Przetargi.pl
Świadczenie usług : muzykoterapeuty, dietetyka , kucharza, radcy prawnego, psychologa, fizjoterapeuty pielęgniarki oraz cukiernika w Dziennym Domu Senior + w Osieku

Urząd Gminy Kostomłoty ogłasza przetarg

  • Adres: 55-311 Kostomłoty, ul. Ślężna
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 170 283 , fax. 071 3170283 w.28
  • Data zamieszczenia: 2020-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Kostomłoty
    ul. Ślężna 2
    55-311 Kostomłoty, woj. dolnośląskie
    tel. 713 170 283, fax. 071 3170283 w.28
    REGON: 53385400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kostomloty.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług : muzykoterapeuty, dietetyka , kucharza, radcy prawnego, psychologa, fizjoterapeuty pielęgniarki oraz cukiernika w Dziennym Domu Senior + w Osieku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1 Muzykoterapeuta 1 godzina w miesiącu. Świadczenie usług w formie zajęć z muzykoterapii, realizowanych przez 1 muzykoterapeutę. Usługi realizowane w formie zajęć z muzykoterapii będą polegały na: przywracaniu zdrowia i poprawie funkcjonowania emocjonalnego, fizycznego i umysłowego z zastosowaniem muzyki i jej elementów. Spełnianie wymogów pracy na stanowisku muzykoterapeuty. Zajęcia będą polegały na nauce gry na instrumentach, w których posiadaniu jest Zamawiający. 1.2 Dietetyk 2 godziny w miesiącu Obowiązki na stanowisku pracy m.in.: prowadzenie profilaktyki z zakresu zdrowego odżywiania, porady w przygotowywaniu zdrowych posiłków, zachęcanie do zmiany nawyków żywieniowych w celu poprawy stanu zdrowia, wyglądu i samopoczucia szerzenie wiedzy na temat profilaktyki zdrowotnej wspomagać proces leczenia różnych chorób poprzez dobór odpowiednio zbilansowanej diety stała współpraca z opiekunami/opiekunkami, pozostałą kadrą i rodzina podopiecznego, prowadzenie stosownej dokumentacji pracy inne wynikające z obowiązków przekazanych przez kierownika placówki. 1.3 Kucharz 3 godziny w miesiącu Obowiązki na stanowisku pracy m.in.: wspólne przygotowywanie potraw czy posiłków, wsparcie w wykonywaniu posiłków do potrzeb osoby z określonymi schorzeniami, prezentacja potraw, stała współpraca z opiekunami/opiekunkami, pozostałą kadrą i rodzina podopiecznego, prowadzenie stosownej dokumentacji pracy inne wynikające z obowiązków przekazanych przez kierownika placówki. 1.4 Radca Prawny 1 godzina w miesiącu Spełnianie wymogów pracy na stanowisku prawnika zgodnie z przepisami prawa t. j. ustawy o radcach prawnych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 75), które określa kwalifikacje radcy prawnego Obowiązki polegające na m.in.: Udzielanie porad prawnych beneficjentom Dziennego Domu Senior+, Udzielanie konsultacji prawnych, Pomoc w rozwiązywaniu problemów beneficjentów w sprawach trudnych, inne wynikające z obowiązków przekazanych przez kierownika placówki. 1.5 Psycholog 1 godzina w miesiącu Obowiązki polegające na: diagnozie psychologicznej; opiniowaniu; psychoterapii; udzielaniu pomocy psychologicznej. 1.6 Fizjoterapeuta 30 godzin miesięcznie Przez przeprowadzenie usługi Zamawiający rozumie: przeprowadzenie wywiadu w Dziennym Domu Opieki Senior + (osoby niesamodzielne, głównie starsze i niepełnosprawne – 20 osób), opracowanie indywidualnego planu świadczenia usług z uwzględnieniem potrzeb życiowych i zdrowotnych dla każdego uczestnika, opracowanie koncepcji zaktywizowania w celu niezależnego funkcjonowania w środowisku lokalnym, nadzór i modyfikację planu aktywizacyjnego, ewaluację, indywidualne wsparcie uczestników projektu, współpraca z pozostałymi członkami zespołu – psychologiem. Realizacja usługi obejmie pracę w Zespole oraz indywidualne a) Wykonywanie ćwiczeń z zakresu kinezyterapii miejscowej min. • ćwiczenia bierne • ćwiczenia czynno-bierne • ćwiczenia samowspomagane • ćwiczenia czynne w odciążeniu • ćwiczenia czynne wolne • ćwiczenia czynne oporowe • ćwiczenia prowadzone • ćwiczenia redresyjne • wyciągi redresyjne • ćwiczenia synergistyczne • ćwiczenia oddechowe • ćwiczenia relaksacyjne • ćwiczenia w czynnościach samoobsługi • ćwiczenia w pionizacji i nauce chodzenia b) Wykonywanie ćwiczeń z zakresu kinezyterapii ogólnousprawniającej: • indywidualne • grupowe c) Stosowanie metod kinezyterapeutyczne m. in: • Metoda Mc Kenzie • Metoda NDT Bobath • Metoda PNF d) Wykonywanie masażu e) Plastrowanie dynamiczne ( Kinesiology Taping) f) Prowadzenie zabiegów z zakresu terapii manualnej g) Przeprowadzanie testów funkcjonalnych h) Wykonywanie testów mięśniowych w skali Lovetta i) Sumienne realizowanie ustalonego programu rehabilitacji oraz współpraca z zespołem interdyscyplinarnym j) Dodatkowe zadania wynikające z sytuacji szczególnych konkretyzowane przez osobę działającą w imieniu Zamawiającego 1.7 Pielęgniarka 22 godziny miesięcznie Obowiązki na stanowisku: Prowadzenie obserwacji stanu zdrowia podopiecznych domu seniora, Wykonywanie opatrunków w miarę potrzeb, Sprawdzanie wyposażenia apteczki, Pomiar temperatury ciała, tętna, ciśnienia tętniczego, Udzielenie pierwszej pomocy w sytuacjach zagrożenia zdrowia lub życia, Sporządzanie stosownej dokumentacji pracy, Prowadzenie profilaktyki z zakresu odżywiania i przyjmowania leków, stała współpraca z opiekunami, kadrą i jeżeli zachodzi potrzeba w rodziną podopiecznego 1.8 Cukiernik 2 godziny w miesiącu Obowiązki na stanowisku pracy m.in.: wspólne przygotowywanie deserów ( ciasta i inne) wsparcie w wykonywaniu deserów, nauka prezentacja potraw, dbanie o odpowiednią jakość surowców wykorzystywanych przy produkcji wypieków i innych wyrobów cukierniczych stała współpraca z opiekunami/opiekunkami, pozostałą kadrą i rodzina podopiecznego, inne wynikające z obowiązków przekazanych przez kierownika placówki.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98300000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach