Przetargi.pl
Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Garwolinie oraz utrzymania porządku na terenie przyległym

Sąd Rejonowy w Garwolinie ogłasza przetarg

  • Adres: 08400 Garwolin, al. Legionów
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 682 30 41 wew. 239 , fax. 25 682 30 41 wew. 233
  • Data zamieszczenia: 2016-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Garwolinie
    al. Legionów 46
    08400 Garwolin, woj. mazowieckie
    tel. 25 682 30 41 wew. 239, fax. 25 682 30 41 wew. 233
    REGON: 32477700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Garwolinie oraz utrzymania porządku na terenie przyległym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi usługa sprzątania pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Garwolinie oraz utrzymanie porządku na terenach przyległych. Przedmiot zamówienia obejmuje sprzątanie powierzchni wewnątrz budynku – 5 razy w tygodniu, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dodatkowo w soboty robocze dla Sądu – zgodnie z zakresem czynności i częstotliwością wskazanymi w Załączniku nr 1a do SIWZ. Do zakresu wykonywanej usługi należeć będzie również utrzymanie w czystości całej posesji oraz utrzymanie terenów zielonych (zamiatanie chodników, parkingów oraz wjazdów od ulicy na wewnętrzne parkingi, zbieranie śmieci oraz opadniętych gałęzi i liści w obrębie działki, koszenie trawników, pielenie rabat, podlewanie rabat, przycinanie krzewów, wycinka odrostów przy pniach drzew, a w okresie zimowym do odśnieżania chodników, parkingów oraz wjazdów od ulicy na wewnętrzne parkingi i posypywania ich piaskiem, usuwania oblodzeń – we własnym zakresie, własnym transportem i na własny koszt) – zgodnie z zakresem czynności i częstotliwością wskazanymi w Załączniku nr 1a do SIWZ.Prace wewnątrz budynku (sprzątanie) muszą być wykonywane przez cztery osoby, w tym w celu zapewnienia czystości w toaletach ogólnodostępnych, salach rozpraw, korytarzach i innych pomieszczeniach w czasie godzin pracy Sądu, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na terenie Sądu stały dyżur jednej osoby sprzątającej (w poniedziałki w godz. od 8.00 do 18.00, zaś od wtorku do piątku w godz. od 8.00 do 16.00). Oprócz wymaganej liczby osób sprzątających wewnątrz budynku Wykonawca zapewnia jedną osobę do wykonywania prac porządkowych na zewnątrz budynku (pielęgnacja terenów zielonych, utrzymanie w czystości terenu wokół budynku i pasa przydrożnego oraz odśnieżania, usuwania śniegu, oblodzeń, nawisów śnieżnych i sopli).Wszystkie środki czystości i środki chemiczne do wykonania usługi takie jak: środki czystości (papier toaletowy, mydło w pianie, kostki dezynfekujące do sedesów i pisuarów, kostki zapachowe do toalet, wkłady zapachowe do odświeżaczy powietrza, środki dezynfekujące, środki do mycia powierzchni płaskich – podłogi, glazura, terakota PCV itp.), worki do koszy na śmieci, środki do usuwania plam z wykładzin dywanowych oraz dywanów, środki chemiczne do mycia okien, usuwania kamienia i rdzy z urządzeń sanitarnych, środki chemiczne przeznaczone do czyszczenia sprzętu biurowego (specjalistyczne środki przeznaczone do czyszczenia komputerów, monitorów LCD, kopiarek, faksów itd.), środki chemiczne do usuwania oblodzeń wjazdów od ulicy na wewnętrzne parkingi, chodników, parkingów i ciągów komunikacyjnych, piasek do likwidacji powierzchni oblodzonych i inne – zapewnia Wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest do używania własnych urządzeń mechanicznych służących do utrzymania porządku wewnątrz i na zewnętrz budynku (np. szorowarki, myjki ciśnieniowe, odkurzacze, zamiatarki itp) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji szczegółowo określono przez Zamawiającego w załączniku Nr 1 do niniejszej SIWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”, oraz we „wzorze umowy” – załącznik Nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach