Przetargi.pl
Świadczenie usługi transportu odpadów balastowych w 2020 roku

Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Produkcyjne LECH Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 15-110 Białystok, ul. Kombatantów
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 856 539 800 , fax. 856 539 800
  • Data zamieszczenia: 2019-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Produkcyjne LECH Sp. z o.o.
    ul. Kombatantów 4
    15-110 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 856 539 800, fax. 856 539 800
    REGON: 50001472000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lech.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi transportu odpadów balastowych w 2020 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1. Przedmiot zamówienia stanowi usługa cyklicznego transportu odpadów balastowych – kod odpadu 19 12 12 – w planowanej ilości do 16 000 Mg z Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Hryniewiczach (położonym w odległości ok. 4 km od południowych gra-nic Białegostoku, przy drodze gminnej Białystok – Juchnowiec Kościelny) wraz z rozładunkiem w Zakładzie Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Białymstoku przy ul. Gen. Wł. Andersa 40F (oba zakłady stanowią własność Zamawiającego). Szacowana dobowa ilość odpadów do przewiezienia wynosi około 25-45 Mg. 4.2. Podana wyżej ilość odpadów (dla całego zamówienia jak i dobowa) jest ilością szacowaną przez Zamawiającego i może ulec zmianie, w tym zmniejszeniu do 12 000 Mg, stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego i z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia wobec Zamawiającego, w szczególności roszczenia finansowe. 4.3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji - zwiększenia ilości całego zamówienia w zależności od nieprzewidzianych potrzeb o 10 000 Mg, wtedy całkowita ilość nie przekroczy 26 000 Mg/rok. Zastrzeżenie prawa opcji związane jest z nie-pewnością wynikającą z wielkości prognozowanego strumienia odpadów dostarczanych do ZUOK Hryniewicze. 4.4. Załadunek odpadów na terenie ZUOK Hryniewicze leży po stronie Zamawiającego. Transport wraz z rozładunkiem odpadów realizowany będzie samochodami samowyła-dowczymi (np. typu ruchoma podłoga) z pokrywą skrzyni ładunkowej, staraniem i na koszt Wykonawcy wliczony w cenę, w dni robocze (poniedziałek – piątek) między 06:00 a 20:00, z możliwością transportu w sobotę w godzinach 7:00 a 14:00. 4.5. Środek transportu Wykonawcy winien być przystosowany do przewozu odpadów, tj. mu-si być szczelny, stabilny, mieć zabezpieczenia uniemożliwiające zanieczyszczanie tras przejazdów, mieć zabezpieczenia uniemożliwiające osuwanie się odpadów. Pojazdy Wykonawcy do transportu odpadów winny być w dobrym stanie technicznym i wizualnym. Wykonawca winien dysponować liczbą pojazdów oraz przeszkolonego personelu nie-zbędną do wykonania usługi zgodnie z zamówieniem. 4.6. Wykonawca winien posiadać stosowne zezwolenie na transport odpadów uwzględniające przedmiotowy kod odpadu zgodnie z obowiązującymi przepisami. 4.7. Wykonawca podporządkuje się do obowiązujących na terenie obu zakładów przepisów organizacyjnych, bhp i porządkowych. 4.8. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawarte są we wzorze umowy Tom II SIWZ). 4.9. Wykonawcę zobowiązuje się do odbierania i transportowania odpadów przestrzegając przepisy art. 61 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 ze zm.) zakazującego przeładowywania pojazdów odpadami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90512000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest z wnieść przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące i 00/100 zł).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 11.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia - w tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do Oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne którego dotyczy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, obejmujący przede wszystkim: - reprezentowanie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego; - zaciąganie zobowiązań w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego; - złożenie Oferty wspólnie; - prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowiązań związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. 11.2. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji wykonawcy. Stosowne pełnomocnictwo należy dołączyć do Oferty w formie oryginału pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej notarialnie. 11.3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 11.4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 11.5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani, na wezwanie w trybie art. 26 ust. 1 ustawy Pzp złożyć dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt 10.4. IDW (sekcja III.4), przy czym: 1) dokumenty i oświadczenia na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia wskazane o których mowa w pkt 10.4.1. IDW (sekcja III.4) składa każdy z Wykonawców oddzielnie. 2. Kompletna Oferta musi zawierać: a) Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej IDW (Wykonawca może złożyć ofertę na własnym formularzu, lecz jej treść musi być zgodna z treścią formularza załączonego do IDW), b) stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania Oferty nie wynika bezpośrednio z właściwego rejestru, c) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, d) oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp (wzór: załącznik nr 2 do IDW), e) dowód wniesienia wadium. 3. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej: W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z otwarcia ofert), każdy Wykonawca, bez odrębnego wezwania, składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, z Wykonawcą lub Wykonawcami, którzy złożyli Oferty w niniejszym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp). Wzór oświadczenia – załącznik nr 3 do IDW.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach