"Centrum Hewelianum" Jednostka Budżetowa Gminy Miasta Gdańsk ogłasza przetarg
- Adres: 80-802 Gdańsk, ul. Gradowa 6
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 300 08 42 , fax. 58 742 15 13
- Data zamieszczenia: 2014-01-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: "Centrum Hewelianum" Jednostka Budżetowa Gminy Miasta Gdańsk
ul. Gradowa 6 6
80-802 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 58 300 08 42, fax. 58 742 15 13
REGON: 19057266000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.hewelianum.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń w budynkach należących do Centrum Hewelianum w Gdańsku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń w budynkach (obiektach) należących do Centrum Hewelianum. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje cykliczne wykonywanie czynności wskazanych w załączniku nr 6 do SIWZ. 3. Sprzątanie obiektów będzie odbywało się: 1) W obiektach biurowych oraz w pomieszczeniu monitoringu i ochrony: Laboratorium Amunicyjne 1 (Willa), Nowe Koszary, pomieszczenie w Poternie do Baterii Moździerzy - od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni świątecznych, od godziny 15.45. 2) W obiektach wystawienniczych: Kaponiera Południowa z Poteną, Koszary Schronowe wraz z zadaszeniem foski, Galeria Strzelecka wraz z pomieszczeniem technicznym nr 34 A, Poterna do Baterii Moździerzy, Bateria Moździerzy, Redita Napoleońska: od poniedziałku do niedzieli z wyłączeniem dni świątecznych, od 1 lipca do 31 sierpnia: poniedziałek - niedziela: 09:00 - 17:00. W pozostałe miesiące: od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15:30, a w soboty i niedziele: od 9:00 do 16:00. Usługa sprzątania zadaszenia foski będzie się odbywała raz w tygodniu (do uzgodnienia z Zamawiającym). 3) W pozostałych pomieszczeniach wystawienniczych: (na Wysokim i Niskim Czole Kurkowym): część wejściowa obiektów będzie sprzątana w okresie od czerwca do września 2 razy w tygodniu (do uzgodnienia z Zamawiającym), natomiast w pozostałym okresie 1 raz w tygodniu (do uzgodnienia z Zamawiającym). Sprzątanie części ekspozycyjnej będzie odbywało się 1 raz w miesiącu oraz na życzenie zamawiającego. 4) W pomieszczeniach technicznych: Wartownia Południowa, Barak przy domu Wałmistrza: 1 raz w tygodniu (do uzgodnienia z Zamawiającym), od godziny 11.00 5) W toaletach ogólnodostępnych (w terenie) oraz pozostałych obiektach: na zlecenie Zamawiającego. 4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje także poniższe wymagania zamawiającego: 1) Zakup i dostawę materiałów i środków niezbędnych do wykonania usługi sprzątania oraz utrzymania w/w pomieszczeń w należytej czystości (na koszt Wykonawcy), takich jak: papier toaletowy (2 warstwowy, biały, miękki, dopasowany do zamontowanych pojemników), mydło w płynie niewysuszające skóry, odświeżacze powietrza, worki na śmieci dopasowane do pojemników i koszy na odpady oraz do niszczarek, gąbeczki do mycia naczyń, szmatki gąbczaste, płyn do mycia naczyń. Wykonawca zapewni również środki myjące oraz czyszczące lub konserwujące (płyny, emulsje, pasty itp.) odpowiednie do danego rodzaju powierzchni i niezbędne do prawidłowego wykonania usługi - zgodnie z instrukcjami użytkowania i konserwacji. 2) zapewnienie dostępności personelu w godzinach pracy zamawiającego. 3) Zapewnienie dodatkowych osób, zgodnie z potrzebami Zamawiającego, podczas imprez organizowanych przez Zamawiającego, w tym w godzinach nocnych, zgodnie z zasadami ustalanymi każdorazowo przez Zamawiającego. Zamawiający przewiduje dwie imprezy w godzinach nocnych w ciągu roku - Noc Muzeów (w maju) i Noc Naukowców (we wrześniu). 4) zapewnienie nadzoru - koordynatora (kierownika ekipy sprzątającej) pełniącego nadzór nad osobami, o których mowa powyżej, odpowiedzialnego za koordynację, kontrolę jakości usług i kontakty z zamawiającym oraz innej osoby z ekipy sprzątającej w przypadku braku możliwości skontaktowania się z koordynatorem. 5) dysponowanie minimum dwoma dodatkowymi osobami na zastępstwo członków ekipy sprzątającej, poza osobami wskazanymi w warunkach udziału w postępowaniu. 6) Dokonywanie przez Wykonawcę kontroli pracy kierownika ekipy sprzątającej, minimum raz w tygodniu. 7) Niezwłoczną reakcję w sytuacjach nagłych, tj. przybycie dodatkowego personelu w przeciągu 15 min. po zgłoszeniu zapotrzebowania. 8) Używanie, podczas realizacji zamówienia, sprzętu wskazanego w wykazie załączonym do oferty. 9) Wykonanie wskazanego przez Zamawiającego zakresu prac odkurzaczem wodnym. 10) Zapewnienie pracownikom, wykonującym przedmiot umowy, jednolitej odzieży roboczej oznakowanej widoczną nazwą firmy oraz identyfikatora. 11) Prowadzenie ewidencji wykonywania usługi sprzątania oraz kontroli poprzez codzienne wpisywanie się pracowników Wykonawcy do Zeszytu wykonania usługi sprzątania i kontroli znajdującego się w recepcji obiektów wystawienniczych lub w sekretariacie jednostki. 12) Dokonywanie kontroli obiektów pod kątem należytego wykonywania usługi sprzątania na prośbę zamawiającego, wraz ze sporządzeniem protokołu pokontrolnego w dwóch egzemplarzach (dla zamawiającego i wykonawcy) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909112008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: jakość usługi
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.hewelianum.pl/index.php/ogloszenia
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa utrzymania czystości w pomieszczeniach budynku oraz przyległym terenie zewnętrznym siedziby Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego przy ul. M. Curie-Skłodowskiej 19 w Gdyni.
Dodano: 2016-06-16 - Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania w czystosci budynku Administracyjnego Uniwersytetu Gdańskiego
Dodano: 2016-06-16 - sprzątanie siedzib Zarządu Dróg i Zieleni przy ul. 10 Lutego 24 i Białostockiej 3 w Gdyni
Dodano: 2016-03-24 - Usługa sprzątania i utrzymania czystości w obiekcie Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. Jana Pawła II w Słupsku
Dodano: 2015-12-10 - Utrzymanie czystości w budynku oraz na terenie przylegającym do Sanatorium Uzdrowiskowego Leśnik w Sopocie przy ul. 23 Marca 105-II
Dodano: 2015-11-23 - Kompleksowe sprzątanie obiektów Wejherowskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Wejherowie
Dodano: 2015-09-09 - Kompleksowe sprzątanie obiektów Wejherowskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Wejherowie
Dodano: 2015-08-19 - Usługa sprzątania i obsługa szatni w budynku Neofilologii Wydziału Filologicznego Uniwersytetu Gdańskiego.
Dodano: 2015-08-12 - Usługa sprzątania i czyszczenia budynku Neofilologii Wydziału Filologicznego Uniwersytetu Gdańskiego.
Dodano: 2015-07-08 - Wykonanie usługi utrzymania porządku tj. sprzątanie pomieszczeń w kompleksach administrowanych przez Jednostkę Wojskową Nr 4220 Ustka Lędowo - Sekcja Obsługi Infrastruktury w Ustce oraz budynku 39 w Słupsku - Sekcja Obsługi Infrastruktury w Słupsku.
Dodano: 2015-03-13