Przetargi.pl
Świadczenie usługi w zakresie ochrony osób i obiektów biurowych zlokalizowanych w miejscowości: Grabik, Lubsko, Popęszyce, Sława woj. lubuskie

Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gorzowie Wlkp. Filia w Zielonej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 65-225 Zielona Góra, ul. Lwowska 25
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3272389 , fax. 068 3272006
  • Data zamieszczenia: 2015-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gorzowie Wlkp. Filia w Zielonej Górze
    ul. Lwowska 25 25
    65-225 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 068 3272389, fax. 068 3272006
    REGON: 01034470800657
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi w zakresie ochrony osób i obiektów biurowych zlokalizowanych w miejscowości: Grabik, Lubsko, Popęszyce, Sława woj. lubuskie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usługi w zakresie ochrony osób i obiektów biurowych zlokalizowanych w miejscowości: Grabik, Lubsko, Popęszyce, Sława woj. lubuskie. 1. Zakresem przedmiotu zamówienia jest ochrona mienia i osób oraz bezpośredni dozór pomieszczeń użytkowych znajdujących się w budynkach biurowych przed niepożądanym działaniem osób trzecich oraz ochrona w sytuacjach szczególnego zagrożenia pracowników Zamawiającego. Do obowiązków pracowników służby ochronnej należy zabezpieczenie mienia Zamawiającego, znajdującego się na terenie nieruchomości objętej ochroną, przed kradzieżą, włamaniem i uszkodzeniem oraz zapobieganie pożarom, zalaniom pomieszczeń itp. wypadkom losowym, w przypadku możliwości zaobserwowania i stwierdzenia tych zjawisk 2. Opis obiektów biurowych: (tabela w SIWZ). 3. Zakres realizacji zamówienia: Budynek biurowy LUBSKO: Ochrona oraz monitorowanie nieruchomości w Lubsku polegała będzie na pełnieniu służby ochronnej całodobowo, w systemie zmian, we wszystkie dni tygodnia, w tym niedziele, święta oraz dni ustawowo wolne, tak aby jeden pracownik zapewnił ochronę obiektu przez cały czas. Usługa powinna być wykonywana w formie obchodu wyznaczonego terenu i pomieszczeń wewnętrznych w budynku biurowym (wykonawca zamontuje na własny koszt elektroniczny system kontroli pracowników ochrony, umożliwiający stałą kontrolę (on line) ich czujności, dyspozycyjności oraz cykliczności zadanych obchodów na terenie obiektu np. Active Guard lub rozwiązanie równoważne, parametrami nie odbiegające od proponowanego) oraz prowadzenia monitoringu wizyjnego terenu wokół nieruchomości. Wykonawca na własny koszt zamontuje system telewizji przemysłowej (CCTV ) składający się z następujących elementów: 4 zewnętrzne analogowe kamery przemysłowe, typu HD TVI z WDR, IP66, IR 40 metrów; 1 rejestrator analogowy HD do obsługi kamer HD TVI (wbudowany dysk twardy o pojemności 2TB) oraz monitor minimum 24 calowy Full HD (HDMI). Rejestrator i monitor powinny być zamontowane w pomieszczeniu - dyżurce pracowników ochrony. Wykonawca wykona konserwację systemu alarmowego włamania oraz telewizji przemysłowej. Konserwację należy przeprowadzić co najmniej raz w trakcie trwania umowy. W ramach konserwacji wykonawca jest zobowiązany sprawdzić działanie wszystkich czujek w budynku, sprawdzić działanie oraz ustawienia centrali, sprawdzić działanie systemu telewizji przemysłowej (kamer, rejestratora). Ponadto w ramach zamówienia wykonywane będą usługi portierskie, obsługa pieca c.o. (100 KW), wykonywanie drobnych prac konserwatorskich. W ramach usług portierskich i konserwatorskich przykładowo wykonywane będą czynności takie jak: wydawanie kluczy pracownikom oraz prowadzenia ewidencji wydawania i zwrotu kluczy, udzielanie informacji klientom na temat kierunku poruszania się w budynku, pomoc przy załadunku i rozładunku towarów i dokumentów, pomoc przy przenoszeniu mebli i sprzętu w ramach obsługiwanego obiektu, drobne czynności naprawcze, montaż tablic, zegarów itp., usuwanie drobnych awarii. Budynek biurowy GRABIK: Budynek zlokalizowany w Grabiku chroniony jest obecnie przez system alarmowy składający się z 18 urządzeń wyczuwania ruchu (zwane czujkami). Wykonawca podłączy system alarmowy włamania do Centrum Monitorowania Alarmów. Po otrzymaniu sygnału alarmowego następuje wyjazd patrolu interwencyjnego z równoczesnym powiadomieniem telefonicznym do wyznaczonych pracowników. Wykonawca wykona konserwację systemu alarmowego włamania. Konserwację należy przeprowadzić co najmniej raz w trakcie trwania umowy. W ramach konserwacji wykonawca jest zobowiązany sprawdzić działanie wszystkich czujek w budynku, sprawdzić działanie oraz ustawienia centrali. Budynek biurowy POPĘSZYCE: Bezpośredni dozór nieruchomości w Popęszycach polegać będzie na pełnieniu służby ochronnej całodobowo, w systemie zmian, we wszystkie dni tygodnia, w tym niedziele, święta oraz dni ustawowo wolne, tak aby jeden pracownik zapewnił ochronę obiektu przez cały czas. Usługa powinna być wykonywana w formie obchodu wyznaczonego terenu i pomieszczeń wewnętrznych w budynku biurowym oraz wokół nieruchomości (wykonawca zamontuje na własny koszt elektroniczny system kontroli pracowników ochrony, umożliwiający stałą kontrolę (on line) ich czujności, dyspozycyjności oraz cykliczności zadanych obchodów na terenie obiektu np. Active Guard lub rozwiązanie równoważne, parametrami nie odbiegające od proponowanego). Ponadto w ramach zamówienia wykonywane będą usługi portierskie, wykonywanie drobnych prac konserwatorskich. W ramach usług portierskich i konserwatorskich przykładowo wykonywane będą czynności takie jak: wydawanie kluczy pracownikom oraz prowadzenia ewidencji wydawania i zwrotu kluczy, udzielanie informacji klientom na temat kierunku poruszania się w budynku, pomoc przy załadunku i rozładunku towarów i dokumentów, pomoc przy przenoszeniu mebli i sprzętu w ramach obsługiwanego obiektu, drobne czynności naprawcze, montaż tablic, zegarów itp., usuwanie drobnych awarii. Budynek biurowy SŁAWA: Ochrona obiektu odbywać się będzie w oparciu o system alarmowy włamania, który będzie monitorowany przez wykonawcę (podłączenie ww. systemu do Centrum Monitorowania Alarmów). Po otrzymaniu sygnału alarmowego następuje wyjazd patrolu interwencyjnego z równoczesnym powiadomieniem telefonicznym do wyznaczonych pracowników. Wykonawca na własny koszt zamontuje system alarmowy włamania składający się z następujących elementów: centrala alarmowa, obudowa centrali alarmowej, akumulator, min. 5 urządzeń wykrywania ruchu (zwane czujkami). Wykonawca wykona konserwację systemu alarmowego włamania. Konserwację należy przeprowadzić co najmniej raz w trakcie trwania umowy. W ramach konserwacji wykonawca jest zobowiązany sprawdzić działanie wszystkich czujek w budynku, sprawdzić działanie oraz ustawienia centrali. 4. Warunki realizacji zamówienia: - Służbę ochronną pełnią pracownicy zgodnie z grafikiem służby, opracowanym na każdy miesiąc. - Pracownicy pełniący dyżur w czasie służby pracują pod kierownictwem dozorującego, zgodnie z przedmiotem zamówienia opisanym w SIWZ. - W czasie służby pracownicy ochrony winni być wyposażeni w uniform służbowy, identyfikator osobisty pracownika ochrony, telefon, latarkę, gwizdek, i inne urządzenia potrzebne do pełnienia służby. 5. Do obowiązków pracowników ochrony pełniących służbę w budynkach należy: - Przestrzeganie dyscypliny czasu pracy. - Dokładna znajomość chronionej nieruchomości oraz wszystkich pomieszczeń wewnętrznych, ze szczególnym uwzględnieniem: punktów najbardziej narażonych na ewentualne kradzieże lub włamania, rozmieszczenia i obsługi urządzeń oraz sprzętu ppoż., sposobów i terminów zamykania i zabezpieczenia terenu oraz budynków, sposobu powiadamiania wyspecjalizowanych służb miejskich o zaistniałych wypadkach nadzwyczajnych (włamanie, pożar, zalanie) oraz umiejętności zwalczania skutków tych zdarzeń, sposobów kontaktowania się z wyznaczonym przedstawicielem Zamawiającego oraz przedstawicielem Wykonawcy. 6. Znajomość zasad oraz umiejętność udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej. 7. W czasie pełnienia służby należy: bardzo dokładne skontrolować stan zabezpieczenia obiektu, przede wszystkim zamki, kłódki, plomby, kraty, elementy ogrodzenia, oświetlenia terenu, itp., 8. Pracownicy ochrony mają obowiązek zachować w tajemnicy wszelkie informacje dotyczące dozorowanej nieruchomości oraz inne informacje związane z działalnością Zamawiającego. 9. Pracownika Wykonawcy w czasie pełnienia służby powinna cechować właściwa postawa moralna, wszechstronna znajomość obowiązujących zarządzeń i instrukcji oraz przestrzeganie dyscypliny zawodowej i poczucie odpowiedzialności za właściwe wykonywanie powierzonych obowiązków. 10. W czasie służby zabrania się: - spożywać napoje alkoholowe, pełnić służbę w stanie wskazującym na spożycie alkoholu, uprawiać gry hazardowe i zachowywać się rażąco w stosunku do obowiązujących zasad regulaminowych, - zezwalać na przebywanie w budynkach Zamawiającego, jak i na terenie strzeżonego obiektu osobom postronnym i bez uprawnień, 11. Zamawiający zaleca Wykonawcom ubiegającym się o udzielenie zamówienia, aby przed złożeniem oferty dokonali wizji nieruchomości opisanych w tabeli powyżej. 12. Zaleca się, aby Wykonawca (po uzgodnieniu z Zamawiającym) w widocznym miejscu na terenie chronionego obiektu umieścił informację z logo (znakiem graficznym) swojej firmy oraz numerem telefonu kontaktowego. 13. W przypadku rozdysponowania nieruchomości przez Zamawiającego (np. sprzedaż, dzierżawa) przed okresem zakończenia obowiązywania umowy, termin ten ulegnie stosownemu skróceniu. Z tego tytułu Wykonawcy nie będzie przysługiwało prawo wniesienia roszczeń. 14. Dodatkowe wymagania Zamawiającego związane z realizacją przedmiotu zamówienia - Klauzule społeczne. Zamawiający ustanawia dodatkowe wymagania związane z realizacją zamówienia w formie klauzuli społecznej. Na podstawie art.29 ust. 4 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający, żąda od wykonawcy zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Klauzule społeczne
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach