Przetargi.pl
Świadczenie usługi rozszerzonego wsparcia technicznego dla środowiska HP Service Manager oraz zapewnienie usług serwisowych i pomocy technicznej producenta oprogramowania Hewlett Packard pod nazwą Hewlett-Packard pomoc Techniczna do oprogramowania BTO

Najwyższa Izba Kontroli ogłasza przetarg

  • Adres: 02-056 Warszawa, ul. Filtrowa 57
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 4445000 , fax. 022 4445415, 4445410
  • Data zamieszczenia: 2014-02-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Najwyższa Izba Kontroli
    ul. Filtrowa 57 57
    02-056 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 4445000, fax. 022 4445415, 4445410
    REGON: 00000005200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nik.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi rozszerzonego wsparcia technicznego dla środowiska HP Service Manager oraz zapewnienie usług serwisowych i pomocy technicznej producenta oprogramowania Hewlett Packard pod nazwą Hewlett-Packard pomoc Techniczna do oprogramowania BTO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi rozszerzonego wsparcia technicznego dla środowiska HP Service Manager oraz zapewnienie usług serwisowych i pomocy technicznej producenta oprogramowania Hewlett Packard pod nazwą Hewlett-Packard pomoc Techniczna do oprogramowania BTO, tj.:
    1.1 świadczenie usługi rozszerzonego wsparcia technicznego zgodnie z pkt I i III Załącznika nr 1 do SIWZ, dla całego środowiska HP Service Manager posiadanego przez Zamawiającego, w tym do:
    a) konserwacji oprogramowania,
    b) konsultacji i doradztwa w zakresie eksploatacji oprogramowania,
    c) dostarczania aktualnej dokumentacji oprogramowania HP Service Manager.
    1.2 zapewnienie usług serwisowych i pomocy technicznej producenta oprogramowania Hewlett Packard pod nazwą: Hewlett-Packard pomoc Techniczna do oprogramowania BTO.
    2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 i 2 do SIWZ.
    3. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia:
    Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia jest siedziba Zamawiającego przy ul. Filtrowej 57, 02-056 Warszawa.
    4. Termin wykonania zamówienia:
    4.1 dostawa dokumentu potwierdzającego zapewnienie usług serwisowych i pomocy technicznej producenta oprogramowania Hewlett Packard pod nazwą: Hewlett-Packard pomoc Techniczna do oprogramowania BTO, o których mowa w pkt 1.2 - w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy,
    4.2 świadczenie usługi rozszerzonego wsparcia technicznego zgodnie z pkt I i III Załącznika nr 1 do SIWZ, dla całego środowiska HP Service Manager posiadanego przez Zamawiającego, o której mowa w pkt 1.1 - przez okres 12 miesięcy liczonych od dnia dostarczenia dokumentu, o którym mowa w pkt 4.1 lub od dnia wystawienia tego dokumentu, jeśli data jego dostarczenia jest późniejsza niż data jego wystawienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722532005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 2 300,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące trzysta, 00/100).
    2. Wadium w wymaganej przez Zamawiającego wysokości należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku następujących formach:
    2.1 pieniądzu,
    2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
    2.3 gwarancjach bankowych,
    2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych,
    2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.).
    3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze 92 1010 1010 0036 7813 9120 0000. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne tylko wówczas, gdy wymagana kwota znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
    4. W przypadku wadium wnoszonego w formie/formach określonych w pkt 2.2 - 2.5, oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy ul. Filtrowej 57 w Sekretariacie Biura Rachunkowości, pok. 23.
    5. Z treści gwarancji/poręczenia musi jednocześnie wynikać:
    5.1 nazwa zleceniodawcy (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (podmiotu udzielającego gwarancji/poręczenia) oraz adresy ich siedzib,
    5.2 określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
    5.3 kwota gwarancji/poręczenia,
    5.4 termin ważności gwarancji/poręczenia, obejmujący cały okres związania ofertą, począwszy od dnia wyznaczonego na dzień składnia ofert,
    5.5 bezwarunkowe, nieodwołalne, płatne na pierwsze żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w przypadku wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy.
    6. Zamawiający wymaga, aby w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, gwarancje lub poręczenia obejmowały swoją treścią zobowiązanie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (zobowiązanych z tytułu gwarancji).
    7. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą), wysokości lub formie, a także nie wniesienie wadium zgodnie z postanowieniami zawartymi w pkt 5 skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
    8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca:
    8.1 w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie,
    8.2 którego oferta została wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w SIWZ lub zawarcie umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.nik.gov.pl/zamowienia-publiczne/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach