Przetargi.pl
Świadczenie usług konserwacji dźwigów i platform schodowych w budynkach na terenie nieruchomości będących we władaniu Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o. w podziale na 4 części.

Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 60-770 Poznań, ul. Matejki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8964800; 8694801 , fax. 61 8694809
  • Data zamieszczenia: 2020-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o.
    ul. Matejki 57
    60-770 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8964800; 8694801, fax. 61 8694809
    REGON: 30253813100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkzl.poznan.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług konserwacji dźwigów i platform schodowych w budynkach na terenie nieruchomości będących we władaniu Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o. w podziale na 4 części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na konserwacji dźwigów i platform schodowych na terenie Nieruchomości będących we władaniu Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o. w podziale na 4 części: Część I – tereny administrowane przez POK nr 1 Część II – tereny administrowane przez POK nr 2 Część III – tereny administrowane przez POK nr 3 Część IV – tereny administrowane przez POK nr 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 10 do SIWZ (Wykaz usług konserwacyjnych). Wykaz dźwigów i platform schodowych - w podziale na części zamówienia stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia lub zmiany punktów adresowych w razie wystąpienia istotnych zmian okoliczności, których Zamawiający nie mógł wcześniej przewidzieć, a które powodują, że wykonanie Umowy bez ograniczenia jej zakresu wywołałoby u Zamawiającego niekorzystne skutki z punktu widzenia celu realizacji Umowy lub powodowałoby nieracjonalne wydatkowanie środków publicznych, w szczególności: - zbycia nieruchomości lub jej części, - przekazania nieruchomości innym jednostkom - powstania wspólnoty mieszkaniowej w nieruchomości, - zwrotu nieruchomości na podstawie orzeczeń sądu i organów administracyjnych, - rozbiórki budynków, - wyłączenia z eksploatacji, - na skutek zawarcia umów na korzystanie z nieruchomości.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50531400-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 16.1 Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia przed upływem terminu składania ofert: a) wadium w kwocie 500,00 zł (słownie: pięćset zł 00/100) w przypadku składania oferty na część I zamówienia, b) wadium w kwocie 950,00 zł (słownie: dziewięćset pięćdziesiąt zł 00/100) w przypadku składania oferty na część II zamówienia, c) wadium w kwocie 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset zł 00/100) w przypadku składania oferty na część III zamówienia, d) wadium w kwocie 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące zł 00/100) w przypadku składania oferty na część IV zamówienia, W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część należy wnieść wadium w kwocie będącej sumą wadiów dla poszczególnych części, na które jest składana oferta. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 Ustawy. Wadium składane w pieniądzu płatne będzie na nieoprocentowane konto Zamawiającego: ING Bank Śląski 07 1050 1520 1000 0023 4950 8511 Prosimy o podanie w ofercie numeru konta, na które zostanie zwrócone wadium po wybraniu oferty najkorzystniejszej! W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna - np. gwarancji lub poręczenia – z treści dokumentu winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt. 14 SIWZ, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346 ze zm.).W przypadku, gdy Zamawiający posiada przedmiotowe dokumenty Wykonawca winien wskazać, które to dokumenty i gdzie się one znajdują oraz winien potwierdzić ich aktualność. W przypadku podmiotów występujących wspólnie wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokumenty określone w pkt. 14.3, 14.4, 14.6, 14.9, 14.10, 14.11, 14.12 SIWZ dla każdego z podmiotów określonych w umowie regulującej współpracę podmiotów.Dokumenty, o których mowa w pkt. 14.1, 14.2, 14.3, 14.4, 14.5, 14.6, 14.7, 14.8, 14.12 SWIZ należy złożyć w oryginale, z zastrzeżeniem, że pełnomocnictwo może być również złożone w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Dokumenty, o których mowa w pkt. 14.9, 14.10, 14.11 SIWZ a także referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz których usługi były wykonywane lub są wykonywane, o których mowa w pkt. 14.8 SWIZ mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający sięo udzielenie zamówienia publicznego albo Podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów określonych w pkt. 14.9, 14.10 i 14.11 SIWZc przedkłada: 1) dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 13 SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 14.9, 14.10, 14.11, 14.12 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach