Przetargi.pl
Świadczenie usługi serwisu pogwarancyjnego oraz dostosowywanie Platformy e-Usług Publicznych FINN 8 SQL (PeUP SEKAP) wraz z komponentami do obowiązujących przepisów prawa (z wyłączeniem ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych Dz.U. 2019 poz. 848) oraz budżet zmian dla rozwiązania PeUP SEKAP wraz z komponentami.

Śląskie Centrum Społeczeństwa Informacyjnego ogłasza przetarg

  • Adres: 40-038 Katowice, Powstańców
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 700 78 16, , fax. 32 700 78 44
  • Data zamieszczenia: 2019-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Śląskie Centrum Społeczeństwa Informacyjnego
    Powstańców 34
    40-038 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 700 78 16, , fax. 32 700 78 44
    REGON: 24011409000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.e-slask.pl/bip/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi serwisu pogwarancyjnego oraz dostosowywanie Platformy e-Usług Publicznych FINN 8 SQL (PeUP SEKAP) wraz z komponentami do obowiązujących przepisów prawa (z wyłączeniem ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych Dz.U. 2019 poz. 848) oraz budżet zmian dla rozwiązania PeUP SEKAP wraz z komponentami.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi serwisu pogwarancyjnego oraz dostosowywanie Platformy e-Usług Publicznych FINN 8 SQL (PeUP SEKAP) do obowiązujących przepisów prawa przez okres 12 miesięcy (z wyłączeniem ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych Dz.U. 2019 poz. 848) oraz budżet zmian dla rozwiązania PeUP SEKAP (m.in. prace instalacyjne i konfiguracyjne infrastruktury, usługi programistyczne, konsultacje wdrożeniowe) wraz z komponentami. Komponenty PeUP SEKAP: a. Interfejs e-Usług Publicznych (interfejs użytkownika, poprzez który obywatel lub przedsiębiorca komunikuje się z SEKAP w zakresie inicjowania e-usług publicznych), b. Interfejs e-Usług Publicznych (interfejs administratora i redaktora kart usług, poprzez który administrowana jest platforma SEKAP), c. Broker Integracyjny SEKAP (BI) (odpowiedzialny za zarządzanie komunikacją poszczególnych aplikacji SEKAP), d. Platforma Formularzy Elektronicznych (PFE), w tym komponent Moduł Formularzy Elektronicznych, e. System Automatycznej Weryfikacji Podpisu Elektronicznego (SAWPE), f. System Płatności (SP) w tym Lokalny Komponent Systemu Płatności, g. Komputer komunikacyjny (KK) dla: CPD – Centrum Przetwarzania Danych, ŚCSI - Śląskiego Centrum Społeczeństwa Informacyjnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72250000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie w zakresie pkt 4.2 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie należy przekazać w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na Platformie przetargowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy 2. dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, złożony w formie pisemnej w postaci papierowej podpisany własnoręcznym podpisem, w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby. Dokument ten należy złożyć wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach