Bank Gospodarstwa Krajowego ogłasza przetarg
- Adres: 00-955 Warszawa, Al. Jerozolimskie 7
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48 22 599 80 48 , fax. +48 22 596 59 05
- Data zamieszczenia: 2014-06-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Bank Gospodarstwa Krajowego
Al. Jerozolimskie 7 7
00-955 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. +48 22 599 80 48, fax. +48 22 596 59 05
REGON: 00001731900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bgk.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie wsparcia dla oprogramowania firmy Red Hat. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem umowy jest dostarczenie subskrypcji (zawierających świadczenie wsparcia technicznego producenta) na posiadane i używane lub migrowane przez Bank Gospodarstwa Krajowego oprogramowanie Red Hat: a) Red Hat Fuse ESB 4.4.1 a obecnie Red Hat JBoss Fuse with Management, Premium - 1 sztuka b) Red Hat Enterprise Linux Server, Standard - 5 sztuk c) Red Hat JBoss Developer Studio Portfolio Edition, Premium - 5 sztuk. Przedmiotem umowy objętym prawem opcji jest dostarczenie subskrypcji (zawierających świadczenie wsparcia technicznego producenta) na posiadane i używane lub migrowane przez Bank Gospodarstwa Krajowego oprogramowanie Red Hat: a) Red Hat Fuse ESB 4.4.1 a obecnie Red Hat JBoss Fuse with Management, Premium - 1 sztuka b) Red Hat Enterprise Linux Server, Standard - 25 sztuk c) Red Hat JBoss Developer Studio Portfolio Edition, Premium - 5 sztuk d) Load Balancer - 2 sztuki e) High Availability - 2 sztuki f) Red Hat High-Availability for Unlimited Guest, Standard , stackable - 4 sztuki g) Red Hat Linux For Virtual Datacenters, Standard, stackable - 4 sztuki h) Red Hat Smart Management for Unlimited Guest, 2 Socket, stackable - 4 sztuki Szczegóły znajdują się w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ oraz w istotnych postanowieniach umowy (IPU) stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ. Prawo opcji jest prawem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722532005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 25 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych). 2. Wadium musi obejmować okres związania ofertą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bgk.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na zakup usługi wsparcia technicznego dla systemu ZPWO
Dodano: 2016-07-26 - Zakup dodatkowych licencji oprogramowania McAfee wraz ze wsparciem
Dodano: 2016-07-25 - Wsparcie techniczne dla aplikacji portalowo - katalogowej
Dodano: 2016-07-15 - Zakup usługi wsparcia administracyjnego w trybie SLA dla systemu ZSODE oraz puli 20 osobodni na dodatkowe prace inżynierskie-nr sprawy 162/BŁiI/16/TG
Dodano: 2016-07-12 - Usługa serwisu pogwarancyjnego systemu CliniNET oraz modułów posiadanych przez Zamawiającego
Dodano: 2016-05-13 - OPIEKA SERWISOWA SYSTEMU INFORMATYCZNEGO NNN INTEGRUM
Dodano: 2016-03-31 - Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi asysty technicznej oraz serwisu Systemu Informatycznego Rejestrów, w celu realizacji wypłat rekompensat na podstawie ustawy z dnia 8 lipca 2005r. o realizacji prawa do rekompensaty z tytułu pozostawienia nieruchomości poza obecnymi granicami Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. Nr 169, poz. 1418 ze zm.)
Dodano: 2016-03-01 - Asysta techniczna dla licencji WebCenter na potrzeby systemu EOD.
Dodano: 2016-02-25 - Odnowienie subskrypcji i wsparcia technicznego do posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania Red Hat Enterprise Linux for Virtual Datacenters Standard na okres 12 m-cy
Dodano: 2016-02-11 - Zakup usługi wsparcia i konsultacji dla utrzymania posiadanego przez UKNF środowiska CMS Tridion
Dodano: 2016-02-10