Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi ogłasza przetarg
- Adres: 00-930 Warszawa, ul. Wspólna 30
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 6232649 , fax. 22 6232315
- Data zamieszczenia: 2012-11-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi
ul. Wspólna 30 30
00-930 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 6232649, fax. 22 6232315
REGON: 00006388000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.minrol.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi wsparcia technicznego oraz asysty technicznej środowiska akceptacyjnego Systemu ERS Elektronicznej Rejestracji i Elektronicznego Raportowania (ERS - Electronic Recording and Reporting Sysytem) umożliwiającego elektroniczne raportowanie działalności połowowej do centralnego modułu komunikacyjnego utworzonego przez Komisję Europejską - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usługi wsparcia technicznego oraz asysty technicznej środowiska akceptacyjnego Systemu ERS Elektronicznej Rejestracji i Elektronicznego Raportowania (ERS - Electronic Recording and Reporting System) umożliwiającego elektroniczne raportowanie działalności połowowej do centralnego modułu komunikacyjnego utworzonego przez Komisję Europejską, zakupionego przez Zamawiającego na podstawie umowy nr BDGzp-2125A-71/11 z dnia 14 października 2011 r. Usługa wsparcia technicznego obejmuje udzielanie przez Wykonawcę wyczerpujących informacji pracownikom Zamawiającego w zakresie obsługi środowiska akceptacyjnego Systemu ERS w godzinach pracy Zamawiającego, tj.: 8:15- 16:15 od poniedziałku do piątku. Wykonawca, niezwłocznie po zawarciu umowy, dostarczy Zamawiającemu wykaz numerów faksowych, telefonicznych i adresów e-mail - służących do kontaktu w celu uzyskania wsparcia technicznego. W ramach asysty technicznej środowiska akceptacyjnego Systemu ERS, Wykonawca zobowiązuje się do: 1) aktualizowania środowiska akceptacyjnego Systemu ERS i jego bazy danych za każdym razem, gdy pojawią się jego nowe wersje, 2) w przypadku dokonania każdorazowej aktualizacji środowiska akceptacyjnego Systemu ERS i jego bazy danych, udzielenia Zamawiającemu, na podstawie odrębnego dokumentu, licencji na korzystanie z zaktualizowanego środowiska, 3) zapewnienia prawidłowego działania środowiska akceptacyjnego Systemu ERS, w tym jego bazy danych, w szczególności poprzez naprawę błędów, które pojawią się w trakcie korzystania przez Zamawiającego z tego środowiska, przy czym w przypadku wystąpienia: a) błędu krytycznego (uniemożliwiającego działanie środowiska akceptacyjnego Systemu ERS) - Wykonawca rozpocznie naprawę nie później niż w ciągu 3 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego błędu i zostanie ona dokonana nie później niż w ciągu 3 dni od dnia rozpoczęcia naprawy przez Wykonawcę; b) błędu niekrytycznego (utrudniającego pracę użytkowników, ale nie blokującego działania środowiska akceptacyjnego Systemu ERS) - Wykonawca rozpocznie naprawę nie później niż w okresie 14 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego błędu i zostanie ona dokonana nie później niż w ciągu 14 dni od dnia rozpoczęcia naprawy przez Wykonawcę; 4) usuwania uszkodzeń danych zawartych w bazie danych środowiska akceptacyjnego Systemu ERS oraz ich skutków powstałych w wyniku nieprawidłowego działania tego środowiska; 5) zabezpieczenia bazy danych środowiska akceptacyjnego Systemu ERS w szczególności przed wprowadzaniem błędnych danych, powielaniem danych, naruszaniem integralności danych, skasowaniem danych, nadmiernym przyrostem danych i innymi niepożądanymi zjawiskami obniżającymi wydajność bazy danych; 6) prowadzenia na utworzonej przez Wykonawcę stronie internetowej rejestru, który ma służyć usprawnianiu działania środowiska akceptacyjnego Systemu ERS. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713563001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.minrol.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług wsparcia technicznego na potrzeby IT Urzędu Transportu Kolejowego
Dodano: 2016-04-26 - USŁUGA WSPARCIA TECHNICZNEGO DO URZĄDZEŃ FIRMY FORTINET INC.
Dodano: 2015-12-15 - Odnowienie wsparcia dla sprzętowych modułów bezpieczeństwa HSM (Hardware Security Module)
Dodano: 2015-10-02 - na zakup asysty technicznej oprogramowania antywirusowego wraz ze wsparciem technicznym
Dodano: 2015-09-25 - Zakup usługi wsparcia dla bibliotek taśmowych Quantum.
Dodano: 2015-09-09 - Zapewnienie gwarancji oraz usług wsparcia technicznego dla urządzeń UTM
Dodano: 2015-08-19 - Zapewnienie gwarancji oraz usług wsparcia technicznego dla urządzeń UTM
Dodano: 2015-08-07 - Zakup wsparcia technicznego dla posiadanego przez PARP oprogramowania VMware
Dodano: 2015-07-27 - Zakup wsparcia dla oprogramowania ARIS.
Dodano: 2015-07-23 - Wsparcie techniczne Zespołu Kierownika Projektu KP - 11 przy obsłudze realizowanych inwestycji
Dodano: 2015-05-13