Przetargi.pl
Dostawa wraz z montażem urządzeń zabawowych dla wyposażenia placów zabaw zlokalizowanych na terenie miasta Tczewa

Gmina Miejska Tczew ogłasza przetarg

  • Adres: 83110 Tczew, Plac Piłsudskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 587 759 343 , fax. 587 759 355
  • Data zamieszczenia: 2018-03-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Tczew
    Plac Piłsudskiego 1
    83110 Tczew, woj. pomorskie
    tel. 587 759 343, fax. 587 759 355
    REGON: 19167527300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.tczew.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z montażem urządzeń zabawowych dla wyposażenia placów zabaw zlokalizowanych na terenie miasta Tczewa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem urządzeń zabawowych dla wyposażenia placów zabaw zlokalizowanych na terenie miasta Tczewa, tj.: A) część nr 1 - Dostawa i montaż urządzeń zabawowych na plac zabaw zlokalizowany na działce nr 39/170 obręb 4, przy ul. Kasztanowej w Tczewie. W szczególności w zakres części nr 1 wchodzi: • wykonanie rysunku zagospodarowania placu zabaw (koncepcja architektoniczna), który podlegać będzie zatwierdzeniu przed realizacją przez Zamawiającego. Koncepcja winna przedstawiać m.in. rozmieszczenie urządzeń zabawowych w terenie oraz zwymiarowane strefy bezpieczeństwa poszczególnych urządzeń jak również grubości nawierzchni bezpiecznych; • demontaż istniejących urządzeń zabawowych w sposób pozwalający na ich ponowny montaż w innej lokalizacji oraz przewóz zdemontowanych urządzeń do Zakładu Usług Komunalnych w Tczewie. Istniejące urządzenia zabawowe przeznaczone do demontażu: - zjeżdżalnia o konstrukcji drewnianej ze ślizgiem stalowym – 1 szt., - huśtawka wahadłowa pojedyncza o konstrukcji drewnianej – 1 szt., - karuzela tarczowa – 1 szt., - piaskownica o konstrukcji drewnianej -1 szt., - bujawki na sprężynach – 2 szt., - ławki o konstrukcji betonowej i siedzisku drewnianym – 2 szt.; • rozbiórka fragmentu stalowego panelowego ogrodzenia systemowego o dł. 36 m, wysokości 1,0 m w sposób pozwalający na wykorzystanie ogrodzenia do ponownego montażu w celu powiększenia istniejącego placu zabaw; • montaż ogrodzenia o długości 36 mb i wysokości 1,0 mb z wykorzystaniem zdemontowanych przęseł i słupków, o długości przęsła 2,5 m oraz montaż dodatkowych nowych elementów ogrodzenia o długości 8 mb, pręty ocynkowane gr. 4 mm, malowane dwukrotnie proszkowo w kolorze zielonym (powiększenie istniejącego placu zabaw); • dostawa i montaż nowych urządzeń zabawowych wraz z wykonaniem nawierzchni bezpiecznej. B) część nr 2 (w tym zadanie nr I, II, III, IV, V): 1) Zadanie I: Dostawa i montaż urządzeń zabawowych na plac zabaw zlokalizowany na działce nr 270, obręb 5 przy ul. Rokickiej 21 w Tczewie. W zakres zadania wchodzi: • wykonanie rysunku zagospodarowania placu zabaw (koncepcja architektoniczna), który podlegać będzie zatwierdzeniu przed realizacją przez Zamawiającego. Koncepcja winna przedstawiać m.in. rozmieszczenie urządzeń zabawowych w terenie oraz zwymiarowane strefy bezpieczeństwa poszczególnych urządzeń jak również grubości nawierzchni bezpiecznych; • demontaż istniejących urządzeń zabawowych oraz ich utylizacja. Istniejące urządzenia zabawowe przeznaczone do demontażu: - zjeżdżalnia o konstrukcji stalowej ze ślizgiem stalowym – 1 szt., - huśtawka wahadłowa pojedyncza o konstrukcji stalowej - 2 szt., - huśtawka wahadłowa podwójna drewniana wraz z drewnianymi drabinkami ukośnymi – 1 szt., - ławka drewniana bez oparcia – 2 szt.; • rozbiórka drewnianego ogrodzenia o dł. 48 m w sposób pozwalający na wykorzystanie ogrodzenia do ponownego montażu; • montaż nowego ogrodzenia systemowego stalowego, panelowego o wysokości 1 m oraz o długości 80 mb , w tym montaż furtki o szerokości w świetle 1 m; • dostawa i montaż nowych urządzeń zabawowych wraz z wykonaniem nawierzchni bezpiecznej. 2) Zadanie II: Dostawa i montaż urządzeń zabawowych oraz wykonanie nawierzchni bezpiecznej pod urządzenia zabawowe na terenie działki nr 208/2 obręb 6 przy ul. Jedności Narodu w Tczewie. W zakres zadania wchodzi : • dostawa i montaż nowych urządzeń zabawowych wraz z wykonaniem nawierzchni bezpiecznej. 3) Zadanie III: Dostawa i montaż urządzeń zabawowych oraz wykonanie nawierzchni bezpiecznej pod urządzenia zabawowe na terenie działki nr 559/2 obręb 6 przy Al. Zwycięstwa w Tczewie. W zakres zadania wchodzi: • demontaż istniejących urządzeń zabawowych w sposób pozwalający na ich ponowny montaż w innym miejscu, oraz przewóz zdemontowanych urządzeń do Zakładu Usług Komunalnych w Tczewie: - zjeżdżalnia o konstrukcji drewnianej ze ślizgiem stalowym wraz z huśtawką wahadłową pojedynczą- 1 szt., - piaskownica o konstrukcji drewnianej- 1 szt., - bujawki na sprężynach – 3 szt., - ławki o konstrukcji betonowej i siedzisku drewnianym - 3 szt., - betonowy stół do tenisa stołowego - 1 szt.; • przygotowanie terenu do montażu nowych urządzeń zabawowych poprzez wyrównanie, niwelacja terenu placu zabaw; • dostawa i montaż nowych urządzeń zabawowych wraz z wykonaniem nawierzchni bezpiecznej. 4) Zadanie IV: Dostawa i montaż urządzeń zabawowych oraz wykonanie nawierzchni bezpiecznej pod urządzenia zabawowe na terenie działki nr 325/10 obręb 9 przy ul. S. Konarskiego w Tczewie. 5) Zadanie V: Dostawa i montaż urządzeń zabawowych na plac zabaw zlokalizowany na działce nr 357/2 obręb 4, przy ul. Jagiełły 1 i 3 w Tczewie. 2. Wszystkie urządzenia muszą być fabrycznie nowe wolne od wad fizycznych i prawnych, muszą posiadać dokumenty potwierdzające wykonanie ich zgodnie z normą PN-EN 1176-1:2009 lub równoważną. 3. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w pkt 3 Opisu przedmiotu zamówienia SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112723-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający w niniejszym postępowaniu, najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp. 3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w pkt III.1) niniejszego ogłoszenia, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do przedmiotowego zamówienia, polegać na zdolnościach technicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 4. Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych lub sytuacji innych podmiotów udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 5. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach technicznych lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 pkt 1. 6. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 7. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają wstępnie potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 8. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). 9. Oświadczenia, o których mowa w SIWZ i ogłoszeniu o zamówieniu dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach technicznych lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. 10. Dokumenty, o których mowa w SIWZ i ogłoszeniu o zamówieniu, potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, inne niż oświadczenia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 11. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 12. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach