Przetargi.pl
Świadczenie usługi serwisowej w zakresie konserwacji i naprawy urządzeń frankujących oraz maszyn kopertujących użytkowanych w Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu i podległych placówkach terenowych na terenie województwa wielkopolskiego

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-959 Poznań, ul. Św. Marcin 46/50
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8530920
  • Data zamieszczenia: 2013-01-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu
    ul. Św. Marcin 46/50 46/50
    60-959 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8530920
    REGON: 01251326200346
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi serwisowej w zakresie konserwacji i naprawy urządzeń frankujących oraz maszyn kopertujących użytkowanych w Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu i podległych placówkach terenowych na terenie województwa wielkopolskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych w zakresie konserwacji i naprawy urządzeń frankujących typu Pitney Bowes oraz maszyn kopertujących Spectrum użytkowanych w Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu i podległych placówkach terenowych na terenie województwa wielkopolskiego. 2.Wykaz sprzętu, miejsce jego użytkowania oraz częstotliwości i zakres czynności konserwacyjnych urządzeń frankujących Pitney Bowes i maszyn kopertujących Spectrum zawarto w umowie stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ. 3.Zakres usług serwisowych obejmuje: a)konserwacje urządzeń wykonywaną raz w roku b)diagnostykę awarii wraz z naprawą i wymianą uszkodzonych części ( podzespołów) c)wykonywanie matryc sloganowych zgodnie z obowiązującymi przepisami Poczty Polskiej d)bezpłatne ekspertyzy stanu technicznego urządzeń frankujących i maszyn kopertujących e)odbieranie wszelkich uszkodzonych części i podzespołów urządzeń frankujących i maszyn kopertujących celem utylizacji 4.Wartość wymienionych części zamiennych (podzespołów) w okresie obowiązywania umowy nie przekroczy 50 % wartości umowy w zakresie konserwacji i roboczogodzin napraw. 5.Konserwacja będzie wykonywana z częstotliwością określoną w umowie stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ na podstawie odrębnie przesyłanych zleceń określających ilości i modele urządzeń. Jednocześnie Zamawiający zastrzega możliwość odstąpienia od zlecenia konserwacji wszystkich lub części maszyn frankujących i kopertujących bez podania przyczyny i z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje roszczenie. Konserwacja wszystkich określonych w zleceniu urządzeń będzie się odbywała w siedzibach w następujących jednostkach: a)OR KRUS Poznań - frankownice użytkowane w: OR Poznań, PT Gniezno, Grodzisk Wlkp., Międzychód, Nowy Tomyśl, Śrem, Środa Wlkp., Szamotuły, Września, b)PT Konin - frankownice i maszyny kopertujące użytkowane w: PT Konin, Koło, Turek, Słupca, c)PT Ostrów Wlkp. - frankownice i maszyny kopertujące użytkowane w: PT Ostrów Wlkp., Jarocin, Kalisz, Krotoszyn, Kępno, Ostrzeszów, Pleszew, d)PT Piła - frankownice użytkowane w: PT Piła, Czarnków, Wągrowiec, Złotów, e)PT Rawicz - frankownice użytkowane w: PT Rawicz, Gostyń, Kościan, Leszno, Wolsztyn, Wynagrodzenie za przeprowadzoną konserwację będzie określane na podstawnie ilości konserwowanych frankownic i maszyn kopertujących określonych przez Zamawiającego w zleceniu. Koszt świadczenia usług serwisowych w zakresie konserwacji urządzeń frankujących i maszyn kopertujących winien również obejmować koszt dojazdu do siedzib Zamawiającego. 6.Naprawa urządzeń frankujących i maszyn kopertujących będzie zlecana w oparciu o sporządzoną przez Wykonawcę kalkulację naprawy i przedstawienia jej wyceny Zamawiającemu. Wykonawca sporządzi kalkulację zgodnie z zaoferowaną ceną 1 roboczogodziny z wliczonym kosztem dojazdu oraz w oparciu o ceny części, koniecznych do wykonania naprawy zgodnie z obowiązującym cennikiem wykonawcy na dzień sporządzenia kalkulacji. Wykonawca przystąpi do realizacji zlecenia wyłącznie po pisemnym zaakceptowaniu oszacowanej wartości naprawy przez Zamawiającego. 7.Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawarto w umowie stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ 8.Przedmiot zamówienia nie obejmuje zakupu materiałów eksploatacyjnych do urządzeń tj. wkładek tuszujących, nalepek, itp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach