Przetargi.pl
Przeprowadzenie zajęć w zakresie indywidualnego wsparcia pedagogiczno-psychologicznego dla uczniów Zespołu Szkół im. Tadeusza Kościuszki w Żarkach w ramach projektu Profesjonalna edukacja - inwestycją w naszą przyszłość Działanie 9.2 Program Operacyjny Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Powiat Myszkowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Myszkowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-300 Myszków, ul. Pułaskiego 6
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3159100 , fax. 034 3159160
  • Data zamieszczenia: 2014-06-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Myszkowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Myszkowie
    ul. Pułaskiego 6 6
    42-300 Myszków, woj. śląskie
    tel. 034 3159100, fax. 034 3159160
    REGON: 15139907700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatmyszkowski.bip.net.pl/?c=207
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie zajęć w zakresie indywidualnego wsparcia pedagogiczno-psychologicznego dla uczniów Zespołu Szkół im. Tadeusza Kościuszki w Żarkach w ramach projektu Profesjonalna edukacja - inwestycją w naszą przyszłość Działanie 9.2 Program Operacyjny Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia zajęć w zakresie indywidualnego wsparcia pedagogiczno-psychologicznego prowadzonego w ramach projektu Profesjonalna edukacja - inwestycją w naszą przyszłość Działanie 9.2 Program Operacyjny Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 1.1 Usługa przeprowadzenia indywidualnego wsparcia pedagogiczno-psychologicznego, która obejmuje przeprowadzenie indywidualnych spotkań z psychologiem od dnia podpisania umowy do 30.06.2015 roku dla maksymalnie 161 uczniów/uczennic klas I, II, III, IV Zespołu Szkół im. Tadeusza Kościuszki, którzy kształcą się w jednym z następujących zawodów: technik informatyk, technik gastronomii, technik hotelarstwa. 1) Terminy indywidualnych spotkań uzgodnione zostaną między Zamawiającym, Wykonawcą a uczniami - Uczestnikami Projektu. Wsparcie pedagogiczno-psychologiczne będzie obejmowało maksymalnie 322 godziny lekcyjne - na jednego ucznia/uczestnika przypadają maksymalnie 2 godziny lekcyjne (1 godzina lekcyjna - 45 minut). 2) Wsparcie pedagogiczno-psychologiczne obejmować będzie 2 godziny lekcyjne konsultacji indywidualnych i będą organizowane dla każdego ucznia - uczestnika projektu Profesjonalna edukacja - inwestycją w naszą przyszłość, w godzinach nie pokrywających się z godzinami zajęć szkolnych ucznia/uczestnika. 3) Na wniosek Zamawiającego, za zgodą Wykonawcy możliwym będzie świadczenie usług również w soboty i niedziele. 4) Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia liczby godzin w zależności od zapotrzebowania uczniów/uczestników. W przypadku zmniejszenia liczby osób objętych indywidualnym wsparciem pedagogiczno-psychologicznym Zamawiający zapłaci za faktyczną liczbę godzin wsparcia pedagogiczno-psychologicznego. 5) Zajęcia będą prowadzone od dnia podpisania umowy do 30.06.2015r. 6) Zajęcia/szkolenia przeprowadzone zostaną w Zespole Szkół im. Tadeusza Kościuszki w Żarkach, ul. Myszkowska 50, 42-310 Żarki. 7) Do przeprowadzenia zajęć Zamawiający zapewni bezpłatnie sale wykładowe znajdujące się w szkole biorącej udział w projekcie pn. Profesjonalna edukacja - inwestycją w naszą przyszłość - Zespół Szkół im. Tadeusza Kościuszki w Żarkach. 8) W dniu podpisania umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy: a) Imienną listę uczestników (uczniów) zakwalifikowanych do skorzystania ze wsparcia pedagogiczno-psychologicznego z zastrzeżeniem ppkt b). b) Imienna lista uczestników (uczniów) zakwalifikowanych do skorzystania ze wsparcia pedagogiczno-psychologicznego zostanie uzupełniona przez Zamawiającego po zakończeniu II etapu rekrutacji do udziału w projekcie przypadającej na wrzesień 2014r. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany terminu II etapu rekrutacji. c) Wzór listy obecności. d) Wzór protokołu odbioru. e) Adresy udostępnianych nieodpłatnie sal wykładowych i innych umożliwiających przeprowadzenie indywidualnego wsparcia pedagogiczno- psychologicznego. 9) Wsparcie pedagogiczno-psychologiczne prowadzone będzie przez osoby wskazane przez Wykonawcę w ofercie. 10) Osoby wskazane w ofercie do realizacji przedmiotu zamówienia mogą zostać zmienione. Zmiana osób wskazanych do realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności takich jak: śmierć osoby, rezygnacja / odejście z pracy lub innych, uniemożliwiających należyte wykonanie obowiązków zgodnie z umową lub obowiązującym prawem może nastąpić na wniosek Wykonawcy, przy czym nowa osoba (nie wymieniona w ofercie) musi spełniać wszystkie warunki określone przez Zamawiającego na etapie wyboru oferty w postępowaniu przetargowym. 11) Cel wsparcia pedagogiczno - psychologicznego: - efektem indywidualnych spotkań z psychologiem będzie opracowanie IPD dla każdego ucznia/uczestnika (m.in. identyfikacja własnych zasobów: mocnych i słabych stron, ograniczeń i możliwości - poznanie siebie, nabycie nowych kompetencji); - wsparcie psychologiczne polegające na rozpoznawaniu i zaspokajaniu indywidualnych potrzeb edukacyjnych i rozwojowych oraz indywidualnych możliwości psychofizycznych ucznia/uczestnika, wynikających w szczególności z niedostosowania i zagrożenia niedostosowaniem społecznym, zaniedbań środowiskowych, trudności adaptacyjnych, specyficznych trudności w uczeniu się i niepowodzeń edukacyjnych, sytuacji kryzysowych i traumatycznych oraz szczególnych uzdolnień, - wspieranie mocnych stron ucznia/uczestnika, aby jak najpełniej rozwinął i wykorzystał swoje możliwości, - kompensowanie słabych stron ucznia/uczestnika, aby nie blokowały prawidłowego rozwoju, - kształtowanie kompetencji społecznych, ze szczególnym uwzględnieniem empatii i współdziałania pozwalających na budowanie i wykorzystywanie dobrego kontaktu emocjonalnego z rówieśnikami; - kształtowanie świadomości siebie, swoich mocnych i słabych stron, pewności i zaufania do siebie oraz postaw odpowiedzialności za siebie i innych, - przygotowanie emocjonalne, wzmocnienie odporności psychicznej, umiejętności radzenia sobie ze stresem, pracy pod presją - do jak najlepszego funkcjonowania podczas egzaminów maturalnych, co zwiększa szansę na wysokie wyniki i możliwość rekrutacji na uczelnię wyższą - wspieranie w wyborze i kształtowaniu kariery szkolno-zawodowej - przygotowanie uczniów/uczennic/uczestników do pełnienia ról społecznych i zawodowych, osłabienie istniejących barier równości płci przez osłabianie stereotypów płci i podejmowanie dodatkowych równościowych działań - zajęcia poruszające problem dyskryminacji, wykluczenia społecznego, stereotypów, zróżnicowania społecznego, równości szans kobiet i mężczyzn. 12) Zakres pracy psychologa: L.p. - Zadania - Sposób realizacji: 1 Diagnoza indywidualnych potrzeb edukacyjnych i rozwojowych oraz możliwości psychofizycznych ucznia/uczestnika -test, kwestionariusz, rozmowa indywidualna 2 Pomoc psychologiczna uczniom z problemami wychowawczymi - osobom niedostosowanym bądź zagrożonym niedostosowaniem społecznym (uczniowie agresywni, mający trudności w kontroli złości, wagarujący, kłamiący, mający problemy z uzależnieniem, negatywnie odnoszący się do nauczycieli i rówieśników) - rozmowa indywidualna, kształtowanie postaw odpowiedzialności i obowiązkowości, kontroli negatywnych emocji, radzenia sobie z napięciami i konfliktami wewnętrznymi, 3 Wsparcie psychologiczne dla uczniów/uczestników przeżywających trudne sytuacje emocjonalne, osobiste, rodzinne lub wynikające z sytuacji traumatycznych lub kryzysowych - rozmowa indywidualna, 4 Pomoc psychologiczna dla uczniów/ uczestników mających trudności w kontaktach interpersonalnych z rówieśnikami (uczniowie nadmiernie wycofani, nieśmiali, niepewni siebie, z niską samooceną, odrzucani przez grupę) - indywidualna rozmowa, porady psychologiczne dla uczniów z trudnościami interpersonalnymi, 5 Wspieranie uczniów/uczestników w radzeniu sobie ze stresem przed odpowiedziami ustnymi, klasówkami i egzaminami - indywidualne rozmowy, konsultacja 1.2. Pozostałe wymagania w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: 1 Wykonawca zobowiązuje się do: 1) Wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) i złożoną przez Wykonawcę ofertą, przez osoby wskazane w ofercie spełniające wymagania Zamawiającego. 2) Wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie ze swoją najlepszą wiedzą oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa polskiego i wspólnotowego. 3) Terminowego i sprawnego wykonania przedmiotu zamówienia oraz do bieżącej współpracy z Zamawiającym na każdym etapie realizacji przedmiotu zamówienia. 4) Przeprowadzenia dla każdego ucznia/uczestnika diagnozy indywidualnych potrzeb edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych ucznia/uczestnika. 5) Prowadzenia listy obecności uczniów/uczestników korzystających z wsparcia pedagogiczno-psychologicznego. 6) Pisemnego informowania koordynatora projektu oraz pracowników Biura Projektu Profesjonalna edukacja - inwestycją w naszą przyszłość o każdej zmianie w harmonogramie wsparcia pedagogiczno-psychologicznego minimum na dwa dni przed taką zmianą. 7) Bieżącego pisemnego informowania koordynatora projektu oraz pracowników Biura Projektu Profesjonalna edukacja - inwestycją w naszą przyszłość o nieobecności uczestników korzystających ze wsparcia pedagogiczno - psychologicznego, nie zgłaszaniu się uczestników do udziału we wsparciu pedagogiczno-psychologicznym, lub też o rezygnacji ucznia z uczestnictwa ze wsparcia pedagogiczno-psychologicznego. 8) Udostępniania podczas kontroli Zamawiającemu i innym organom do tego upoważnionym wglądu do dokumentów potwierdzających realizację przeprowadzonego wsparcia pedagogiczno-psychologicznego. 9) Wydania uczniom/uczestnikom wsparcia pedagogiczno-psychologicznego w terminie 7 dni po zakończeniu określonej formy wsparcia przez poszczególnego uczestnika wsparcia pedagogiczno-psychologicznego, dokumentów potwierdzających ukończenie tj. zaświadczeń zgodnych z rozporządzeniem Ministerstwa Edukacji Narodowej. 10) Przekazania do Starostwa Powiatowego w Myszkowie - Biura Projektu Profesjonalna edukacja - inwestycją w naszą przyszłość w terminie 7 dni od zakończenia każdego miesiąca, w którym udzielane było wsparcie pedagogiczno-psychologiczne: a) Kserokopii dokumentów potwierdzających ukończenie wsparcia pedagogiczno -psychologicznego tj. zaświadczeń o ukończeniu wsparcia pedagogiczno-psychologicznego (potwierdzonych za zgodność z oryginałem) lub informacji o nieukończeniu wsparcia pedagogiczno-psychologicznego. b) Rejestru wydanych zaświadczeń. c) Potwierdzenia odbioru przez każdego ucznia/uczestnika wsparcia pedagogiczno-psychologicznego zaświadczenia o ukończeniu wsparcia pedagogiczno-psychologicznego. d) Diagnozy indywidualnych potrzeb edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych ucznia/uczestnika. e) List obecności uczniów/uczestników wsparcia pedagogiczno-psychologicznego. 11) Wszystkie wymienione w pkt. 4, pkt. 5 i pkt. 10 dokumenty, muszą zawierać informację o współfinansowaniu przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007 - 2013 i wymaganiami Zamawiającego. Jeżeli Wykonawca zgodnie z obowiązującymi go przepisami nie będzie mógł umieścić odpowiedniego oznaczenia EFS i POKL na zaświadczeniach o ukończeniu wsparcia pedagogiczno-psychologicznego zobowiązany jest wydać uczestnikom dodatkowe zaświadczenie lub certyfikat zawierające wymagane oznaczenie. 12) W dniu przekazania Zamawiającemu wszystkich dokumentów, o których mowa w pkt. 11 zostanie sporządzony protokół odbioru przeprowadzenia wsparcia pedagogiczno-psychologicznego zawodowego. Podpisanie bez uwag Protokołu odbioru stanowić będzie podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury/rachunku za jego realizację. 13) Zapewnienia spełnienia wymogów przepisów ustawy o ochronie danych osobowych, w szczególności ochrony i utrzymywania tajemnicy danych osobowych uczestników, o których uzyska informacje przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia po podpisaniu umowy. Obowiązek zachowania tajemnicy zobowiązuje również po zakończeniu umowy, przy czym obowiązek zachowania tajemnicy nie obowiązuje w stosunku do Zamawiającego oraz instytucji upoważnionych do ewaluacji, monitorowania oraz kontrolowania Projektu, w ramach którego została zawarta przedmiotowa umowa (w przypadku powierzenia Wykonawcy przetwarzania danych osobowych uczestników kursu/kursów, powierzenie nastąpi zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych pod warunkiem zawarcia umowy o powierzeniu przetwarzania danych osobowych lub otrzymania upoważnienia do przetwarzania danych osobowych). 14) Zapewnienia, że wszystkie prace powstałe w trakcie lub w efekcie przedmiotu zamówienia nie naruszają praw osób trzecich, a w szczególności przepisów ustawy z dnia 4 lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t.j. Dz. U. z 2006r. Nr 90, poz. 631, ze zmianami). 15) Informowania wszystkich uczniów/uczestników wsparcia pedagogiczno-psychologicznego o współfinansowaniu wsparcia pedagogiczno-psychologicznego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego. 16) Wykonawca zobowiązany jest do umieszczenia logo EFS, PO KL i symbolu UE na dokumentach i materiałach promocyjnych, edukacyjnych i szkoleniowych związanych z organizacją wsparcia pedagogiczno-psychologicznego, zgodnie z zasadami określonymi w treści wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (logo Programu Kapitał Ludzki, logo Unii Europejskiej z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego powinno zostać umieszczone na wszystkich dokumentach i materiałach szkoleniowych związanych z organizacją wsparcia pedagogiczno-psychologicznego). 17) Zapewnienia, że w przypadku powierzenia realizacji przedmiotu zamówienia podwykonawcą spełnione zostaną wszystkie zobowiązania zawarte w pkt. od 1 do 16. 2. Wymagania stawiane wykonawcy związane z przedmiotem zamówienia: 2.1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość i zgodność oferty z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 2.2. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji przedmiotu zamówienia oraz zobowiązań umowy. 2.3 Ustalenia i decyzje dotyczące realizacji zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 2.4. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 851212706
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiatmyszkowski.bip.net.pl/?c=207
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach