Przetargi.pl
Świadczenie usługi psychologa w Punkcie Interwencji Kryzysowej w Rybniku

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, ul. 3 Maja 31
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4260033 , fax. 032 4260033
  • Data zamieszczenia: 2015-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
    ul. 3 Maja 31 31
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 032 4260033, fax. 032 4260033
    REGON: 27628847000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.rybnik.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi psychologa w Punkcie Interwencji Kryzysowej w Rybniku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi psychologa w Punkcie Interwencji Kryzysowej w Rybniku. 2. Głównym zadaniem Wykonawcy będzie udzielanie porad psychologicznych i wspieranie osób: a) znajdujących się w trudnej sytuacji życiowej, b) zmagających się z długotrwałą chorobą somatyczną i dolegliwościami psychosomatycznymi, c) zmagających się ze stresem, d) przeżywających żal po stracie bliskich osób, e) chcących zbudować trwałe poczucie własnej wartości, f) chcących poprawić jakość funkcjonowania rodziny, g) z innymi problemami psychologicznymi itp. 3. Wykonawca w ramach usługi zobowiązany będzie do prowadzenia zajęć edukacyjnych dla rodziców w ramach szkoły dla rodziców oraz grup wsparcia. Zajęcia edukacyjne dla rodziców służyć będą zarówno zwiększeniu kompetencji wychowawczych rodziców w zakresie profilaktyki i zachowań ryzykowanych dzieci, jak i promowaniu wychowania dzieci bez przemocy. W zależności od aktualnych potrzeb środowiska lokalnego powiatu Wykonawca uruchomi grupy wsparcia dla danej grupy problemowej. 4. Wykonawca w ramach usługi zobowiązany będzie do prowadzenia tzw. telefonu zaufania. Ta forma wsparcia powinna dać możliwość uzyskania szybkiej pomocy w warunkach anonimowości i dyskrecji. Dyżurny telefonu będzie pomagał klientowi m.in. w rozpoznaniu i nazwaniu trudności, analizowaniu możliwych dla klienta sposobów postępowania w tej sytuacji, szukaniu oparcia w sobie i najbliższym otoczeniu. 5. Wykonawca zobowiązuje się do : 1) rzetelnego i terminowego załatwiania spraw związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, 2) zachowywania pełnej tajemnicy zawodowej w zakresie wszystkich informacji, jakie uzyskał w trakcie wykonywania usługi i w związku z jej wykonywaniem, a w szczególności: nie ujawniania osobom trzecim danych personalnych osób dla których świadczona jest usługa, ich sytuacji rodzinnej, materialnej i zdrowotnej, również po zakończeniu świadczenia usługi. 3) nie przyjmowania od osób objętych pomocą żadnych korzyści majątkowych lub osobistych w rozumieniu art. 115 § 4 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. Kodeks karny (Dz. U. Nr 88 poz. 553 z późn. zm.), a w szczególności: środków pieniężnych, wierzytelności, cennych przedmiotów, 4) zachowania profesjonalnego dystansu w relacjach z klientami, 5) przestrzegania, w ramach umowy, Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 ze zm.), 6. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usługi w każdy roboczy poniedziałek i środę w godzinach od 15.30 do 18.00. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usługi w Punkcie Interwencji Kryzysowej mieszczącym się w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie, ul. 3 Maja 31, 44-200 Rybnik. 8. W razie choroby lub innej przeszkody w wykonaniu usługi Wykonawca zobowiązany jest na swój koszt zapewnić zastępstwo osoby posiadającej wykształcenie oraz kwalifikacje co najmniej takie jak opisane w niniejszym SIWZ. O fakcie powierzenia wykonania zlecenia osobie trzeciej Wykonawca będzie zobowiązany niezwłocznie powiadomić pisemnie Zamawiającego, przedkładając mu jednocześnie dokumenty potwierdzające kwalifikacje osoby zastępującej. Jeśli osoba ta nie posiada odpowiednich kwalifikacji Zmawiający może sprzeciwić się wykonaniu zlecenia przez osobę trzecią. 9. Koszty dojazdu do miejsca świadczenia usługi pokrywa Wykonawca. 10. Koszt materiałów pomocniczych: papieru, tonera do prawidłowego zrealizowania usługi pokrywa Zamawiający. 11. Wykonawca ma obowiązek wskazania w ofercie części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom- brak w/w informacji oznaczać będzie, iż całość zamówienia będzie zrealizowana przez Wykonawcę 12. Kod CPV: 85.12.12.70-6 usługi psychiatryczne lub psychologiczne 13. Wykonawca przeniesie na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do dokumentów, opracowań i wszelkich innych materiałów wytworzonych przez siebie w ramach realizacji niniejszego zamówienia, bez ograniczeń czasowych i terytorialnych, na polach eksploatacji wskazanych w art. 50 ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t.j. Dz. U. z 2006, nr 90 poz. 631, z późn. zm.), w tym w szczególności w celu udostępniania na stronach internetowych Zamawiającego. 14. Wykonawca będący osobą fizyczną, nieprowadzącą działalności gospodarczej przekaże Zamawiającemu najpóźniej dnia następnego po podpisaniu umowy informacje niezbędne do dokonania zgłoszenia Wykonawcy do ubezpieczenia społecznego.Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (j.t. Dz.U. z 2013, poz. 907 z późn. zm.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 851212706
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie Wykonawcy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pcpr.rybnik.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach