaganym od Wykonawcy. ---III. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o którym mowa w pkt 9.2. Tomu I SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. ---IV. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia w ciągu 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 369 z późn. zm.).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Oklejenie przeszkleń okien, drzwi, witryn folią matową „mleczną” lub „szronioną” nieprzezierną w pomieszczeniach punktu szczepień zlokalizowanych w budynku przy ulicy MSC 50/52.
Dodano: 2022-02-14 - Porozumienie zawarte dnia 30.04.2021 r. w sprawie Organizacji Punktu Szczepień Powszechnych realizowanym przez Gminę Ząbkowice Śląskie we współpracy z podmiotem wykonującym działalność leczniczą tj. Centrum Medyczne Salus Sp.zo.o.
Dodano: 2021-06-21 - Porozumienie w sprawie Organizacji Punktu Szczepień Powszechnych realizowanym przez Gminę Ząbkowice Śląskie we współpracy z podmiotem wykonującym działalność leczniczą tj. Centrum Medyczne Salus Sp.zo.o.
Dodano: 2021-06-17 - Świadczenie usług pralniczych dla potrzeb Powiatowego Domu Pomocy Społecznej w Ostrowinie
Dodano: 2020-11-25 - Świadczenie usług : muzykoterapeuty, dietetyka , kucharza, radcy prawnego, psychologa, fizjoterapeuty pielęgniarki oraz cukiernika w Dziennym Domu Senior + w Osieku
Dodano: 2020-10-08 - Świadczenie usług : muzykoterapeuty, dietetyka , kucharza, radcy prawnego, psychologa, fizjoterapeuty pielęgniarki oraz cukiernika w Dziennym Domu Senior + w Osieku
Dodano: 2020-06-05 - Niwelacja hałd i zagłębień w południowo zachodniej części Zbiornika Mietkowskiego – dostosowanie zbiornika do wymagań siedliskowych gatunków ptaków
Dodano: 2019-12-23 - Sprzątanie guana nietoperzy w obszarze Natura 2000 Ostoja nad Bobrem PLH020054 - 2
Dodano: 2019-11-07 - Sprzątanie guana nietoperzy w obszarze Natura 2000 Ostoja nad Bobrem PLH020054
Dodano: 2019-10-29 - Świetlna dekoracja świąteczna Gminy Polkowice
Dodano: 2019-10-22