Przetargi.pl
Usługi serwisowe wraz z nadzorem autorskim zintegrowanego systemu informatycznego Eskulap dla Pałuckiego Centrum Zdrowia Sp. z o. o.

PAŁUCKIE CENTRUM ZDROWIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ogłasza przetarg

  • Adres: 88-400 Żnin, ul. Szpitalna 30
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: PAŁUCKIE CENTRUM ZDROWIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
    ul. Szpitalna 30
    88-400 Żnin, woj. kujawsko-pomorskie
    REGON: 093213309
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpitalznin.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi serwisowe wraz z nadzorem autorskim zintegrowanego systemu informatycznego Eskulap dla Pałuckiego Centrum Zdrowia Sp. z o. o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia w zakresie świadczenia przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi serwisowej wraz z nadzorem autorskim zintegrowanego szpitalnego systemu informatycznego Eskulap. 2. Przedmiotem postępowania jest określenie warunków, na jakich Wykonawca będzie świadczył na rzecz Zamawiającego usługi serwisowe wraz z nadzorem autorskim, zapewniając bieżącą eksploatację systemu informatycznego Eskulap firmy Nexus Polska Sp. z o.o. z siedzibą Poznaniu, ul. Szyperska 14, 61-754 Poznań, znajdującego się w posiadaniu Zamawiającego. 3. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca realizował będzie usługi serwisowe w postaci: usuwanie awarii, usuwanie błędów aplikacji, konsultacje, nadzór autorski, serwis motoru bazy danych. 4. Przedmiot zamówienia – usługi serwisowe i usługi nadzoru autorskiego - realizowany będzie zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, na zasadach i warunkach określonych w umowie (załącznik nr 4 do SWZ) i załącznikach do umowy: - Załącznik nr 1 do umowy - Wykaz Aplikacji objętych usługami serwisowymi; - Załącznik nr 2 do umowy - Specyfikacja usług serwisowych i usług nadzoru autorskiego oraz szczegółowe zasady ich realizacji; - Załącznik nr 3 do umowy – umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych, które stanowią integralną część niniejszej SWZ . 5. Wykonawca zobowiązuje się przy uwzględnieniu zawodowego charakteru swej działalności, świadczyć usługi stanowiące przedmiot zamówienia ze szczególną starannością i w zgodzie ze standardami branżowymi przyjętymi dla podobnych usług, przy uwzględnieniu specyfiki działalności Zamawiającego. 6. Wspólny słownik zamówień (CPV): 72267000-4 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów 72000000-5 – Usługi informatyczne: konsultacje, opracowania, oprogramowania, internetowe i wsparcia72260000-5 – Usługi w zakresie oprogramowania72611000-6 – Usługi w zakresie wsparcia technicznego7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowychPowody niedokonania podziału: Zamawiający posiada złożoną integrację między poszczególnymi modułami posiadanego systemu informatycznego w związku z tym ze względów celowościowych, organizacyjnych oraz charakter przedmiotu zamówienia nie dopuszcza składania ofert częściowych. Realizacja zamówienia z podziałem na części groziłaby nadmiernymi trudnościami technicznymi i organizacyjnymi, a także nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia. Podział zamówienia na części doprowadziłby do powstania nadmiernych trudności związanych z koordynacją działań różnych Wykonawców oraz w dochodzeniu odpowiedzialności za ewentualne wady przedmiotu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72267000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VI, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziałuw postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziałuw postępowaniu, dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym– Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wnika to z odrębnych przepisów- Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej- Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.4) zdolności technicznej i zawodowej– Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:1) wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie- zrealizował lub realizuje co najmniej dwie usługi polegające na wykonaniu usług serwisowania i wsparcia technicznego Zintegrowanego systemu informatycznego HIS Eskulap, o wartości nie mniejszej niż 550.000,00 zł brutto każda wraz z potwierdzeniem, że usługi te zostały zrealizowane należycie.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia:1) Wykonawcy muszą spełniać łącznie warunki określone w Rozdz. V SWZ z zastrzeżeniem uwagi poniżej2) Każdy z Wykonawców samodzielnie jest zobowiązany do wykazania braku podstaw do wykluczenia w okolicznościach, o których mowa powyżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-04-07

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach