Burmistrz Miasta i Gminy ogłasza przetarg
- Adres: 27-300 Lipsko, ul. 1-go Maja
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 483 780 048 , fax. 483 780 048
- Data zamieszczenia: 2019-08-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta i Gminy
ul. 1-go Maja 2
27-300 Lipsko, woj. mazowieckie
tel. 483 780 048, fax. 483 780 048
REGON: 52767000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipsko.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi przewozu uczniów do placówek szkolnych na terenie Miasta i Gminy Lipsko - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi przewozu uczniów do placówek szkolnych na terenie Miasta i Gminy Lipsko w okresie od 02.09.2019 r. do 30.06.2020 r. tj. do: Publicznej Szkoły Podstawowej w Lipsku, Zespołu Placówek Oświatowych w Krępie Kościelnej, Zespołu Placówek Oświatowych w Długowoli, Publicznej Szkoły Podstawowej w Woli Soleckiej. Zamówienie obejmuje dowóz uczniów do szkół i powrót do miejsc zamieszkania po zakończeniu zajęć lekcyjnych. Przejazdy uczniów do szkół należy zapewnić w dni nauki szkolnej przewidziane organizacją roku szkolnego oraz zmianami ustalonymi decyzją dyrektorów szkół. Dowozy do szkół najpóźniej do godziny 750. Odwozy po zakończeniu zajęć szkolnych. Opiekę nad uczniami w czasie przejazdu zapewnia zamawiający. Opiekunowie uczniów dowożonych w trakcje wykonywania swoich czynności są uprawnieni do bezpłatnych przejazdów. Usługa wykonywana jest w dniach od poniedziałku do piątku włącznie. Wykonawca podaje cenę brutto biletu miesięcznego dla jednego ucznia w skali jednego miesiąca nauki szkolnej. Przejazd odbywał się będzie na podstawie biletów miesięcznych, które wystawi Wykonawca. Wymaga się, aby wszystkim przewożonym uczniom i opiekunom zapewniono w autobusach miejsca siedzące. Pojazdy służące do przewozu uczniów muszą być w pełni sprawne, spełniać wymogi bezpieczeństwa (zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa) muszą być utrzymane w czystości z zachowaniem estetyki wewnętrznej i zewnętrznej. W okresie zimowym Wykonawca będzie zobowiązany do wykonywania wszystkich przewozów autobusami ogrzewanymi. W przypadku awarii autobusu Wykonawca na koszt własny zobowiązany będzie do zapewnienia pojazdu zastępczego. Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania ciągle aktualnego ubezpieczenia OC i NW w związku z wykonywanymi przewozami. Łączna liczba uczniów korzystających z usługi wynosi 325. Liczba ta może się zmieniać w trakcie okresu realizacji zamówienia. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany godzin dowozu i odwozu uczniów w związku z organizacją wydarzeń szkolnych, tj. rozpoczęcie i zakończenie roku szkolnego, rekolekcje świąteczne, itp. Zamawiający przewiduje również możliwość zmiany przebiegu tras dowozu uczniów w uzasadnionych przypadkach. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali weryfikacji tras przejazdów w terenie realizacji usługi. Wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia obciążają Wykonawcę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję na przewóz osób
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty 2. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania swego zasobu na potrzeby wykonawcy składającego ofertę - jeżeli dotyczy 3. Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług transportu medycznego pacjentów, środkiem transportu wraz z ratownikiem medycznym posiadającym uprawnienia do prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych, na rzecz pacjentów MSCZ
Dodano: 2024-04-02 - Usługa transportu sanitarnego dla IPiN
Dodano: 2024-03-29 - Usługa transportu sanitarnego dla IPiN
Dodano: 2024-02-29 - Usługa transportu sanitarnego
Dodano: 2024-02-07 - Usługa transportu sanitarnego
Dodano: 2024-02-05 - Świadczenie usługi w zakresie transportu sanitarnego na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia sp. z o.o. w Otwocku
Dodano: 2024-02-02 - Świadczenie usług przewozu i przechowywania zwłok i szczątków ludzkich na obszarze działania prokuratur okręgu płockiego i poza ich obszarem
Dodano: 2023-12-01 - Świadczenie usługi transportu sanitarnego.
Dodano: 2023-11-30 - Usługa transportu sanitarnego
Dodano: 2023-11-29 - Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Grodzisk Mazowiecki w roku szkolnym 2023/2024”.
Dodano: 2023-10-16