Regionalny Szpital Specjalistyczny im. dr Władysława Biegańskiego ogłasza przetarg
- Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Rydygiera
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 56 6413400 , fax. 56 4621334
- Data zamieszczenia: 2018-06-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Regionalny Szpital Specjalistyczny im. dr Władysława Biegańskiego
ul. Rydygiera 15/17
86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 56 6413400, fax. 56 4621334
REGON: 87029873800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.bieganski.org
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi serwisu systemu PACS oraz dostawę duplikatora do płyt CD/DVD wraz z oprogramowaniem i stacją sterującą - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: 1. świadczenie usługi serwisu umożliwiająca bieżącą eksploatację Systemu PACS. Systemy, które należy objąć kontraktem serwisowym w trybie 24/7: 1) System PACS AGFA Impax 6.6.1 – oprogramowanie 2) QSTAR DDR do obsługi archiwizacji długoterminowej na bibliotece taśmowej – oprogramowanie (SN 468782) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisujący potrzeby Zamawiającego został zawarty w Załączniku nr 2 do SIWZ. 2. dostawa, instalacja i uruchomienie duplikatora do płyt CD/DVD wraz z oprogramowaniem i stacją sterującą - 1 szt., szczegółowo opisanych w Załączniku nr 3 do SIWZ. (Opis techniczny) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72267000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani do złożenia w ofercie Pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika. Pełnomocnictwo powinno zawierać umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Formularz oferty – wg formularza załączonego do SIWZ. Formularz cenowy - stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ – należy złożyć w formie oryginału. Opis przedmiotu zamówienia - stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ– należy złożyć w formie oryginału - dotyczy zadania 1. Opis techniczny - stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ– należy złożyć w formie oryginału - dotyczy zadania 2. karta techniczna i folder zaoferowanego duplikatora – dotyczy zadania 2. W przypadku, gdy Wykonawca działa przez pełnomocnika - oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona notarialnie. Wykonawca na podstawie art. 24 ust. 11 Pzp w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie należy złożyć w formie oryginału
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi serwisowe wraz z nadzorem autorskim zintegrowanego systemu informatycznego Eskulap dla Pałuckiego Centrum Zdrowia Sp. z o. o.
Dodano: 2023-03-30 - Świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji Zintegrowanego Systemu Informatycznego wspomagającego pracę wydziałów Urzędu Miasta Torunia „Otago”.
Dodano: 2021-01-13 - Usługa asysty technicznej i konserwacji oprogramowania użytkowego Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Miastem - System OTAGO
Dodano: 2021-01-08 - Świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji oprogramowania użytkowego Zintegrowanego Systemu Informatycznego wspomagającego pracę wydziałów UMT – systemu Otago.
Dodano: 2020-11-12 - „Wykonanie usługi aktualizacji systemu Simple. ERP, opieki serwisowej dla systemu informatycznego Simple.ERP, Xprimer”
Dodano: 2020-06-23 - SPRAWOWANIE SERWISU INFORMATYCZNEGO OBEJMUJĄCEGO ADMINISTROWANIE SYSTEMAMI INFORMATYCZNYMI SZPITALA WRAZ Z KOMPLEKSOWYM SERWISEM SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I INFRASTRUKTURY IT
Dodano: 2019-12-16 - Świadczenie usługi Serwisowania Systemu Otago, złożonego z Podsystemów.
Dodano: 2019-10-07 - Świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji Zintegrowanego Systemu Informatycznego wspomagającego pracę wydziałów Urzędu Miasta Torunia „Otago”.
Dodano: 2019-09-24 - Usługi serwisowe wraz z nadzorem autorskim zintegrowanego szpitalnego systemu informatycznego Eskulap.
Dodano: 2019-03-18 - Wykonanie usługi opieki serwisowej dla systemu informatycznego Alteris, Simple.ERP, ProMic, aktualizacje systemu Simple.ERP
Dodano: 2019-02-06