Śląskie Centrum Społeczeństwa Informacyjnego ogłasza przetarg
- Adres: 40-038 Katowice, Powstańców
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 700 78 16, , fax. 32 700 78 44
- Data zamieszczenia: 2019-08-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Śląskie Centrum Społeczeństwa Informacyjnego
Powstańców 34
40-038 Katowice, woj. śląskie
tel. 32 700 78 16, , fax. 32 700 78 44
REGON: 24011409000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.e-slask.pl/bip/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi serwisu pogwarancyjnego oraz dostosowywanie Platformy e-Usług Publicznych FINN 8 SQL (PeUP SEKAP) wraz z komponentami do obowiązujących przepisów prawa (z wyłączeniem ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych Dz.U. 2019 poz. 848) oraz budżet zmian dla rozwiązania PeUP SEKAP wraz z komponentami. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi serwisu pogwarancyjnego oraz dostosowywanie Platformy e-Usług Publicznych FINN 8 SQL (PeUP SEKAP) do obowiązujących przepisów prawa przez okres 12 miesięcy (z wyłączeniem ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych Dz.U. 2019 poz. 848) oraz budżet zmian dla rozwiązania PeUP SEKAP (m.in. prace instalacyjne i konfiguracyjne infrastruktury, usługi programistyczne, konsultacje wdrożeniowe) wraz z komponentami. Komponenty PeUP SEKAP: a. Interfejs e-Usług Publicznych (interfejs użytkownika, poprzez który obywatel lub przedsiębiorca komunikuje się z SEKAP w zakresie inicjowania e-usług publicznych), b. Interfejs e-Usług Publicznych (interfejs administratora i redaktora kart usług, poprzez który administrowana jest platforma SEKAP), c. Broker Integracyjny SEKAP (BI) (odpowiedzialny za zarządzanie komunikacją poszczególnych aplikacji SEKAP), d. Platforma Formularzy Elektronicznych (PFE), w tym komponent Moduł Formularzy Elektronicznych, e. System Automatycznej Weryfikacji Podpisu Elektronicznego (SAWPE), f. System Płatności (SP) w tym Lokalny Komponent Systemu Płatności, g. Komputer komunikacyjny (KK) dla: CPD – Centrum Przetwarzania Danych, ŚCSI - Śląskiego Centrum Społeczeństwa Informacyjnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72250000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie w zakresie pkt 4.2 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie należy przekazać w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na Platformie przetargowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy 2. dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, złożony w formie pisemnej w postaci papierowej podpisany własnoręcznym podpisem, w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby. Dokument ten należy złożyć wraz z ofertą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi w zakresie serwisu rocznego systemu RATUSZ na rok 2024.
Dodano: 2024-01-04 - Serwis i opieka autorska nad systemem obiegu dokumentów PROTON w jednostkach Gminy Miasta Tychy w 2024 roku wraz z dostawą licencji BROKER NU
Dodano: 2023-12-28 - Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla posiadanego przez Zamawiającego systemu zabezpieczenia aplikacji i usług dostępnych z sieci publicznej, tj. dla urządzeń firmy F5 wraz z zainstal. oprogr.
Dodano: 2023-10-27 - Usługa serwisu i bieżącej konserwacji nad wdrożonym systemem KSAT2000i
Dodano: 2023-06-26 - ZP/SP/7/2023_Usługa objęcia nadzorem autorskim modułów oprogramowania aplikacyjnego Infomedica Plus oraz AMMS Plus oraz świadczenie usług serwisowych oprogramowania w Szpitalu Joannitas w Pszczynie
Dodano: 2023-05-25 - świadczenie usług wsparcia systemu RIS
Dodano: 2021-04-23 - Usługa serwisu i bieżącej konserwacji nad wdrożonym systemem KSAT2000i
Dodano: 2021-03-24 - Świadczenie usług serwisowych systemów Infomedica/AMMS
Dodano: 2021-02-17 - Świadczenie usług serwisu i nadzoru autorskiego nad systemami pakietu Ratusz dla Centrum Usług Wspólnych Miasta Tychy oraz jednostek obsługiwanych w ramach obsługi wspólnej w 2021 roku
Dodano: 2021-02-15 - Opieka autorska nad systemami podatkowo-księgowymi
Dodano: 2021-02-03