Przetargi.pl
Świadczenie usługi publicznego transportu zbiorowego organizowanego przez Gminę-Miasto Działdowo w roku 2020.

Gmina-Miasto Działdowo ogłasza przetarg

  • Adres: 13-200 Działdowo, ul. Zamkowa
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 23 697 04 00 , fax. 23 697 04 02
  • Data zamieszczenia: 2019-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina-Miasto Działdowo
    ul. Zamkowa 12
    13-200 Działdowo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 23 697 04 00, fax. 23 697 04 02
    REGON: 13037786000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.dzialdowo.eu/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi publicznego transportu zbiorowego organizowanego przez Gminę-Miasto Działdowo w roku 2020.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi przewozu regularnego osób i bagażu podręcznego w ramach systemu komunikacji miejskiej organizowanej przez Gminę-Miasto Działdowo do w okresie od 01.01.2020 r. do 31.12.2020 r.. Ilość wozokilometrów rocznie określona została w poniższej tabeli +30%/-30% (plus trzydzieści procent/minus dwadzieścia procent), zwanych dalej wozokm.: Linia podstawowa: 91 840,875 wozokilometrów w 2020 roku. 1. Usługi świadczone będą na trasach: linia nr 1: ul. M. Skłodowskiej-Curie – ul. Wł. Jagiełły – ul. gen. J. Hallera – ul. Norwida – ul. Nidzicka – ul. Leśna – ul. Świerkowa – ul. Olsztyńska - ul. Północna, linia nr 2: ul. M. Skłodowskiej-Curie – ul. Pocztowa – ul. Kościuszki – ul. Męczenników – ul. Wolności – ul. Sportowa – ul. Budowlana – ul. Leśna – Malinowo – ul. Leśna – ul. Budowlana – ul. Sportowa – ul. M. Konopnickiej – ul. gen. J. Hallera – ul. Męczenników – ul. Kościuszki – ul. Pocztowa - ul. M. Skłodowskiej-Curie, linia nr 3: ul. M. Skłodowskiej-Curie – ul. Wł. Jagiełły – ul. Pocztowa – ul. Plac 1 Maja – ul. J. Kochanowskiego – ul. Osiedleńcza – ul. H. Sienkiewicza - ul. Księżodworska – Księży Dwór, linia nr 4: ul. M. Skłodowskiej-Curie – ul. K. Małłka – ul. Lidzbarska – ul. Zbożowa – ul. H. Sienkiewicza – Księżodworska – Księży Dwór – Wł. Jagiełły – ul. Pocztowa. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości kursów w trakcie obowiązywania umowy max. do 30% planowanych do przejechania wozokilometrów. Zamawiający dopuszcza także możliwość zmniejszenia ilości kursów w trakcie trwania umowy o 20% pierwotnie planowanych do przejechania wozokilometrów. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania korekt przebiegu tras, w tym ich skracania i wydłużania, zmiany lokalizacji przystanków oraz doraźnej zmiany rozkładów jazdy autobusów, także w dni ustawowo wolne od pracy, po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą, z co najmniej z 3 dniowym wyprzedzeniem. 4. Usługi przewozowe Wykonawca będzie świadczył następującymi pojazdami: 1) o roku produkcji – 2009 lub późniejszym zgodnie z przedłożoną ofertą; 2) 2 mikrobusami miejskimi przystosowanymi do przewożenia osób niepełnosprawnych dopuszczonymi przez właściwy organ administracji publicznej do przewożenia co najmniej 40 osób (w tym co najmniej 12 osób na miejscach siedzących) (posiadające po prawej stronie pojazdu co najmniej dwoje drzwi); 3) napędzanymi silnikami wysokoprężnymi, spełniającymi normy emisji spalin, co najmniej EURO IV; 4) w których podłoga powinna być gładka z materiałów antypoślizgowych; 5) spełniającymi wymogi oraz elementy techniczne przewidziane przepisami prawa dla pojazdów używanych w komunikacji miejskiej; w przypadku zmiany przepisów określających wymagania dotyczące autobusów zostaną one niezwłocznie dostosowane do zmienionych wymogów; 6) w których wszystkie drzwi będą otwierane i zamykane mechanicznie i sterowane zdalnie przez kierowcę, a przy każdych drzwiach będzie łatwo dostępny dla pasażera przycisk sygnalizacji powiadamiającej kierowcę o zamiarze opuszczenia pojazdu przez pasażera; 7) wyposażonymi w środki łączności umożliwiającymi bezpośrednią łączność dyspozytora Wykonawcy z kierowcą; 8) sprawnymi technicznie i wolnymi od uciążliwych dla pasażera usterek, takich jak niesprawne drzwi, przeciekający wywietrznik dachowy, nieszczelne okna lub elementy karoserii, nieszczelny układ wydechowy, przedostające się do wnętrza pojazdu spaliny i inne nieprzyjemne zapachy pochodzące od pracującego silnika itp., a ponadto będą mieć przejrzyste szyby, a ich wygląd zewnętrzny i wnętrze będzie estetyczne i czyste; 9) posiadającymi sprawnie działającą klimatyzację oraz ogrzewanie przedziału pasażerskiego; 10) identycznie oznakowanymi; 11) oprócz pojazdów wymienionych w ust. 8 pkt 2 Wykonawca powinien dysponować rezerwą taborową w celu zastąpienia pojazdu wycofanego z powodu awarii, remontu, przeglądu itp. w postaci co najmniej jednego autobusu. Autobus podstawiony w wyniku awarii powinien zostać podstawiony w czasie nie dłuższym niż 25 min od wystąpienia awarii. Dopuszcza się świadczenie usługi pojazdem innego typu przez okres nie dłuższy niż 2 tygodnie. Szczegółowe warunki świadczenia usługi zostały określone we wzorze umowy. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. Rodzaj czynności (niezbędnych do wykonania zamówienia), co do których wykonania Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia: - wykonywanie czynności kierowania pojazdami (kierowca autobusu). Sposób dokumentowania zatrudnienia osób. Zamawiający wymaga: 1) aby wykonawca przedłożył oświadczenie, iż osoby skierowane do realizacji zamówienia, o których mowa w pkt 5.5.1, są zatrudnione na umowę o pracę. Oświadczenie powinno być złożone najpóźniej w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy. Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia umów o pracę i/lub innych dokumentów, które będą jednoznacznie potwierdzały, iż osoby skierowane do realizacji prac, wymienione w ust. 3, są zatrudnione na podstawie umowy o pracę (np. potwierdzenie opłacania składek ZUS itp.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60112000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium na cały okres związania ofertą. Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości: 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych). Wadium ma być wniesione przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku formach podanych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 79 1020 3541 0000 5502 0270 1613 Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S. A. Regionalne Centrum Korporacyjne w Olsztynie z tytułem Wadium RZE.271.2.9.2019. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert, zaś dowód wniesienia wadium może być dołączony do oferty. Kasa Urzędu Miasta wadium nie przyjmuje. W przypadku wniesienia wadium w poręczeniach lub gwarancjach, oryginał dokumentu należy załączyć do oferty w oddzielnej kopercie. Koperta ta powinna być oznakowana w następujący sposób: WADIUM W PRZETARGU NIEOGRANICZONYM NA „Świadczenie usługi publicznego transportu zbiorowego organizowanego przez Gminę-Miasto Działdowo w roku 2020” Poręczenie lub gwarancja ma zawierać zapis uwzględniający wszystkie warunki zatrzymania wadium, określone w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Gwarancja(-e) ma(-ją) być, co najmniej gwarancją(-ami) bezwarunkową(-ymi), nieprzenoszalną(-ymi) oraz zawierać oświadczenie o nieodwołalnym i bezwarunkowym zobowiązaniu do zapłaty wskazanej kwoty na pierwsze żądanie Zamawiającego. Zwrot lub ponowne wniesienie lub zatrzymanie wadium następuje w przypadkach i na zasadach określonych w art. 46 Prawa zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca winien wykazać, że posiada aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2140 z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, pełnomocnictwo takie może wynikać z dołączonej do oferty umowy konsorcjum lub umowy spółki cywilnej, 2) Wykonawca, który polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (oryginał).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach