Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala ogłasza przetarg
- Adres: 00-608 Warszawa, Al. Niepodległości 190
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5926420, 5926590 , fax. 022 5926663
- Data zamieszczenia: 2015-09-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala
Al. Niepodległości 190 190
00-608 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5926420, 5926590, fax. 022 5926663
REGON: 01251326200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
na zakup asysty technicznej oprogramowania antywirusowego wraz ze wsparciem technicznym - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest odnowienie asysty oprogramowania antywirusowego tj. pakietów usług Maintenance dla posiadanych przez Zamawiającego 7.200 licencji na oprogramowanie antywirusowe ESET Endpoint Security Suite (lub nowsze) wraz ze wsparciem technicznym Wykonawcy (wznowienie z abonamentem dwuletnim). 2. W ramach usługi asysty technicznej Zamawiający nabędzie prawo do: a) aktualizacji bazy danych sygnatur oprogramowań złośliwych, b) aktualizacji oprogramowania, które będą udostępniane Zamawiającemu poprzez automatyczną informację wysłaną przez program lub pocztą elektroniczną, c) pobierania w postaci elektronicznej nowych wersji posiadanego oprogramowania, d) pobierania poprawek do posiadanego oprogramowania, e) dostępu do bazy wiedzy producenta. 3. W ramach usługi wsparcia technicznego Zamawiający nabędzie prawo do: a) pomocy technicznej w zakresie użytkowania oprogramowania, b) zgłaszania i uzyskiwania pomocy w zakresie problemów i błędów oprogramowania bezpośrednio od producenta. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia pomocy w rozwiązywaniu problemów związanych z użytkowaniem w/w oprogramowania. Usługi wparcia technicznego będą świadczone w dni robocze, w godz. 9:00-17:00. 5. Wsparcie techniczne świadczone będzie przez Wykonawcę za pomocą następujących kanałów: a) telefonicznie, na numer telefonu podany przez Wykonawcę, b) za pomocą poczty elektronicznej. Zgłoszenia kierowane będą na podany przez Wykonawcę adres e-mail. 6. Obsługa zgłoszeń odbywać się będzie w języku polskim. 7. W przypadku wystąpienia problemów wynikających z błędnego działania oprogramowania antywirusowego, Wykonawca na podstawie zgłoszenia problemu, podejmie działania zmierzające do usunięcia nieprawidłowości. Czas reakcji na zgłoszony problem wynosi 8 godzin roboczych. Jeżeli problem nie zostanie rozwiązany w przeciągu 8 godzin roboczych od momentu zgłoszenia, upoważniony przez Wykonawcę specjalista techniczny zgłosi się w ciągu kolejnych 8 godzin roboczych w siedzibie Zamawiającego, w celu wsparcia przy usuwaniu problemów. Za czas zgłoszenia liczy się datę i godzinę wysłania wiadomości pocztą elektroniczną. W przypadku braku możliwości zgłoszenia wystąpienia problemów poprzez użycie poczty elektronicznej, zgłoszenia dokonuje się jedynie drogą telefoniczną, a za czas zgłoszenia przyjmuje się datę i godzinę zakończenia rozmowy telefonicznej. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do bieżącego informowania Zamawiającego o możliwościach i warunkach podnoszenia wersji posiadanego oprogramowania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713563001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Dodatkowe godziny wsparcia technicznego
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług wsparcia technicznego na potrzeby IT Urzędu Transportu Kolejowego
Dodano: 2016-04-26 - USŁUGA WSPARCIA TECHNICZNEGO DO URZĄDZEŃ FIRMY FORTINET INC.
Dodano: 2015-12-15 - Odnowienie wsparcia dla sprzętowych modułów bezpieczeństwa HSM (Hardware Security Module)
Dodano: 2015-10-02 - Zakup usługi wsparcia dla bibliotek taśmowych Quantum.
Dodano: 2015-09-09 - Zapewnienie gwarancji oraz usług wsparcia technicznego dla urządzeń UTM
Dodano: 2015-08-19 - Zapewnienie gwarancji oraz usług wsparcia technicznego dla urządzeń UTM
Dodano: 2015-08-07 - Zakup wsparcia technicznego dla posiadanego przez PARP oprogramowania VMware
Dodano: 2015-07-27 - Zakup wsparcia dla oprogramowania ARIS.
Dodano: 2015-07-23 - Wsparcie techniczne Zespołu Kierownika Projektu KP - 11 przy obsłudze realizowanych inwestycji
Dodano: 2015-05-13 - Zakup wsparcia technicznego dla posiadanego przez PARP oprogramowania VMware
Dodano: 2015-05-11