Przetargi.pl
Utworzenie ogólnodostępnego i wielofunkcyjnego parku sportowo-rekreacyjnego w Kościerzynie

Gmina Miejska Kościerzyna ogłasza przetarg

  • Adres: 83-400 Kościerzyna, 3 Maja 9a
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 680-23-00 , fax. 58 680-23-20
  • Data zamieszczenia: 2024-06-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Kościerzyna
    3 Maja 9a
    83-400 Kościerzyna, woj. pomorskie
    tel. 58 680-23-00, fax. 58 680-23-20
    REGON: 191675126
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.koscierzyna.gda.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utworzenie ogólnodostępnego i wielofunkcyjnego parku sportowo-rekreacyjnego w Kościerzynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn. „Utworzenie ogólnodostępnego i wielofunkcyjnego parku sportowo-rekreacyjnego w Kościerzynie” z podziałem na części. Zamówienie obejmuje:Część I: place zabaw1) Wykonanie placu zabaw o nawierzchni ze sztucznej trawy2) Wykonanie placu zabaw o nawierzchni piaskowej3) Roboty rozbiórkowe elementów wyposażenia parkuPowiatowy Konserwator Zabytków narzucił w decyzji KZ.4124.39.2024 z dnia 06.03.2024r. uzyskanie przed rozpoczęciem prac ziemnych lub robót budowlanych decyzji na prowadzenie badań archeologicznych Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Gdańsku. Roboty budowlane będą wykonywane pod stałym nadzorem archeologicznym a jeżeli będzie taka konieczność będą prowadzone wyprzedzające badania archeologiczne w trakcie wykonywania przez wykonawcę robót ziemnych. Koszt prac archeologicznych ponosi Zamawiający.Roboty budowlane prowadzone będą w oparciu o decyzję o pozwoleniu na budowę.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn. „Utworzenie ogólnodostępnego i wielofunkcyjnego parku sportowo-rekreacyjnego w Kościerzynie” z podziałem na części. Zamówienie obejmuje:Część II: infrastruktura – tor rolkarski, chodniki, plac sensoryczny, odwodnienie, mała architektura1) Budowę toru dla rolkarzy z nawierzchni bitumicznej2) Budowę ciągów pieszych z nawierzchni z kostki betonowej i płytek betonowych3) Wykonanie placu sensorycznego wraz z wyposażeniem4) Dostawę i montaż elementów małej architektury5) Wykonanie zjazdu z kostki betonowej z ul. Piechowskiego6) Budowę kanalizacji deszczowej7) Roboty rozbiórkowe istniejących nawierzchni8) Przestawienie istniejących urządzeń siłowni zewnętrznej9) Budowę przyłączy wod-kan i energetycznego10) Dostawę i montaż toalety samoobsługowejPowiatowy Konserwator Zabytków narzucił w decyzji KZ.4124.39.2024 z dnia 06.03.2024r. uzyskanie przed rozpoczęciem prac ziemnych lub robót budowlanych decyzji na prowadzenie badań archeologicznych Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Gdańsku. Roboty budowlane będą wykonywane pod stałym nadzorem archeologicznym a jeżeli będzie taka konieczność będą prowadzone wyprzedzające badania archeologiczne w trakcie wykonywania przez wykonawcę robót ziemnych. Koszt prac archeologicznych ponosi Zamawiający.Roboty budowlane prowadzone będą w oparciu o decyzję o pozwoleniu na budowę.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn. „Utworzenie ogólnodostępnego i wielofunkcyjnego parku sportowo-rekreacyjnego w Kościerzynie” z podziałem na części. Zamówienie obejmuje:Część III: obiekty sportowe:1) Budowę nawierzchni betonowej skate parku wraz z wyposażeniem2) Budowę kortu do tenisa ziemnego o nawierzchni ze sztucznej trawy wraz z wyposażeniem i ogrodzeniem3) Wykonanie boiska do koszykówki na nawierzchni betonowej istniejącego skate parku wraz z wyposażeniem4) Wykonanie miejscowej renowacji boiska piłkarskiego o nawierzchni trawiastej wraz z wyposażeniem5) Wykonanie miasteczka ruchu rowerowego o nawierzchni z kostki betonowej i oznakowaniem6) Wykonanie nawierzchni do gier podwórkowych7) Wykonanie nawierzchni do gry w bule 8) Budowę muru oporowego z prefabrykowanych elementów betonowychPowiatowy Konserwator Zabytków narzucił w decyzji KZ.4124.39.2024 z dnia 06.03.2024r. uzyskanie przed rozpoczęciem prac ziemnych lub robót budowlanych decyzji na prowadzenie badań archeologicznych Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Gdańsku. Roboty budowlane będą wykonywane pod stałym nadzorem archeologicznym a jeżeli będzie taka konieczność będą prowadzone wyprzedzające badania archeologiczne w trakcie wykonywania przez wykonawcę robót ziemnych. Koszt prac archeologicznych ponosi Zamawiający.Roboty budowlane prowadzone będą w oparciu o decyzję o pozwoleniu na budowę.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn. „Utworzenie ogólnodostępnego i wielofunkcyjnego parku sportowo-rekreacyjnego w Kościerzynie” z podziałem na części. Zamówienie obejmuje:Część IV: oświetlenie i monitoring1) Budowę oświetlenia terenu2) Wykonanie monitoringuPowiatowy Konserwator Zabytków narzucił w decyzji KZ.4124.39.2024 z dnia 06.03.2024r. uzyskanie przed rozpoczęciem prac ziemnych lub robót budowlanych decyzji na prowadzenie badań archeologicznych Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Gdańsku. Roboty budowlane będą wykonywane pod stałym nadzorem archeologicznym a jeżeli będzie taka konieczność będą prowadzone wyprzedzające badania archeologiczne w trakcie wykonywania przez wykonawcę robót ziemnych. Koszt prac archeologicznych ponosi Zamawiający.Roboty budowlane prowadzone będą w oparciu o decyzję o pozwoleniu na budowę.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn. „Utworzenie ogólnodostępnego i wielofunkcyjnego parku sportowo-rekreacyjnego w Kościerzynie” z podziałem na części. Zamówienie obejmuje:Część V: zagospodarowanie zieleni1) Usunięcie i przesadzenie drzew2) Nasadzenia nowej zieleniZamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji jakości na przedmiot umowy w zakresie zagospodarowania zieleni na okres 1 roku licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego.Roboty budowlane prowadzone będą w oparciu o decyzję o pozwoleniu na budowę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112723-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: Część I - 4.500 zł, Część II - 10.000 zł, Część III - 12.500 zł, Część IV - 1.500 zł, Część V - 1.400 zł. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:część I:1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 150.000 zł;2) zdolności technicznej lub zawodowej – Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:1. zrealizował w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zadania polegające na wykonaniu placu zabaw o wartości nie mniejszej niż 150.000 zł brutto każde.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek zostanie uznany za spełniony w sytuacji, gdy przynajmniej jeden z Wykonawców wykaże, że należycie wykonałco najmniej 2 wymagane zadania.Niedopuszczalne jest łączenie liczby wykonanych zadań przez różnych wykonawców, aby uzyskać wymaganą liczbę min. 2 zadań.2. skieruje do realizacji niniejszego zamówienia osoby zapewniające realizację zamówienia oraz posiadające kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, w tym:a) Kierownik robót – winien posiadać:1. ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów oraz2. doświadczenie w kierowaniu co najmniej 2 robotami budowlanymi w powyższej specjalności.część II:1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 400.000 zł;2) zdolności technicznej lub zawodowej – Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:1. zrealizował w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu nawierzchni chodników lub/i ścieżek rowerowych lub/i placów lub/i dróg o wartości nie mniejszej niż 400.000 zł brutto każda.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek zostanie uznany za spełniony w sytuacji, gdy przynajmniej jeden z Wykonawców wykaże, że należycie wykonałco najmniej 2 wymagane roboty budowlane.Niedopuszczalne jest łączenie liczby robót budowlanych wykonanych przez różnych wykonawców, aby uzyskać wymaganą liczbę min. 2 robót budowlanych.2. skieruje do realizacji niniejszego zamówienia osoby zapewniające realizację zamówienia oraz posiadające kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, w tym:a) Kierownik budowy – winien posiadać:1. ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów oraz2. doświadczenie w kierowaniu co najmniej 2 robotami budowlanymi w powyższej specjalności.b) kierownik robót branży sanitarnej – winien posiadać:1. ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnejw zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów orazb. doświadczenie w kierowaniu co najmniej 2 robotami budowlanymi w powyższej specjalności;część III:1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500.000 zł;2) zdolności technicznej lub zawodowej – Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:1. zrealizował w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu boiska lub/i skate parku lub/i zagospodarowania terenów sportowych o wartości nie mniejszej niż 500.000 zł brutto każda.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek zostanie uznany za spełniony w sytuacji, gdy przynajmniej jeden z Wykonawców wykaże, że należycie wykonałco najmniej 2 wymagane roboty budowlane.Niedopuszczalne jest łączenie liczby robót budowlanych wykonanych przez różnych wykonawców, aby uzyskać wymaganą liczbę min. 2 robót budowlanych.2. skieruje do realizacji niniejszego zamówienia osoby zapewniające realizację zamówienia oraz posiadające kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, w tym:a) kierownik robót – winien posiadać:1. ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej lub w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów lub oraz2. doświadczenie w kierowaniu co najmniej 2 robotami budowlanymi w powyższej specjalności.część IV:1) zdolności technicznej lub zawodowej – Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:1. skieruje do realizacji niniejszego zamówienia osoby zapewniające realizację zamówienia oraz posiadające kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, w tym:a) kierownik robót branży elektroenergetycznej – winien posiadać:1. ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnejw zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów oraz2. doświadczenie w kierowaniu co najmniej 2 robotami budowlanymi w powyższej specjalności;część V:Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.część I, II, III, IV:W przypadku składania oferty dla więcej niż jednej części Zamawiający wymaga wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej dla tej z części, dla której wymagane są większe wartości środków lub zdolność kredytowa.W przypadku składania oferty dla więcej niż jednej części Zamawiający wymaga wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia dla każdej z części osobno, za wyjątkiem przypadku, gdy wykonawca w ramach jednej inwestycji realizował zakres zadań wskazany w wymogach warunku udziału w postępowaniu dla różnych części postępowania.W przypadku składania oferty dla więcej niż jednej części Zamawiający wymaga wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu w zakresie dysponowania osobami posiadającymi uprawnienia dotyczącej tej samej specjalności dla jednej z części. Ponadto dopuszcza się łączenie stanowisk w przypadku posiadania przez jedną osobę uprawnień więcej niż jednej branży. Zmawiający określając wymogi w zakresie posiadanego doświadczenia kwalifikacji i uprawnień budowlanych, dopuszcza doświadczenie, kwalifikacje i uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im doświadczenie, kwalifikacje i uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z uwzględnieniem ustawy z dnia 22.12.2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz.U. z 2023 r., poz. 334).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-06-28

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach