Przetargi.pl
Świadczenie usługi w zakresie konserwacji i napraw dźwigów (wind) zainstalowanych w obiektach W.Sz.Z w Kaliszu wraz z całodobowym nadzorem nad ich sprawnością

Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu ogłasza przetarg

  • Adres: 62-800 Kalisz, Poznańska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 651 397, , fax. 627 571 323
  • Data zamieszczenia: 2018-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu
    Poznańska 79
    62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
    tel. 627 651 397, , fax. 627 571 323
    REGON: 126675700000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi w zakresie konserwacji i napraw dźwigów (wind) zainstalowanych w obiektach W.Sz.Z w Kaliszu wraz z całodobowym nadzorem nad ich sprawnością
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie: a) Prac konserwacyjnych (Konserwacja) - jest to zespół czynności zapewniających sprawną i bezawaryjną eksploatację urządzeń dźwigowych i jego części składowych. Zespół czynności konserwacyjnych przewiduje prowadzenie prac zgodnie z Dokumentacją Techniczno – Ruchową, Instrukcją Obsługi i Konserwacji Dźwigów Elektrycznych, Przepisami Dozoru Technicznego, ustaleniami zawartymi w Polskich Normach. b) Napraw - jest to wykonywanie czynności w celu usunięcia awarii, usterek ujawnionych w czasie przeglądów dźwigów, napraw i remontów oraz zaleceń Urzędu Dozoru technicznego, c) Utrzymanie całodobowego nadzoru przez wszystkie dni w tygodniu – jest to stały kontakt telefoniczny oraz gotowość do bieżącego usuwania usterek i awarii dźwigów (wind),
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50531400-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: Zadanie Nr 1 – 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy 00/100), Zadanie Nr 2 – 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert określonym w punkcie H.1 niniejszej SIWZ – dotyczy również wadium składanego w formie pieniężnej. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku zamawiającego. 3. Formę wniesienia wadium wybiera Wykonawca spośród przewidzianych w art. 45, ust. 6 ustawy Pzp. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy:BZ WBK S.A. 5 Oddział w Kaliszu 90 1500 1432 1214 3004 7163 0000 z dopiskiem „Wadium w przetargu na obsługę serwisową wind zadanie nr ….”
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków udziału w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów, (Dz.U. z 2017 roku poz. 229 t.j. z póżn. zm.) z innymi wykonawcami którzy złożyli oferty w postępowaniu - wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2017 roku poz. 229 t.j. z póżn. zm.) z innymi wykonawcami którzy złożyli oferty w postępowaniu lub wykażą że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach