Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia ogłasza przetarg
- Adres: 50141 Wrocław, pl. Nowy Targ
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 7779230, 7779231 , fax. 717 779 229
- Data zamieszczenia: 2017-01-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia
pl. Nowy Targ 42377
50141 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 7779230, 7779231, fax. 717 779 229
REGON: 109467000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Świadczenie usługi w zakresie serwisowania oprogramowania PABS i aplikacji zarządzającej ADMIN oraz hosting danych wprowadzonych do programu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie serwisowania programowania PABS i aplikacji zarządzającej ADMIN oraz hosting danych wprowadzonych do programu zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w projekcie umowy Załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje telefoniczną oraz mailową pomoc dla maksymalnie 237 szkół i placówek oświatowych prowadzonych przez Gminę Wrocław oraz 8 pracowników Wydziału Finansów Oświatowych, dostosowywaniu aplikacji do zmieniających się przepisów prawa lokalnego i krajowego, zabezpieczeniu i bieżącej archiwizacji gromadzonych danych, świadczeniu hostingu i zarządzaniu aplikacjami PABS i ADMIN na serwerach, usuwaniu usterek/błędów zgłoszonych przez Zamawiającego. 3. Przewidywana ilość użytkowników - 245 użytkowników tj. 237 szkół i placówek oświatowych prowadzonych przez Gminę Wrocław oraz 8 pracowników Wydziału Finansów Oświatowych UMW, stanowi maksymalny zakres umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości szkół i placówek oświatowych (jednak nie mniej niż 235), a w takiej sytuacji Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu, w szczególności o zapłatę za ilość stanowiącą różnicę między maksymalnym zakresem umowy, a ilością rzeczywiście zrealizowaną przez Wykonawcę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72611000-6
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa wsparcia technicznego dla serwerów IBM /Lenovo posiadanych przez Uniwersytet Wrocławski
Dodano: 2024-03-21 - Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla oprogramowania ITManager
Dodano: 2023-09-08 - Świadczenie usług wsparcia technicznego dla oprogramowania
Dodano: 2022-08-22 - Zapewnienie wsparcia producenta na licencje Bezagentowej Ochrony Antywirusowej
Dodano: 2022-07-21 - Dostawa usług wsparcia technicznego dla oprogramowania: Część 1, 2 i 3.
Dodano: 2021-01-13 - Przedłużenie wsparcia producenta na oprogramowanie Microsoft
Dodano: 2020-11-27 - ŚWIADCZENIE USŁUGI PRZEDŁUŻENIA OKRESU GWARANCYJNEGO INFRASTRUKTURY SERWEROWEJ
Dodano: 2020-11-24 - Przedłużenie wsparcia producenta na infrastrukturę sprzętową NetApp (CUI-ZZ.3200.45.2020)
Dodano: 2020-11-23 - Usługa migracji posiadanego systemu wideokonferencyjnego Avaya Scopia do Avaya Equinox z zachowaniem posiadanych funkcjonalności wraz z dostawą na wyłączność dokumentów wymaganych przez proces migracji (potwierdzenia licencji na wersję Avaya Equinox itp.) oraz wsparciem producenta dla systemu Avaya Equinox na okres co najmniej 12 miesięcy oraz usługa wsparcia technicznego dla systemu wideokonferencyjnego firmy Avaya lub rozwiązania równoważnego w postaci co najmniej 100 godzin konsultacji.
Dodano: 2020-11-17 - Dostawa usług wsparcia technicznego dla oprogramowania: Część 1, 2 i 3.
Dodano: 2020-11-04