Przetargi.pl
Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego nad rozbudową budynku szkolnego o salę gimnastyczną wraz z salami dydaktycznymi, przebudową sieci wodociągowej, budową budynku gospodarczego oraz zbiorników retencyjnych w Miszewie

Gmina Żukowo ogłasza przetarg

  • Adres: 83330 Żukowo, ul. Gdańska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 58 6858300 , fax. +48 58 6858300
  • Data zamieszczenia: 2018-03-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żukowo
    ul. Gdańska 52
    83330 Żukowo, woj. pomorskie
    tel. +48 58 6858300, fax. +48 58 6858300
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zukowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego nad rozbudową budynku szkolnego o salę gimnastyczną wraz z salami dydaktycznymi, przebudową sieci wodociągowej, budową budynku gospodarczego oraz zbiorników retencyjnych w Miszewie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego nad rozbudową budynku szkolnego o salę gimnastyczną wraz z salami dydaktycznymi, przebudową sieci wodociągowej, budową budynku gospodarczego oraz zbiorników retencyjnych w Miszewie. 1. Nadzór inwestorski obejmuje branże: 1) konstrukcyjno – budowlaną, 2) sanitarną, 3) elektryczną, 4) drogową. 2. Zakres zamówienia objętego umową o wykonanie robót budowlanych: 1) budowa sali gimnastycznej wraz z zapleczem i częścią sanitarną, 2) budowa części dydaktycznej, 3) budowa budynku gospodarczego, 4) wykonanie zagospodarowania terenu, 5) przebudowa sieci wodociągowej, 6) budowa dwóch zbiorników retencyjnych wraz z zewnętrzną instalacją kanalizacji deszczowej, 7) budowa instalacji gazowej zewnętrznej, 8) wycinka drzew i nasadzenia zastępcze, 9) zdemontowanie istniejącego placu zabaw (usunięcie materiałów i urządzeń z demontażu), 10) odwodnienie terenu (wykopów), jeżeli będzie to niezbędne dla prowadzenia robót, 11) wykonanie wszystkich instrukcji i przeprowadzenie szkolenia z obsługi m.in. kotłowni, 12) wykonanie oznakowania p.poż. i wyposażenia nowo wybudowanych pomieszczeń w gaśnice, koce, 13) opracowanie operatu kolaudacyjnego, 14) uzyskanie decyzji – pozwolenia na użytkowanie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 1.000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto nr 27 8345 1029 0202 9045 2000 0003 w Banku Spółdzielczym w Tczewie O/Żukowo. Przy wnoszeniu wadium należy powołać się na oznaczenie „Nadzór inwestorski - rozbudowa budynku szkolnego w Miszewie”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. W przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium wykonawca dołączy do oferty; 2) innej niż pieniądz – do oferty wykonawca dołączy oryginał gwarancji / poręczenia oraz jego kserokopię poświadczoną za zgodność przez upoważnionego do podpisania oferty przedstawiciela wykonawcy. Oryginał gwarancji lub poręczenia nie powinien być na trwałe połączony z ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w pkt III.4) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa wyżej, wykonawca składa oświadczenie, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument dotyczy, złożone przed notariuszem lub organem sądowym, administracyjnym albo samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Oświadczenie powinno być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania. 3. Jeżeli wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, zamawiający będzie żądał przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów: 1) odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Postanowienia podane wyżej w pkt. 1- 2 stosuje się odpowiednio do innych podmiotów. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu, składa także oświadczenie - Załącznik nr 4 (4.1; 4.2) do SIWZ dotyczące tych podmiotów. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie - Załącznik nr 4 (4.1; 4.2) do SIWZ, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 6. Jeżeli wykonawca wskaże dostępność oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający samodzielnie pobierze wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty (Załącznik nr 3 do SIWZ). 7. Jeżeli wykonawca wskaże oświadczenia lub dokumenty, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, to zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy PZP, skorzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów o ile są one aktualne (Załącznik nr 3 do SIWZ). 8. Wraz z ofertą wykonawca składa: 1) informacje dotyczące kwalifikacji i doświadczenia zawodowego inspektora nadzoru branży konstrukcyjno – budowlanej – z wykorzystaniem wzoru stanowiącego WYKAZ OSÓB - Załącznik nr 5.1 do SIWZ; 2) oświadczenia wymienione SIWZ; 3) pełnomocnictwo (o ile dotyczy); 4) zobowiązania (Załącznik nr 6 do SIWZ) innych podmiotów (o ile dotyczą).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach