Przetargi.pl
Świadczenie usługi psychologa w ramach projektu Program integracji społecznej i zawodowej w powiecie rybnickim

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, ul. 3 Maja 31
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4260033 , fax. 032 4260033
  • Data zamieszczenia: 2015-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
    ul. 3 Maja 31 31
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 032 4260033, fax. 032 4260033
    REGON: 27628847000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.rybnik.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi psychologa w ramach projektu Program integracji społecznej i zawodowej w powiecie rybnickim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie w ramach umowy zlecenia na rzecz Zamawiającego usługi psychologa w ramach projektu Program integracji społecznej i zawodowej w powiecie rybnickim realizowanego dla osi priorytetowej IX, działania 9.1, poddziadziała 9.1.6 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Wykonawca - psycholog w ramach usługi zobowiązany będzie do: a) udzielenia wsparcia psychologicznego, b) poprowadzenia terapii psychologicznej, c) podejmowania działań mających na celu poprawę kontaktu między uczestnikami oraz radzenia sobie w grupie, d) udzielenia uczestnikom projektu pomocy psychologicznej mającej na celu wzmocnienie/odzyskanie zdolności do funkcjonowania w społeczeństwie, e) zidentyfikowania problemów doświadczanych przez uczestników projektu, f) pracy nad celami i problemami uczestników projektu, g) przeprowadzania z uczestnikami projektu pogadanek z zakresu m.in. seksualności osób niepełnosprawnych, zdrowego żywienia oraz funkcjonowania osoby niepełnosprawnej w rodzinie, h) przeprowadzania pogadanek z opiekunami osób niepełnosprawnych, i) przestrzegania zasad współżycia społecznego, szanowania prawa i godności uczestników projektu, j) współpracy z instruktorem terapii zajęciowej i rehabilitantem, k) opracowywania we współpracy z instruktorem terapii zajęciowej oraz rehabilitantem indywidualnych programów rehabilitacji i terapii uczestników, opracowania i prowadzenia indywidualnych kart obserwacji, konspektów pogadanek z uczestnikami projektu oraz opiekunami oraz rejestru osób, które korzystały z porad psychologicznych l) uczestniczenia w dokonywaniu okresowej oceny (nie rzadziej niż raz na sześć miesięcy) efektów rehabilitacji i terapii w odniesieniu do poszczególnych uczestników projektu, m) prowadzenia dokumentacji zgodnie z regulaminem działań w ramach projektu Program integracji społecznej i zawodowej w powiecie rybnickim, n) bieżącego przekazywania Zamawiającemu informacji sporządzonej na piśmie o nieobecności uczestników lub też rezygnacji z uczestnictwa w spotkaniach o) utrzymywania ścisłego kontaktu i współpracowania z opiekunami uczestników, p) współdziałania z Kierownikiem Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Rybniku, q) zapewnienia każdemu uczestnikowi projektu minimum 3 godzinnego wsparcia indywidualnego i grupowego, średnio 2 razy w miesiącu. W zależności od indywidualnych potrzeb wymiar wsparcia może ulec zmianie. 3. Uczestnikami projektu są pełnoletnie osoby niepełnosprawne, w łącznej liczbie 15 osób. 4. Wykonawca obowiązany będzie świadczyć usługi w wymiarze 60 godzin zegarowych miesięcznie, średnio 15 godzin zegarowych tygodniowo. 5. Usługa świadczona będzie w budynku byłego Dworca PKP w Suminie, w dni robocze od poniedziałku do piątku w przedziale czasowym od 9.00 do 14.00. 6. Koszty dojazdu do miejsca świadczenia usługi pokrywa Wykonawca. 7. Koszt materiałów pomocniczych: papieru, tonera do prawidłowego zrealizowania usługi pokrywa Zamawiający. 8. W przypadku rezygnacji przez uczestnika z udziału w projekcie bądź zaprzestania przez niego uczestnictwa w projekcie z jakichkolwiek innych przyczyn, Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia nowej osoby na jego miejsce, w zakresie nieprzekraczającym ustaloną liczbę uczestników. 9. Wykonawca ma obowiązek wskazania w ofercie części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom- brak w/w informacji oznaczać będzie, iż całość zamówienia będzie zrealizowana przez Wykonawcę. 10. Kod CPV: 85.12.12.70-6 usługi psychiatryczne lub psychologiczne 11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia niniejszego postępowania w szczególności w przypadku nie przyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia. 12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość prowadzenia bieżącego nadzoru nad procesem terapii uczestników projektu, na każdym jego etapie oraz kontroli frekwencji kierowanych przez Zamawiającego uczestników na spotkaniach. 13. Wszystkie dokumenty dotyczące realizacji wsparcia będą zawierały aktualne logotypy, wg wzoru przekazanego przez Zamawiającego. 14. Wykonawca przeniesie na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do dokumentów, opracowań i wszelkich innych materiałów wytworzonych przez siebie w ramach realizacji niniejszego zamówienia, bez ograniczeń czasowych i terytorialnych, na polach eksploatacji wskazanych w art. 50 ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t.j. Dz. U. z 2006, nr 90 poz. 631, z późn. zm.), w tym w szczególności w celu udostępniania na stronach internetowych Zamawiającego. 15. Wykonawca udostępni na wezwanie Zamawiającego własną dokumentację finansowo księgową z zakresu realizowanego zamówienia w terminie do 3 dni od wezwania Zamawiającego. 16. Jeżeli Wykonawca jest osobą fizyczną lub osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą i będzie osobiście realizować zadania wynikające z niniejszego zamówienia to zobowiązuje się prowadzić ewidencję zadań i godzin pracy za okres, w którym realizowane jest niniejsze zamówienie na formularzu określonym przez Zamawiającego oraz niezwłocznie przekazywać ją Zamawiającemu na każde jego wezwanie. Równocześnie Wykonawca oświadcza, że jego łączne zaangażowanie w realizację innych zobowiązań nie przekroczy 276 godzin miesięcznie w okresie realizacji niniejszego zamówienia (łącznie z niniejszym zamówieniem). 17. Wykonawca oświadcza, że od dnia podpisania umowy nie jest zatrudniony na podstawie stosunku pracy w Instytucji Zarządzającej, Instytucji Pośredniczącej, Instytucji Wdrażającej (Instytucji Pośredniczącej II stopnia), Regionalnych Ośrodkach EFS, Krajowym Ośrodku EFS, Krajowej Instytucji Wspomagającej lub że nie zachodzi konflikt interesów pomiędzy zatrudnieniem w tej instytucji i zatrudnieniem przy realizacji przedmiotu niniejszej umowy oraz nie ma miejsca podwójne finansowanie związane z jego zatrudnieniem. W przypadku jeżeli Wykonawca jest lub będzie zatrudniony w jednej z ww. instytucji jest zobowiązany niezwłocznie dostarczyć Zamawiającemu dokumenty potwierdzające, że nie zachodzi konflikt interesów pomiędzy zatrudnieniem w tej instytucji i zatrudnieniem przy realizacji przedmiotu niniejszej umowy oraz nie ma miejsca podwójne finansowanie związane z jego zatrudnieniem. 18. Wykonawca przekaże Zamawiającemu najpóźniej dnia następnego po podpisaniu umowy informacje niezbędne do dokonania zgłoszenia Wykonawcy do ubezpieczenia społecznego. Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa Zamówień Publicznych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (j.t. Dz.U. z 2013, poz. 907 z późn. zm. )
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 851212706
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymaga się wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie Wykonawcy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pcpr.rybnik.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach